تخت خواب های بادی از سری تخت های جدید و مدرن بازار می باشند که می توانید با خرید آن ها بستری ایده آل و مناسب را برای خوابیدن خود محیا کنید . تخت خواب های بادی همانطور که اشاره شد محصولاتی جدید هستند به همین دلیل بیشتر مشتریان اطلاعات کمی از این نوع محصولات بادی دارند ، به همین دلیل ممکن است در خرید تخت خواب بادی خود تردید داشته باشند ، اما در این مطلب قصد داریم تا دلایل خرید تخت خواب بادی را از نظر افرادی که از تخت های بادی استفاده کردند و همچنین ویژگی ها و خصوصیات  ناگفته ای که در رابطه با تخت خواب های بادی وجود دارد را بیان کنیم تا شما دوست داران و مشتریان محصولات بادی به ویژه تخت خواب بادی بتوانید بدون تردید و نگرانی تخت خواب بادی خود را خریداری کنید .

دلایل خرید تخت خواب بادی

تخت خواب های بادی همانطور که از نامشان مشخص است از بدنه باد شونده تشکیل شده اند و برای استفاده از آن ها نیاز است تا آن ها را راه اندازی کنید . به همین دلیل این محصولات بادی وزن بسیار کمی را دارند . وزن بسیار سبک تخت خواب های بادی باعث شده است تا بسیاری از مشتریان تخت خواب های بادی به قصد سفر این محصولات را خریداری کنند ، چرا که شما می توانید این محصول بادی را به راحتی در داخل کوله یا ساک حمل قرار دهید و آن را در سفر ها به همراه خود ببرید . این ویژگی بسیار عالی تخت های بادی باعث شده است تا کسانی که از استفاده تخت های ابری مسافرخانه ها ، ویلاها و منازل اجاره ای امتناع می کنند ، از داشتن یک تخت خواب مناسب و ایده آل بهره مند شوند . ازدیگر دلایل خرید تخت خواب بادی می توان به حجم بسیار کم آن ها در حالت بسته بندی اشاره کرد ، تا افراد از این طریق بتوانند فضال اشغال شده توسط تخت را پس از استفاده از محصول به اتاق بازگردانند .

تخت خواب های بادی نیز به مانند دیگر تخت های غیر بادی از تنوع ابعادی برخوردار هستند به طوریکه می توانید انواع تخت خواب های بادی یکنفره و یا دو نفره را به دلخواه و نیاز خود خریداری کنید .تخت خواب های بادی برخلاف تشک های بادی دارای پمپ بادی هستند که با استفاده از آن ها می توانید به سرعت و به راحتی تخت خواب بادی خود را راه اندازی کنید . پمپ هایی که برای تخت خواب های بادی استفاده می شوند اغلب از نوع برقی بوده و به صورت سرخود بر روی بدنه تخت نصب می شوند تا بدین ترتیب شما بتوانید به سرعت تخت خواب بادی خود را راه اندازی کنید . وجود پمپ باد برقی سرخود در تخت خواب های بادی دارای مزایا و معایبی است که در ادامه آن را مورد بررسی قرار می دهیم .

از آنجا که این پمپ های باد برقی هستند قدرت بسیار بالایی دارند و می توانند به سرعت تخت خواب بادی شما را باد کنند ، به طور میانگین روند باد شدن تخت خواب های بادی دو نفره حدود 5 دقیقه و تخت خواب بادی یک نفره حدودا 3 دقیقه طول می کشد . از ویژگی خوب پمپ های سرخود تخت های بادی می توان به قابلیت مکش و وکیوم آن ها نیز اشاره کرد ، بدین ترتیب شما می توانید به راحتی عملیت تخلیه و وکیوم تخت بادی خود را نیز توسط پمپ باد برقی سرخود انجام دهید . برای اینکار تنها نیاز است تا اهرم را چرخانده تا پمپ به جای باد کردن تخت ، آن را تخلیه کند . از معایب این پمپ باد ، می توان به کار کردن آن با برق اشاره کرد ، بدین ترتیب اگر در محلی هستید که دسترسی به برق ندارید نمی توانید تخت خواب بادی خود را باد کنید . پس اگر قصد استفاده از تخت در محیط های باز دارید پیشنهاد می کنیم تا تشک های بادی را جایگزین کنید .

تخت خواب های بادی از نظر ساختاری کاملا نرم و انعطاف پذیر هستند ، همین موضوع نیز باعث شده است تا برخی از افراد حتی تخت های بادی را جایگزین تخت های ابری ، چوبی و فلزی کنند . با توجه به اینکه بستر هر چه آرگونومیک تر و طبی تر باشد افراد می توانند حس بهتری را در هنگام خواب داشته باشند و به مراتب خوابی آرام تر و دلچسب تری را تجربه کنند ، در همین راستا شرکت های تولید کننده تخت خواب بادی با رعایت استاندارد های لازم ، تخت خواب هایی را تولید کرده که کاملا آرگونومیک و طبی باشد .

از نمونه طراحی های کاربردی در تخت خواب های بادی می توان به رویه مواج آن ها اشاره کرد ، رویه مواج تخت خواب های بادی باعث می شود تا کمی از فشار وارده بر اندام ها کاسته شود ، کاهش فشار بر روی اندام ها به منزله جریان خون بهتر در بدن خواهد بود که منجر به استراحت کردن بهتر فرد و رشد بافت های عضلانی و استخوان بندی در کودکان می شود . همچنین استفاده از آرگونومی رویه مواج باعث می شود تا سطح تخت بادی بسیار انعطاف پذیر شود ، با انعطاف پذیری بهتر تخت های بادی به خوبی گودی کمر و ... پوشیده شده و فرد حس بهتری را خواهد داشت . البته از مزیت های رویه مواج می توان به تهویه هوای بهتر در بین فرد و تخت و در نتیجه تعرق کمتر اشاره کرد . ممکن است رویه ها به اشکال مختلفی بر روی تخت ها ایجاد شوند که شرکت های سازنده به نسبت سلیقه و طراحی های خود از این آرگونومی ساخت استفاده می کنند . پس در هنگام خرید تخت خواب بادی به این ویژگی توجه داشته باشید .

برخلاف تصورات اشتباه برخی از مشتریان تخت خواب های بادی ثبات و ایستادگی خوبی در برابر تکان خوردن و همچنین وزن دارند چرا که ساختار درونی آن ها باعث شده است تا تخت خواب بتواند فشار های بسیار زیادی را متحمل شود بدون اینکه تغییر شکل دهد و یا بترکد . برای ساخت تخت های بادی معمولا از ساختار های دو یا سه طبقه استفاده می شود که در داخل آن لایه های افقی و عمودی به صورت مشبک قرار گرفته اند تا باد به صورت یکسان در بین شبکه ها پخش شود و تخت ثابت بماند ، در این حال اگر شما در حاشیه های کناری تخت خواب بنشینید ، تخت شکل خود را از دست نمی دهد و یا بسیار فرو نمی رود . جنس لایه های درونی و قسمت های بیرونه و بدنه تخت های بادی معمولا از یک جنس و از جنس pvc ساخته شده اند چرا که پی وی سی کیفیت بسیار بالایی دارد و بهتر از سایر مواد لاستیکی می باشد .

برخی از تخت های بادی حتی دارای تاج بادی ، بالش بادی و حاشیه های برجسته هستند که در طرح ها و رنگبندی های مختلف تولید شده اند ، شما می توانید تنوع بسیار زیادی از این محصولات بادی را در فروشگاه اینتکس مشاهده و آن ها را با قیمت مناسب و ارزان خریداری کنید . فروشگاه اینتکس ایران سال های سال است که در زمینه فروش تخت خواب بادی و دیگر محصولات بادی فعال می باشد و با فروش بی واسطه محصولات بادی خود آن ها را با قیمت مناسب و ارزان تر به دست مشتری می رساند . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید .