خرید حضوری تخت بادی

تخت بادی یکی از محصولاتی مدرنی می باشد که به خوبی توانسته است در بسیاری از شرایط جای تخت خواب های سنتی را بگیرد و به خوبی نیز در این امر موفق بوده است . این محصولات دارای نمونه های بسیار مختلفی می باشد که از جمله محبوب ترین آن ها می توان به تخت بادی طبی اشاره داشت . تخت خواب های طبی نمونه ای از تخت های بادی هستند که بسیار نرم و کاملا مطابق با استانداردهای پزشکی ساخته شده اند تا در هنگام خواب بدن شما در بهترین حالت خود قرار بگیرد و در نهایت موجب این امر شود که خوابی راحت و استاندارد را داشته باشید . بسیاری از افراد خواستار این امر هستند که در هنگام خرید تخت بادی بتوانید محصولات را از نزدیک مشاهده و بررسی کرده و سپس اقدام به خرید مدل متخب خود کنند ، به همین خاطر فروشگاه اینتکس تهران به عنوان اولین و معتبرترین فروشگاه محصولات بادی در ایران اقدام به برپایی شعبه حضوری در استان تهران و مازندران کرده است که از این رو می توانید علاوه بر سفارش آنلاین محصولات ، به صورت حضوری نیز خرید خود را تکمیل کنید . آدرس شعبه مرکزی این فروشگاه برای خرید حضوری تخت بادی در تهران به مشخصات زیر می باشد :

آدرس  : تهران – بالاتر از فلکه صادقیه – ابتدای جلال آل احمد – پلاک 188 واحد 1

شماره تماس نمایندگی فروش بین بگ : 021-44384080 و 021-44384090

اما در هنگامخرید تخت بادی باید به این موضوع توجه داشته باشید که کدام مدل از تخت بادی بهترین انتخاب برای شما می باشد . زیرا تخت های بادی جزو دسته بندی هایی می باشند که مدل های بسیار زیادی دارند و همه سبک ها و سلیقه ها را شامل می شوند به همین خاطر در ادامه این مقاله اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می دهیم که قطعا قبل از خرید می تواند برای شما مفید باشد . ابتدا باید به بررسی جنس بدنه این محصولات بپردازیم ، یکی از مهمترین فاکتورهایی که بهتر است در ابتدای خرید مورد توجه شما قرار بگیرد . 

تخت های بادی به طور کلی ساخته شده از مدل های مختلف متریالی به نام پی وی سی می باشند که در قسمت های مختلف تخت از انواع سازگار با پوست بدن انسان استفاده شده است . به عنوان مثال بر روی رویه اغلب تخت های بادی می توان پی وی سی جیر یا همان مخمل را دید که بسیار نرم و البته مستحکم در برابر فشار و ضربه می باشند و یکی از مهمترین فاکتورهای این نوع متریال را می توان سازگاری بالا با پوست بدن دانست زیرا بدون حساسیت می باشد و می تواند مورد استفاده تمامی افراد قرار بگیرد . اما استفاده از پی وی سی جیر بهتر است فقط در بخش رویه این محصولات قرار بگیرد و در بخش های کناری بسیاری از برندها برای بالا بردن استحکام و مقاومت تخت های بادی در برابر وزن افراد ، از پی وی سی چرمی گاها دو لایه استفاده می کنند تا بیشترین قابلیت تحمل وزن را برای محصولات خود به ارمغان بیاورند .

تحمل وزن نیز از دیگر پارامترهای مهم می باشد که در تخت خواب های بادی باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا رابطه مستقیمی با ماهیت استفاده از آن دارد . تخت خواب های بادی در دو ظرفیت یک و دو نفره تولید می شوند و میزان تحمل وزن استاندارد استفاده از این محصولات را می توان برای تخت بادی یک نفره 90 تا 110 کیلو گرم دانست . اما به طبع این قابلیت تحمل وزن برای تخت های بادی دو نفره افزایش پیدا کرده و به 170 تا 190 کیلو گرم می رسد که البته این قابلیت تحمل وزن در مدل های مختلف متفاوت است و بهتر است در هنگام خرید مدل مورد نظر خود بر روی بسته بندی آن تحمل وزن درج شده توسط برند سازنده را مشاهده کنید و پس از بررسی آن با نیازهای خود اقدام به خرید نمایید .

اما سوالات بسیاری از خصوص بهترین برند تولید کننده تخت خواب بادی پرسیده می شود که بهتر است به صورت کوتاه به این مسئله نیز نگاهی داشته باشیم . با توجه به بررسی های صورت گرفته و همچنین بررسی دقیق کیفیت ساخت محصولات و میزان فروش و رضایتمندی خریداران ، می توانیم برند اینتکس  و بست وی را جزو برترین برندهای تولید کننده نه تنها تخت خواب بادی بلکه تمامی محصولات بادی در دنیا معرفی کنیم . این دو برند با بررسی های صورت گرفته به خوبی نیازهای مصرف کنندگان را بررسی کرده و در کاتالوگ های محصولات جدیدی که در ابتدای سال میلادی به بازار عرضه می کنند ، این نیاز ها را پوشش می دهند و به همین خاطر هر ساله به طرفداران پر و پا قرص این برند ها افزوده می شود . به شما نیز پیشنهاد می کنیم مدل های این دو برند را به صورت کامل قبل از خرید مورد بررسی قرار دهید زیرا علاوه بر کیفیت ساخت استاندارد ، دارای قیمت های مقرون به صرفه ای نیز می باشند .

اما سوال بعدی در خصوص راه اندازی تخت خواب های بادی می باشد . در پاسخ به این سوال باید بگوییم که دو نوع تخت بادی وجود دارد ، تخت بادی با پمپ باد سرخود و تخت بادی بدون پمپ باد سرخود . دسته اول یعنی تخت خواب بادی با پمپ باد سرخود ، به راحتی آب خوردن راه اندازی و جمع آوری می شوند و برای این کار کافیست تا پمپ تعبیه شده در ساختار بدنه تخت را به برق شهری متصل کرده و سپس با روشن کردن پمپ باد ، تخت در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای باد می شود. همچنین این پمپ ها به صورت دو کاره می باشند و علاوه بر باد کردن ، در جهت خالی کردن باد نیز کاربرد دارند . اما اگر تخت بادی که انتخاب کردید ، فاقد پمپ باد سرخود بود باید از پمپ باد های مجزا استفاده کنید که دارای قیمت های ارزان نیز می باشند و در دو نوع پمپ باد دستی و پمپ باد برقی در فروشگاه اینتکس تهران به فروش می رسند .

نمایندگی فروش تخت بادی اینتکس تهران علاوه بر شعبه حضوری دارای وب سایت جامع برای فروش اینترنتی محصولات بادی می باشد که به صورت گسترده برای روی دسته بندی تخت بادی نیز فعالیت می کند . شما نیز می توانید برای مشاهده جدیدترین تخت خواب های بادی به دسته بندی تخت بادی از طریق منوی همین وب سایت مراجعه نمایید و محصولات را مورد بررسی قرار دهید .