عنوان مقاله : خرید مبل شنی گیمینگ

مبل شنی یکی از کاربردی ترین مبل هایی می باشد که در محیط های خانگی و همچنین محیط های کاری مورد استفاده قرار می گیرد . دلیل این استقبال گسترده مردم را می توان راحتی فراتر از استاندارد و تنوع در مدل ها و رنگبندی دانست که باعث شده تا به محبوبیت بی نظیری دست پیدا کند . مبل های شنی در مدل های ساختاری مختلفی تولید شده اند و به همین خاطر به خوبی توانسته اند تمامی سبک ها و سلیقه ها را پوشش دهند . این محصولات علاوه بر استفاده در حالت نشسته ، می توانند در حالت درازکش نیز مورد استفاده قرار بگیرند و در واقع محصولی چند کاره به شمار می آیند که مورد استفاده بسیاری از جوانان نیز قرار گرفته اند و به خوبی جای خود را در میان این قشر از مردم باز کرده اند .

خرید مبل شنی برای بسیاری از مقاصد و محیط ها کاربرد دارد اما یکی از پرفروش ترین نمونه های این محصول ، مبل شنی گیمینگ می باشد که ساختاری بسیار دوست داشتنی را به شما هدیه می دهد و می توانید در هنگام بازی کرده با کامپیوتر و یا کنسول خود از آن استفاده کنید . مبل های شنی گیمینگ دارای ساختارهایی گرد می باشند که نشیمنگاه آن ها کمی فرو رفته می باشد و در بخش پشتی خود دارای تکیه گاه های کوچکی می باشند که از خستگی کمر به خوبی جلوگیری به عمل می آورند و در استفاده طولانی مدت با خستگی رو به رو نمی شوید . همچنین این محصولات در بدنه داخلی خود از یونولیت خرد شده با تراکم بالا استفاده می کنند که انعطاف پذیری استاندارد را برای شما به همراه دارد و باعث می شود تا به خوبی با فرم بدن افراد تطابق پیدا کند و آرگونومی بدنه شما را به خود بگیرد .


یکی از مهمترین ویژگی هایی که در هنگام گیم بازی کردن باید به آن توجه داشته باشید ، قرار گرفتن بدن در راحت ترین حالت خود می باشد که مبل های شنی در این خصوص به خوبی عمل می کنند و به همین خاطر نیز به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده اند . اما ابعاد و اندازه های مختلفی را می توان برای مبل های شنی گیمینگ در نظر گرفت که در این خصوص بیشتر سلیقه شخصی شما مد نظر می باشد و البته باید به فضای اتاق تان که در اختیار دارید نیز توجه نمایید . مبل های شنی گیمینگ در ابعاد یک نفره و دو نفره در بازار وجود دارند که مدل دو نفره آن را می توانید علاوه بر حالت نشسته ، در حالت درازکش نیز مورد استفاده قرار دهید و در ساعات زیادی که به گیم مشغول هستید ، دراز بکشید و خسته نشوید . اما به طبع این محصولات فضای بیشتری از اتاق را اشغال می کنند و باید این معیار را نیز مدنظر داشته باشید .

این نمونه از مبل های شنی در ساختارهای مختلف رویه از پارچه ای تا چرمی تولید می شوند اما بهترین نوع رویه برای مبل شنی گیمینگ را می توان پارچه ای ساده و یا پارچه ای خزدار عنوان کرد . مبل شنی خزدار از پرفروش ترین نمونه های مبل شنی گیمینگ می باشد زیرا علاوه بر زیبایی منحصربفردی که دارد ، تقریبا ضد تعریق نیز می باشد و می توانید در انواع شرایط آب و هوایی از آن استفاده کنید . همچنین مبل شنی پارچه ای نیز نمونه ای پرفروش می باشد که قابلیت شستشو را برای شما فراهم می کند و به راحتی از بدنه اصلی نیز جدا می شود . لازم به ذکر است که اغلب مبل های شنی دارای یک زیپ بزرگ در بخش پایینی بدنه خود می باشند که این امکان را برای شما فراهم می کنند تا رویه را از بدنه اصلی برای شستشو جدا کنید و به این ترتیب برای تمیز نگه داشتن این محصول دغدغه ای نخواهید داشت .

برخلاف ظاهر بزرگی که مبل های شنی دارند ، وزن آن ها سبک می باشد و برای جا به جایی آن ها کار سختی را پیش رو نخواهید داشت . این محصولات در مدل های یک نفره تقریبا 5 کیلو گرم می باشند و در مدل های بزرگ تر که ظرفیت های دو و سه نفره را پوشش دهند وزنی بالغ بر 9 کیلو گرم را خواهند داشت . در این میان بد نیست تا نگاهی به ساختار داخلی این محصولات بیاندازیم . جایی که مبل های شنی از ساختاری سه لایه که شامل پارچه رویه ، آستر پارچه ای داخلی و مواد یونولیتی می شوند ساخته شده اند . مواد داخلی این محصولات از یونولیت خرد شده ای تشکیل شده است که به صورت دانه های ریز درآمده اند و با تراکم بالایی که درون این محصولات قرار می گیرند به خوبی توانسته اند انعطاف پذیری ایده آل را به وجود آورند .

سبک بودن مبل های شنی به دلیل ناچیز بودن وزن مواد داخلی می باشد و ساختار استاندارد آن ها بسیار سبک و قابل حمل می باشد . دوخت هایی که در مبل های شنی استفاده می شود از نوع متراکم و با نخ های ضخیم می باشد تا باز شدن درزها را به صورت کلی غیر ممکن نماید و استحکام بالایی را به وجود آورد . علاوه بر قابلیت جداسازی پارچه رویه از بدنه اصلی ، به راحتی می توانید توسط زیپی که در کف این محصولات تعبیه می شود ، به مواد داخلی نیز دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید و یا افزایش و کاهش دهید .

قیمت مبل شنی گیمینگ بسته به فاکتورهایی که دارد از جمله جنس بدنه و متریالی که در ساخت به کار گرفته شده است ، متفاوت می باشد . اگر بخواهیم به صورت حدودی قیمت مبل های شنی گیمینگ را اعلام بکنیم باید بگوییم که هزینه ای در حدود 1.500.000 تومان تا 3.000.000 تومان را باید مد نظر داشته باشید تا مبل شنی استاندارد و جذاب را خریداری کنید . اما پیشنهاد ما به شما برای استعلام دقیق قیمت این محصولات این است که به دسته بندی مبل شنی از طریق منوی همین سایت مراجعه نمایید و تصاویر جدیدترین مبل های شنی به همراه توضیحات کارشناسی شده و قیمت به روز محصولات را دریافت کنید و سپس اقدام به تصمیم گیری جهت انتخاب بهترین مدل نمایید .