عنوان مقاله : سایت نمایندگی فروش استخر بادی

استخر بادی یکی از محبوب ترین و البته پرفروش ترین محصولات بادی می باشد که در فصل تابستان می توانید از آن برای یک آب تنی دلچسب استفاده کنید . این محصولات دارای مدل های مختلفی می باشند و در رده های سنی مختلفی می توانید از آن ها استفاده کنید . استخر بادی کودک و استخر بادی بزرگسال توسط بسیاری از برندهای تولیدکننده محصولات بادی به بازار عرضه می شوند و این امر موجب شده تا در بسیاری از خانه ها بتوانیم این محصولات را مشاهده کنیم .

استخر بادی را می توان ارزان ترین راه برای نصب یک استخر شخصی در محیط های خانگی دانست ، البته لازم به ذکر است که استخرهای بادی فقط در محیط های خانگی استفاده نمی شوند و می توانید از آن ها در باغ و ویلا و همچنین مسافرت های خود نیز استفاده کنید زیرا وزن کمی دارند و با توجه به بدنه انعطاف پذیری که دارند به راحتی قابلیت جا به جایی را برای شما فراهم می آورند . اگر قصد خرید استخر بادی را دارید باید بگوییم که اولین و برترین سایت نمایندگی فروش استخر بادی در ایران به آدرس اینترنتی https://intextehran.ir/  می باشد که می توانید متنوع ترین و جدیدترین استخرهای بادی را در این وب سایت مشاهده کنید .

کاربردهای استخر بادی

استخرهای بادی یکی از محبوب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین ابزارهای خانگی هستند که می توانید با استفاده از آن ها برای خود و یا کودک تان ، محلی مطمئن برای آب تنی را ایجاد کنید . این استخرها می‌توانند برای کاربردهای مختلفی مانند شنا، آب‌ تنی کردن در هوای گرم، تفریح و سرگرمی کودکان، یا حتی استفاده در محیط‌های تجاری و تفریحی مورد استفاده قرار گیرند. استخرهای بادی در فصل تابستان می‌توانند گزینه‌ی عالی برای کسانی باشند که به دنبال یک راه برای خنک کردن خود در هوای گرم هستند. با استفاده از پمپ باد ، به راحتی و در مدت زمان کوتاهی می توانید این محصولات را راه اندازی کنید و می توان گفت که برای باد کردن بزرگ ترین استخر بادی نیز مدت زمانی کمتر از پنج الی شش دقیقه نیاز دارید .

استخرهای بادی همچنین به عنوان یک ابزار تفریحی برای کودکان بسیار مناسب هستند. این استخرها با ابعاد مختلفی موجود هستند که از اندازه‌های کوچک و متوسط مناسب برای استفاده در فضای باغ و یا پشت بام خانه تا اندازه‌های بزرگتر مناسب برای استفاده در پارک‌ها و فضاهای تفریحی بزرگ، موجود هستند. این استخرها با طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی نیز عرضه می‌شوند تا بتوانید استخری با طرح و رنگی مورد علاقه‌تان انتخاب کنید. همچنین استخرهای بادی می‌توانند در محیط‌های تجاری و تفریحی نیز استفاده شوند. این استخرها برای استفاده در هتل‌ها، پارک‌های آبی، استخرهای شنا، و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند .

جنس بدنه استخر بادی از چیست؟

استخرهای بادی به دلیل فشار بالای آبی که تحمل می کنند و همچنین میزان بالای جنب و جوشی که درون آن ها صورت می گیرد ، باید دارای بدنه هایی مقاوم و مستحکم باشند تا بتوانیم با اطمینان خاطر از آن ها استفاده کنیم . برند های تولیدکننده استخرهای بادی برای ساخت این محصولات از برترین متریل خود یعنی ، پی وی سی یا همان وینیل چرمی استفاده می کنند که در برخی از استخر ها که دارای ابعاد بزرگی هستند این متریال به صورت دو لایه استفاده می شود تا به راحتی بتواند در برابر فشارهای مختلف ، استحکام خود را به نمایش بگذارد . پس اگر قصد خرید استخر بادی با کیفیت را دارید به این امر توجه داشته باشید که اگر در بدنه این محصولات از پی وی سی چرمی دو لایه استفاده شده باشد ، گزینه ایده آل تر و مقاوم تری است .

بهترین برندهای استخر بادی کدام هستند ؟

استخر بادی اینتکس

اینتکس، یکی از برندهای محبوب و معتبر در صنعت استخرهای بادی است . این برند با ارائه محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، بیش از 40 سال است که در بازار فعالیت می کند. محصولات این شرکت شامل انواع مختلف استخرهای بادی با ظرفیت ها و ابعاد مختلف، در سری های مختلف از جمله استخر تماما بادی و استخر ایزی ست می باشد. از مزایای استخرهای بادی اینتکس، سهولت نصب، طول عمر بالا و قیمت مناسب آنها است که باعث می شود تا انتخابی مقرون به صرفه و البته باکیفیت را داشته باشید . با توجه به این مزایا و شهرت برند اینتکس، خرید استخر بادی اینتکس ، یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که به دنبال استخری با کیفیت و قیمت مناسب هستند.

استخر بادی بست وی

شرکت بست وی، یکی دیگر از برندهای محبوب و قابل اعتماد در صنعت استخرهای بادی است . این برند با بیش از 20 سال سابقه در صنعت محصولات بادی ، محصولاتی با کیفیت بالا و طراحی متنوعارائه کرده است که از این رو به خوبی توانسته توجه خریداران را به سمت و سوی خود جلب نماید . استخرهای بادی بست وی با طراحی شیک و جذاب، مقاوم در برابر شکستگی و سایش های زیاد، و مجهز به دریچه های دو کاره و مؤثر هستند. علاوه بر این، این استخرها سهولت نصب و عدم نیاز به ابزارهای خاص را نیز دارند.

همچنین، محصولات بست وی از نظر کیفیت، قابلیت نگهداری و دوام در برابر عوامل جوی مانند آفتاب، باران و وزش باد، بسیار مناسب برای استفاده در فضای باز هستند به گونه ای که با خیال راحت می توانید علاوه بر محیط های سرپوشیده ، در محیط های روباز نیز از این استخرها استفاده نمایید . به طور خلاصه، استخرهای بادی بست وی، با قیمت مناسب و کیفیت بالا، یکی از بهترین گزینه هایی هستند که برای خریدارانی که به دنبال استخری با کیفیت و مقاوم هستند، قابل توصیه می باشند.

قیمت استخر بادی

همانطور که می دانید برندهای تولیدکننده استخرهای بادی ، خارج از کشور به فعالیت خود می پردازند و استخرهای بادی محصولاتی کاملا وارداتی هستند که عوامل مختلفی همچون نرخ ارز در کشور می تواند بر روی قیمت این محصولات تاثیر بسیاری داشته باشد . قیمت استخر بادی بسته به بسیاری از عوامل دیگر نیز است که از جمله این موارد می توانیم به ابعاد استخر بادی که انتخاب می کنید ، برند سازنده ، متریال استفاده شده در ساخت و همچنین لوازم جانبی که درون بسته بندی خود دارد اشاره داشت .

به همین خاطر اگر قصد خرید استخر بادی را دارید بهتر است تا به صورت مستقیم از طریق دسته بندی مربوطه در همین وب سایت قیمت به روز محصولات را استعلام بگیرد و یا با تلفن های درج شده در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید . اما اگر بخواهیم قیمت استخر بادی را به صورت حدودی بیان کنیم ، باید بگوییم که در حال حاضر که مشغول تدوین این مقاله هستیم ، قیمت این محصولات از 600.000 تومان تا 4.000.000 تومان متغیر می باشد . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان عرضه کننده این محصولات بهترین استخرهای بادی را برای شما فراهم آورده است که می توانید این محصولات را با ارزان ترین قیمت به همراه ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن هر جای ایران که هستید درب منزل تحویل بگیرید .