خرید چادر بازی کودک می تواند یکی از اولویت های افرادی باشد که دارای کودک هستند و طرفدار بازی کودکان در محیط های امن خانگی هستند . بسیاری از ما در کودکی رویای داشتن خانه های کوچک و دوست داشتنی خود را داشتیم که مستقل از سایر اعضای خانواده درون آن به بازی بپردازیم و با بسیاری از وسایل خانه از جمله چادر مادر این خانه ها را برپا می کردیم . اما امروزه و با پیشرفت های تکنولوژی به خوبی این امکان برای کودکان فراهم شده است تا چادرهای بازی فانتزی خود را در اختیار داشته باشند و بتوانند به بازی به صورت مستقل بپردازند . چادرهای بازی کودک دارای طرف های بسیار فانتزی می باشند که اغلب برای رده های سنی زیر هفت سال مورد استفاده قرار می گیرند .

چادر بازی دخترانه و چادر بازی پسرانه با توجه به طرح هایی که بر روی خود دارند و همچنین رنگبندی های مختلفی که در بدنه بیرونی خود استفاده می کنند با یکدیگر فرق هایی را دارند که مورد توجه کودکان قرار می گیرد . به عنوان مثال یکی از رنگ های مورد علاقه بسیاری از دختران صورتی است و از کودکی نیز این رنگ می تواند در هنگام خرید چادر بازی کودک نیز مورد توجه آن ها قرار بگیرد . یا به عنوان مثالی دیگر پسرها عاشق ماشین هستند و طرح های گرافیکی ماشینی برای روی چادرهای بازی آن ها می تواند بسیار بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و فروش عمده ای را به خود از این بازار جذاب به خود اختصاص دهد . به طور کلی می توان اشاره داشت که در هنگام خرید چادر بازی باید به جنسیت کودک خود توجه ویژه ای داشته باشید و در این خصوص باید گفت که کار سختی را پیش رو ندارید زیرا چادر های بازی کودک توسط بسیاری از برندها و در مدل های مختلف گرافیکی تولید می شوند و به همین خاطر دست شما در خرید این محصولات به خوبی باز است .

چادرهای بازی کودک در دو مدل ساختاری تولید می شوند که هر کدام از آن ها می تواند مزایا و یا معایب خود را داشته باشد . چادر بازی فنری کودک و چادر بازی عصایی کودک از جمله این دو مدل هستند . در خصوص چادرهای بازی فنری باید بگوییم که سهولت در راه اندازی می تواند بهترین مزیت آن ها محسوب شود زیرا خود کودک نیز به راحتی می تواند با باز کردن ساختار چادر ، آن را راه اندازی کند و دیگر نیاز به کمک بزرگ تر ها نیست ؛ همانند چادرهای مسافرتی فنری که به راحتی و در مدت زمان چند ثانیه ای قابل راه اندازی هستند . اما مدل دیگر چادر بازی کودک یعنی چادر بازی عصایی کمی مدت زمان بیشتری را نیاز دارد و در دفعات اول باید روش صحیح راه اندازی را به کودک آموزش دهید تا در دفعات بعدی همانند پازل بتواند ساختار های مختلف را به هم وصل کند و خانه امن کودکانه خود را داشته باشد .

جنس بدنه نیز از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید چادر بازی کودک باید به آن توجه داشته باشید زیرا علاوه بر افزایش طول عمر چادر بازی ، می تواند در جهت حفظ سلامت کودک نیز تاثیرگذار باشد . البته باید اشاره داشته باشیم که برندهای سازنده چادرهای بازی ، چه داخلی و چه خارجی از برترین متریال ها برای ساخت محصولات کودک استفاده می کنند . اگر بخواهیم به صورت دقیق تر نامی از چند متریال درجه یک که مناسب برای ساخت چادرهای بازی کودک هستند نام ببریم می توانیم به ، چادر بازی کودک با رویه پلی استر و برزنتی اشاره داشته باشید که مقاومت بالایی نیز در برابر فشار و ضربه دارند . باید گفت که پارچه پلی استر عمدتا از نوع ضد حساسیت می باشد که در برخورد با پوست بدن کودک نیز هیچ گونه خراش و یا حساسیتی ایجاد نمی کند و به همین خاطر می تواند گزینه ای مورد اعتماد برای کودکان در تمامی رده های سنی باشد .

چادرهای بازی کودک دارای قابلیت استفاده بسیاری می باشند که برخی از افراد از آن ها در محیط های خانگی استفاده می کنند و برخی دیگر حتی در مسافرت ها و محیط های روباز نیز به استفاده از این چادرهای بازی برای بازی کودکان می پردازند . باید بگوییم که سنجش نیاز شما قبل از خرید چادر بازی کودک می تواند بسیار مهم باشد و اگر قصد استفاده از چادر بازی را در محیط های بیرون از خانه دارند بهتر است تا از چادرهای بازی با بدنه دو لایه استفاده کنید که مقاومت بیشتری در برابر فشار و همچنین نور خورشید خواهند داشت . در خصوص ضد آب بودن این محصولات باید بگوییم که سخت گیری زیادی نیاز نیست زیرا شرایط استفاده از این چادرهای بازی در محیط های بارانی امکان پذیر نیست و در این خصوص سعی کنید تا سخت گیری را کنار بگذارید .


قیمت چادر بازی کودک می تواند به بسیاری از عوامل بستگی داشته باشد که از جمله این موارد می توان در چادرهای بازی وارداتی به قیمت ارز در کشور و همچنین برند سازنده آن اشاره داشت . همچنین ابعاد چادر بازی که تعداد نفرات درونی چادر را می  تواند مشخص کند و نوع ساختاری چادر نیز تاثیر بسزایی در تعیین قیمت خواهد داشت . اما اگر بخواهیم به صورت تقریبی قیمت چادر بازی کودک را مشخص کنیم باید بگوییم که برای تهیه این محصولات در هنگام تدوین این مقاله به مبلغی در حدود چهار صد هزار تومان تا یک میلیون تومان نیاز خواهید داشت .

اما پس از انتخاب چادر بازی کودک مورد علاقه خود و همچنین بررسی اطلاعاتی که قبل از خرید نیاز دارید ، باید به سراغ انتخاب بهترین فروشگاه چادر بازی بروید که در میان انتخاب های گسترده می تواند کمی دشوار باشد . نمایندگی اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین نمایندگی فروش محصولات اینتکس و بست وی در ایران می تواند انتخابی شایسته باشد که گزینه های بسیاری از جمله چادر بازی خارجی و داخلی را در اختیار شما قرار می دهد . این فروشگاه دارای شعب حضوری می باشد و علاوه بر سفارش آنلاین محصولات می توانید با مراجعه به دفتر حضوری شرکت ، محصولات را از نزدیک مشاهده کرده و اقدام به خرید آن نمایید . 

یکی از مزیت های این فروشگاه ، تنوع بالای محصولات می باشد که انتخاب های گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد . برای مشاهده جدیدترین چادرهای بازی کودک به همراه قیمت و توضیحات کارشناسی همین حالا می توانید به دسته بندی مربوطه از طریق منوی همین سایت مراجعه نمایید . همچنین برای مشاوره تخصصی می توانید به شماره های موجود در بخش های مختلف سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید .