خرید استخر بادی اورجینال

استخر های بادی وسیله های بسیار خوبی برای سرگرمی و بازی کودکان و بزرگسالان هستند که می توانند با اشکال مختلف و طراحی های گوناگونی که دارند ، مقداری آب را در داخل خود نگهداری کنند تا شما بتوانید در منزل هر جای دیگری یک استخر کوچک برای بازی داشته باشید . بیشتر استخر های بادی برای استفاده کودکان طراحی شده اند ، این در حالی است که برخی از مدل ها برای استفاده بزرگسالان بوده و آن ها نیز می توانند از استخر های بادی برای استراحت کردن و یا ریلکس کردن درآب استفاده کنند . مدل های مختلف در بازار بسیار زیاد است ، ولی برخی از آن ها کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند و به اصلاح اورجینال هستند . با توجه به تنوع زیاد برند های تولیدی استخر بادی ، در این مطلب قصد داریم تا شما را در خرید استخر بادی اورجینال راهنمایی کنیم . 

استخر های بادی اورجینال و اصلی به دلیل کیفیت ساخت بسیار خوبی که دارند ، برای استفاده بسیار بهتر و مناسب تر خواهند بود و می توانید با اطمینان بیشتری آن ها راخریداری کرده و برای مدت های طولانی نیز استفاده کنید . توجه داشته باشید که حتی استخر های بادی کودک ، نوزاد و بزرگسال نیز توسط برند های مختلف تولید می شوند که در خرید آن ها نیز بایستی به نکات مهم توجه داشته باشید . اولین قدم برای خرید استخر بادی اورجینال این است که برند های مطرح و بزرگی که در دنیا اقدام به تولید استخر های بادی با کیفیت و با دوام می کنند را بشناسید ، تا اینچنین با خیال راحت تر استخر های بادی اورجینال خود را از برند هایی که می شناسید ، خریداری کنید . 

برند های استخر بادی اورجینال

یکی از بزرگترین برند هایی که به عنوان یک مارک معروف و اورجینال ، استخر های بادی را تولید می کند ، برند اینتکس می باشد . برند intex یک برند آمریکایی است که سال های سال اقدام به تولید استخر های بادی در مدل های مختلف و در سایز های متنوع می کند ، این برند شناخته شده ترین برند در سطح جهان است و به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده محصولات بادی نیز شناخته می شود . این برند نه تنها در تولید استخر بادی ، بلکه در ساخت و تولید انواع مبل ها و کاناپه های بادی ، تخت و تشک های بادی ، قایق های حرفه ای بادی ، انواع شناور ها و تشک های بادی روی آب ، جکوزی های بادی پیش ساخته فوق العاده زیبا و ... را تولید می کند . 

این شرکت با سال ها تلاش و فعالیت خود ، با استفاده از بهترین اجناس و متریال های ساخت محصولات بادی ، بهترین استخر های بادی کودک و بزرگسال را با ظاهری بسیار زیبا و بدنه مقاوم تولید کرده است که می توانید با اطمینان خاطر آن ها را خریداری کنید . اینتکس همواره محصولات بادی خود را تست کرده و پس از صحت و سلامت کالا آن را به مرحله توزیع منتقل می کند ، به همین دلیل نیز با خیالی راحت می توانید خریدتان را انجام دهید . در کنار این برند معروف و بزرگ ، برند دیگری نیز پا به پای اینتکس فعالیت می کند که در تولید محصولات بادی خود نیز بسیار موفق ظاهر شده است . این برند ، برند بست وی نام دارد که یکی از رقیب های برند اینتکس می باشد . شاید بتوان گفت که بست وی تنها رقیب برند اینتکس می باشد که کیفیت محصولاتش به مانند اینتکس بوده و محصولات کم نظیری را تولید می کند . 

این شرکت استخر های بادی اورجینال بسیار زیبایی را تولید می کند که در جدید ترین محصولات بادی خود در سال های اخیر و البته سال جدید ، استخر هایی با طراحی های متفاوت تولید کرده است که مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است . از پر فروش ترین مدل های استخر بادی اورجینال بست وی می توان به استخر های بادی بزرگسال بست وی اشاره کرد که در سال 2022 تولید کرده که محصولات شامل صندلی های بادی بوده که نشستن و استفاده از استخر را بسیار راحت تر کرده است . بست وی نیز یک برندی است که فعالیت خود را در ایالات متحده شروع کرده و در سال های اخیر خط تولید خود را به کشور چین انتقال داده است تا تولیداتی بیشتر و با قیمت مناسب تری را به بازار عرضه کند . 

جنس و کیفیت استخر بادی اورجینال

به دنبال این دو برند ، برند های دیگری که یک سطح پایین تر از برند های نام برده هستند ، می توان به جیلانگ و اینتایم اشاره کرد که هر دو برند ، چینی بوده و کیفیت ساخت مناسب و قابل قبولی را دارند و خرید آن ها به عنوان یک استخر بادی اورجینال کاملا تایید می شود . عمدتا این برند های نام برده از اجناس و مواد اولیه مشابهی برای ساخت استخر بادی استفاده می کنند . برای ساخت استخر های بادی ، این برند ها از جنسی به نام پی وی سی استفاده می کنند که یکی از بهترین اجناس برای ساخت محصولات بادی همچون استخر بادی می باشند . توجه داشته باشید که ساخت محصولات بادی تفریحی نسبت به ساخت سایر محصولات بادی که شاید جنبه تزئینی و یا کاربرد های دیگر دارد متفاوت است . 

محصولات بادی تفریحی به دلیل اینکه با پوست انسان برخورد دارند ، نیاز است تا مواد اولیه تشکیل دهنده آن ها ، کاملا طبیعی باشد تا هیچگونه حساسیت پوستی برای افراد به خصوص کودکان که پوست لطیفی دارند ، ایجاد نشود . به همین دلیل عمدتا از پی وی سی برای ساخت استخر بادی استفاده می شود که یک مواد لاستیکی طبیعی بوده که بسیار انعطاف پذیر می باشد و از آن مهم تر کاملا ضد آب بوده و می تواند وزن آب را تحمل کند و در طولانی مدت نیز کیفیت خود را حفظ کند . برند های نام برده که به عنوان برند های اورجینال استخر بادی به شمار می روند ، از لایه های مختلف و با ضخامت های گوناگون بسته به نوع استخر بادی برای ساخت این محصولات استفاده می کنند . 

روش تشخیص و خرید استخر بادی اورجینال

از روش های تشخیص استخر های بادی اورجینال می توان به دقت داشتن به جعبه محصول اشاره کرد ، استخر های بادی اورجینال به صورت شرکتی وکیوم شده هستند و داخل کارتن یا جعبه قرار می گیرند ، بنابراین به صورت عادی و با دست نمی توان به آن گونه استخر بادی را تخلیه و بسته بندی کرد . نکته ای که بایستی در خرید استخر بادی اورجینال توجه داشته باشید ، مطابقت داشتن کد محصول با استخر بادی که در داخل جعبه ، می باشد . بنابراین شما کد مرتبط با محصول را می توانید در گوگل جستجو کرده و تصاویر و مشخصات محصول را مشاهده کنید ، لذا محصول داخل جعبه بایستی مشابه به کارتن محصول باشد . شما همچنین می توانید با جسجتو کردن مدل استخر بادی و سال تولید آن ، تصاویر کارتن و جعبه استخر را نیز مشاهده کرده و آن را با جعبه فعلی مطابقت دهید . برخی از محصولات بادی اورجینال دارای هولوگرام نیز می باشند . 

روش مطمعن دیگری که شما می توانید اقدام به خرید استخر بادی اورجینال و اصل کنید ، این است که استخر های بادی خود را از فروشگاه های معتبر و نمایندگی های رسمی خریداری کنید . فروشگاه اینترنتی اینتکس یا همان فروشگاه تهران اینتکس ، تنها نمایندگی رسمی فروش استخر بادی و محصولات بادی در ایران می باشد که شما می توانید با اطمینان خاطر از اصالت و سلامت کالا آن را با بهترین قیمت از فروشگاه خریداری کنید . نمایندگی اینتکس تمامی استخر های بادی خود را از نظر اصالت تضمین کرده و چه بسا این محصولات را با گارانتی تعمیر 48 ساعته پس از خرید نیز به فروش می رساند . همچنین شما پس از خرید استخر بادی اورجینال خود ، در صورت نیاز پیدا کردن استخر بادی به تعمیر ، حتی پس از سال ها استفاده می توانید آن را برای تعمیرات تحویل فروشگاه بدهید . امکان خرید حضوری استخر بادی اورجینال از دفاتر فروش و شعب دیگر فروشگاه تهران اینتکس وجود دارد .