عنوان مقاله : چرا باید تشک بادی ماشین بخریم؟

محصولات بادی در دنیای امروزی با پیشرفت هایی که داشته اند به خوبی توانسته اند جایگزین بسیاری از لوازم سنتی باشند و با توجه به عملکردی که داشته اند توانسته اند جای خود را در میان مردم باز کنند . تشک های بادی در بسیاری از محیط ها مورد استفاده قرار می گیرند و در بازار ایران یکی از محصولات پر سر و صدا در این زمینه را می توان تشک بادی داخل ماشین دانست . این مدل از تشک بادی با توجه به مزیت های بسیاری که دارد به پرفروش ترین مدل تشک بازارها تبدیل شده است که از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است و کاربردهای بسیاری خواهد داشت . در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با این محصول پرطرفدار آشنا کنیم ، پس اگر این سوال برای شما هم پیش آمده است که چرا باید تشک بادی ماشین بخرید در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

خرید تشک بادی داخل ماشین می تواند با توجه به کاربردهای بالای این محصول و همچنین قیمت مقرون به صرفه ای که دارد ، بسیار حائز اهمیت باشد . ابتدا بهتر است تا شما را با ساختار این محصول آشنا کنیم؛تشک های بادی داخل ماشین در بیشتر مدل ها دارای ستون های نگهدارنده بادی مجزا از بدنه می باشند و تشک بادی اصلی بر روی این ستون ها نگهداری می شود تا محیطی یکدست و هموار را برای استراحت شما پدید آورد . یکی از مزیت های بزرگ این تشک بادی این است که برای تمامی مدل های ماشین داخلی و خارجی در بازار موجود می باشد و به همین خاطر دست خالی از فروشگاه خارج نخواهید شد . ابعاد این تشک ها در حالت استاندارد برای فضای صندلی عقب ماشین ها استانداردسازی شده است تا شرایط را برای استراحت یک الی دو نفره فراهم آورد .

یکی از دغدغه هایی که بسیاری از افراد در هنگام سفر با ماشین شخصی خود با آن رو به رو هستند ، خستگی پس از رسیدن به مقصد می باشد که باعث می شود تا مدت زمانی را به استراحت مشغول باشند و زمان زیادی از سفر خود را صرف استراحت کنند . تشک های بادی داخل ماشین تا حد بسیار زیادی این مشکل را حل کرده اند و باعث شده اند تا بتوانید در هنگام حرکت ماشین حتی با سرعت های بالا نیز به استراحت در بخش عقب ماشین بپردازید تا پس از رسیدن به مقصد با شادابی کامل بتوانید از سفر خود در کنار خانواده بدن اتلاف وقت لذت ببرید .

یکی از فاکتورهایی که در هنگام خرید تشک بادی ماشین باید به آن توجه داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن این محصولات می باشد زیرا توسط این قابلیت است که شرایط استفاده از تشک مشخص می شود . اگر بخواهیم در این خصوص بررسی های صورت گرفته را جمع بندی کنیم باید بگوییم که تشک های بادی داخل ماشین دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 130 تا 150 کیلو گرم به صورت استاندارد می باشد که این تحمل وزن از تشک های بادی یک نفره بسیار بیشتر است و در صورت نیاز می توانید از آن در ظرفیت دو نفره بهره مند شوید . با توجه به فضایی که این تشک بادی در بخش عقب ماشین برای شما مهیا می کند می توانید به صورت نشسته تا ظرفیت دو الی سه نفره و در حالت درازکش در ظرفیت یک تا دو نفره از آن استفاده کنید .


همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره داشتیم ، این محصولات دارای ستون های نگهدارنده مجزا از تشک بادی اصلی می باشد و یکی از بزرگ ترین مزیت های این محصولات همین امر است . در این صورت در واقع با خرید تشک بادی ماشین با یک تیر دو نشان می زنید و علاوه بر تشک بادی ماشین صاحب یک تشک بادی کمپینگ نیز خواهید شد ، زیرا از تشک بادی اصلی می توانید درون چادر مسافرتی و یا در فضای بیرون از ماشین با خیالی راحت استفاده کنید . سطح رویه این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است و این ساختار مهندسی شده از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد تا در شرایط آب و هوایی مختلف نیز به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید و بدن شما دچار تعریق نشود . همچنین این نوع سطح رویه باعث می شود تا در سرعت های بالا نیز بتوانید از تشک بادی درون ماشین استفاده کنید ، زیرا بر روی آن لیز نخواهید خورد و خوابی آرامش بخش خواهید داشت .

یکی از مزیت های دیگر تشک های بادی داخل ماشین که در نمایندگی اینتکس تهران به فروش می رسد ، وجود لوازم جانبی کامل درون بسته بندی این محصولات می باشد که شما را از هزینه های مجزا کاملا بی نیاز می کند . درون بسته بندی تشک های بادی داخل ماشین می توان یک پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین را مشاهده کرد که مدت زمان راه اندازی محصول را به سه دقیقه رسانده است . همچنین این پکیج لوازم جانبی شاکل برچسب تعمیرات و ساک حمل دسته دار نیز است که جا به جایی محصول را در هنگام سفر نیز به راحتی امکان پذیر می نماید . با توجه به انعطاف پذیری بالای متریال ساختاری بدنه این تشک بادی ، در هنگام جمع آوری فضای بسیار کمی را اشغال می کند و باعث می شود تا فضای زیادی از ماشین شما در هنگام مسافرت اشغال نشود و حتی در پیاده روی ها نیز بتوانید این تشک بادی چند کاره را به همراه خود داشته باشید .

در ساختار رویه و همچنین بخش های زیرین این تشک بادی ماشین از پی وی سی یا همان وینیل در مدل های مختلف استفاده می شود که کامل ضد حساسیت نیز است و با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید . این تشک بادی توسط نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران عرضه شده است و همین حالا می توانید با مراجعه به دسته بندی تشک بادی و زیر منوی تشک بادی داخل ماشین ، تمامی محصولات را مشاهده و توضیحات کارشناسی شده و قیمت دقیق محصول را مشاهده نمایید . در صورت نیاز به هر گونه مشاوره تخصصی نیزکافیست همین حالا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت اینتکس تماس بگیرید .