عنوان مقاله : چادر مسافرتی بچه گانه

چادر مسافرتی بچه گانه یا همان چادر بازی بچه گانه از سری محصولات رایج برای استفاده در مسافرت ها و حتی محیط های خانگی می باشد که از محبوبیت بسیار بالایی در میان کودکان برخوردار است . چادر بازی کودک برای کودکان این امکان را فراهم می آورد تا بتوانند سرپناه خود را در محیط های بازی که برای خود درست می کنند در اختیار داشته باشند . این محصولات دارای مدل های بسیار مختلفی می باشند که به تمامی سبک ها و سلیقه ها از کودکان دختر تا پسر جور شده است و باعث می شود تا به اصطلاح دست خالی از فروشگاه اینتکس تهران خارج نشوید . همه ما حتی اگر از نسل های قبل باشیم خاطره درست کردن خانه های کودکانه را با چادر های پارچه ای و یا ملحفه های سنتی داریم اما امروزه با پیشرفت های صورت گرفته ، والدین به راحتی می توانند با خرید چادر بازی بچه گانه ، نیاز کودکان به این محصولات را برطرف کنند و در واقع محصولی مدرن و مقرون به صرفه به حساب می آید .

چادرهای بازی کودک در بدنه های خود دارای طرح های فانتزی می باشند که عمدتا برگرفته از شخصیت های کارتونی هستند تا به خوبی بتوانند در جهت جلب توجه کودکان گام بردارند . این محصولات از دو بخش اصلی تشکیل شده اند که در هنگام خرید چادر مسافرتی بچه گانه باید به این دو بخش به خوبی دقت داشته باشید تا صاحب محصولی با کیفیت شوید . هر چادر مسافرتی بچه گانه به همانند چادرهای مسافرتی بزرگسال ساخته شده از پارچه های تشکیل دهنده دیواره و همچنین ستون های نگهدارنده می باشد که در شرایط محیطی مختلف قابلیت استفاده را خواهد داشت . این محصولات نیز از این قاعده مستثنی نیستند و از همین ساختار پیروی می کنند تا بتوانند ساختار های مقاوم تری را ایجاد کنند و کودکان در هنگام بازی با مشکل مواجه نشوند .

پس تا به اینجای کار با دو فاکتور مهمی که در خرید چادر بچه گانه باید به آن توجه داشته باشید آشنا شدید . حال بهتر است تا در مورد بهترین نوع پارچه رویه برای چادرهای بادی کودک اشاره ای داشته باشیم . چادرهای بازی کودک به دلیل ماهیت استفاده ای که دارند و در رده سنی که مورد استفاده قرار می گیرند ، باید دارای متریال سازنده ضد حساسیت باشند تا مشکلی را برای کودکان که دارای پوست حساس هستند ایجاد نکنند . با بررسی های صورت گرفته بر روی بسیاری از مدل های چادر بازی کودک که توسط برترین برندهای تولید کننده چادر بازی ساخته شده اند و همچنین با بازخوردهای مثبت صورت گرفته باید گفت که بهترین پارچه بدنه ، پارچه شمعی و همچنین پارچه پلی استر می باشد . این دو نوع پارچه از رایج ترین و با کیفیت ترین پارچه های چادر بازی کودک می باشد که به صورت کاملا ضد آب بودن است و علاوه بر آن به دلیل سطح نرم و منعطفی که دارد به هنگام برخورد و یا کشیده شدن پوست بر روی پارچه چادر ، هیچ گونه خراشی بر روی پوست بدن کودک ایجاد نخواهد کرد .

همچنین انعطاف پذیری بالایی در خصوص این نوع متریال وجود دارد که باعث می شود تا چادر بازی کودک شما به هنگام جمع شدن حجم بسیار کمی را اشغال کند و به راحتی بتوانید آن را درون ساک حملی که دارد قرار داده و درون کمد دیواری بگذارید . اما بخش بعدی چادر مسافرتی که ستون های تشکیل دهنده آن می باشند نقش بسیار مهمی در استحکام بالای چادر خواهند داشت . بهترین نوع ستون برای کارگزاری در این محصولات به همانند چادرهای مسافرتی بزرگ ، ستون هایی از جنس فایبرگلاس می باشد . فایبرگلاس متریالی سبک و در عین حال بسیار مستحکم می باشد که علاوه بر بالا بردن مقاومت این محصولات در برابر فشار و ضربه به خوبی می تواند وزن کلی چادر را پایین نگه دارد . این سبک بودن باعث می شود تا کودک خودش به راحتی بتواند چادر بازی را جا به جا کرده و اقدام به راه اندازی آن نماید .

در خصوص راه اندازی چادرهای بازی بچه گانه باید بگوییم که ما دو نوع چادر بازی از نظر ساختاری داریم ، چادر بازی کودک فنری و چادر بازی کودک عصایی . چادرهای بازی کودک فنری ، راه اندازی بسیار ساده ای دارند و کافیست تا آن ها را از درون بسته بندی خارج کرده و ستون ها را باز کنید ، تا به صورت فنری شکل کلی را به خود بگیرند و در ظرف مدت چند ثانیه آماده استفاده شوند . اما چادرهای بازی کودک عصایی دارای مدت زمان راه اندازی بیشتری هستند و این مدت زمان البته زیاد به طول نمی انجامد و در ظرفیت سه الی چهار دقیقه حتی در بزرگ ترین چادرهای بازی کودک قابل راه اندازی است . به طور کلی می توان گفت که برای برپایی چادرهای مسافرتی بچه گانه کار سختی پیش رو نیست و پس از دو الی سه بار راه اندازی جلوی چشم کودک ، از دفعات بعد کودک خودش به راحتی می تواند این محصولات را برپا و از بازی درون آن لذت ببرد .

اما اگر جست جویی در میان چادرهای مسافرتی بچه گانه کرده باشید قطعا با انتخاب های بسیاری چه از نظر مدل و چه از نظر برند سازنده رو به رو شده اید . در خصوص بهترین برند تولید کننده چادر مسافرتی بچه گانه باید بگوییم که شرکت بست وی به خوبی عمل کرده است و در سال های گذشته با انتشار کاتالوگ سال جدید میلادی خود به خوبی توانسته مدل هایی زیبا و با کیفیت را عرضه کند . این مدل های برای تمامی جنسیت ها و همچنین سلیقه ها به صورت متنوع عرضه شده است و باعث شده تا فروش فوق العاده ای از آن این شرکت محبوب شود . در این میان نام برندهای دیگری همچون اینتکس نیز به خوبی می درخشد و محصولاتی متنوع را عرضه کرده اند که در رقابت با برند بست وی می باشد . البته باید گفت که برند سازنده در خصوص محصولاتی همچون چادرهای بازی کودک به دلیل ماهیت استفاده ای که دارند چندان از اهمیت بالایی برخوردار نیست و طرح های بدنه و همچنین جنس متریال به کار گرفته شده در ساخت باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد .

به دلیل تنوع بسیار بالایی که در دسته بندی چادرهای مسافرتی بچه گانه وجود دارد و همچنین برند سازنده متنوع نمی توان قیمت دقیقی را برای این محصولات در نظر گرفت . فروشگاه چادر بازی کودک اینتکس تهران به عنوان برترین عرضه کننده این محصولات در ایران و به عنوان نمایندگی اینتکس و بست وی در ایران به خوبی توانسته است محصولاتی متنوع و جدید را با ارزان ترین قیمت فراهم آورد . این فروشگاه علاوه بر امکان سفارش آنلاین محصولات ، قابلیت خرید حضوری چادر بازی کودک را نیز فراهم آورده است و در این راه این امکان برای شما فراهم شده است تا علاوه بر خرید حضوری ، هر جای ایران که باشید به صورت آنلاین محصول خود را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید . برای مشاهده جدیدترین مدل های چادر بازی کودک به همراه اطلاعات دقیق و قیمت به روز شده کافیست همین حالا به دسته بندی چادر بازی کودک از طریق منوی سایت مراجعه نمایید .