سبد کلر متوسط جدید

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع سبد: متوسط
  • جنس بدنه: پلاستیک فشرده
  • وزن: -
  • ظرفیت تعداد قرص: 10 عدد
440,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سبد کلر متوسط یک محصول کارآمد می باشد که با قیمتی مناسب در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد .

سبد کلر متوسط جدید از سری لوازم جانبی استخرهای پیش ساخته و حتی استخر های بادی ،جنس بدنه این وسیله از پلاستی فشرده می باشد، این وسیله گنجایش 10 الی 15 قرص کلر را در خود دارد ، این محصول دارای دریچه قابل تنظیم می باشد که با استفاده از آن می توان نوع ورود آب را به داخل آن تعیین کرد. این سبد قرص قابلیت شناور ماندن برروی آب را نیز دارد. شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید بسته کلر با تلفن های این مرکز تماس بگیرید.
سبد قرص کلر برای تصفیه آب استخرهای اینتکس معمولاً به عنوان جزء تجهیزات تصفیه آب آنها عرضه می‌شود. این قرص‌های کلر به عنوان ماده ضدعفونی کننده و تعقیب‌کننده میکروب‌ها در آب استفاده می‌شوند تا آب استخر شفاف و ایمن باقی بماند. برای استفاده از سبد قرص کلر در استخر اینتکس، مراحل زیر را دنبال کنید: 1. ابتدا مطمئن شوید که سیستم تصفیه آب استخر اینتکس شما آماده به کار است و فیلترها و سیستم‌های مربوطه به درستی نصب شده‌اند. 2. سبد قرص کلر را باز کنید. این سبد معمولاً یک محفظه بزرگ است که قرص‌های کلر در داخل آن قرار می‌گیرند. 3. قرص‌های کلر را به تعداد مورد نیاز بر اساس حجم آب استخر خود از سبد بیرون بیاورید. 4. قرص‌های کلر را در سبد گذاشته و سپس سبد را به آب استخر بیفکنید. در برخی مدل‌ها، سبد به وسیله دسته‌های خودکار در کنار استخر نصب می‌شود. 5. مطمئن شوید که قرص‌های کلر به طور یکنواخت در آب استخر پخش می‌شوند. برای این کار، ممکن است نیاز باشد سرعت جریان آب را تنظیم کنید. 6. مراقبت و نظارت دائمی بر سطح کلر در آب استخر را ادامه دهید. شما باید به منظور حفظ غلظت مناسب کلر، به موازی با استفاده از سبد قرص کلر، از دستگاه‌های تستر آب استخر نیز استفاده کنید. 7. به مراعات دستورات تولید کننده سبد قرص کلر و نکات ایمنی توجه کنید.

توجه داشته باشید که استفاده از قرص‌های کلر درست و به میزان مناسب از اهمیت بسیاری برخوردار است تا آب استخر شما تمیز و ایمن باقی بماند و به سلامتی شما و سایر استفاده‌کنندگان آسیب نرساند.

نوع سبد
متوسط
جنس بدنه
پلاستیک فشرده
وزن
-
ظرفیت تعداد قرص
10 عدد
شرکت سازنده
اينتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...