شناور بادی سه رنگ با کف توری

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 30 سانتی متر
780,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی سه رنگ با کف توری از محصولات جدید اینتکس می باشد که با یک طراحی نوآورانه به بازار راهی شده است. بخش اصلی بدنه این شناور امشابه حلقه

حلقه شنا بادی یا شناور بادی سه رنگ با کف توری از محصولات جدید اینتکس می باشد که با یک طراحی نوآورانه به بازار راهی شده است. بخش اصلی بدنه این شناور امشابه حلقه های شنا بوده اما بر خلاف آنها قسمت میانی توری بوده تا این محصول در دسته شناور ها قرار گیرد و بتوان از آن به عنوان مبل بادی روی آب استفاده کرد. جنس بدنه به صورت کامل از وینیل ساخته شده است و فشار وارده از وزن شخص را به سادگی تحمل می کند. تحمل وزن این شنارو حدود 90 کیلوگرم بوده اما با تست های انجام شده وزن بیش از این مقدار را نیز می تواند تحمل کند اما به هیچ عنوان استفاده از آن خارج از استاندارد مشخص شده از سوی اینتکس پیشنهاد نمی شود. در دو طرف بدنه این شناور دو دستیگیره برای حفظ تعادل قرار داده شده است و یک عدد جای لیوان و یا بطری نیز برای راحتی هر چه بیشتر تعبیه شده است. این شناور دارای رویه ای از وینیل شفاف بوده و قسمت پایینی آن در سه رنگ مختلف به بازار عرضه شده است که شامل صورتی، سبز و آبی می باشد . 

شناور بادی سه رنگ با کف توری

شناور بادی سه رنگ با کف توری یک نمونه از محصولات فانتزی بوده که در گروه صندلی بادی روی آب و تشک بادی روی آب قرار دارد. این محصول از تنوع رنگبندی بدنه و قیمت مناسبی برخوردار بوده به طوری که شما می توانید متناسب با علایق خود یک نمونه را انتخاب کنید. این محصول جهت استفاده در آب های آرام طراحی و تولید شده و طول عمر بسیار بالایی دارد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر شما قصد خرید شناور بادی روی آب و یا تشک بادی روی آب را دارید ما را تا پایان این بخش همراهی کنید.

شناور بادی سه رنگ با کف توری | نمایندگی اینتکس


طراحی ظاهری متفاوت شناور بادی روی آب

شناور بادی سه رنگ با کف توری یک نمونه محصول فانتزی با طراحی ظاهری منحصر به فرد و جذاب بوده که مورد استقبال تمامی سنین واقع شده است. این محصول بدنه ای گرد داشته که در مرکز آن یک گودی جهت نشیمنگاه محصول قرار داشته که این بخش از نوع توری می باشد. به عبارت ساده تر به دلیل نوع نشیمنگاه این محصول شما بدون غرق شدن می توانید در سطح اب شناور باقی مانده و لذت ببرید. در دو بخش این محصول دستگیره هایی تعبیه شده که جهت حمل و همچنین حفظ تعادل شما بر روی سطح اب مورد استفاده قرار می گیرد. در کنار این دستگیره ها یک جا بطری نیز قرار داشته تا شما بتوانید نوشیدنی و یا بطری آب خود را راحتی به همراه داشته باشید. دیواره این محصول شامل یک شیب ملایم بوده که از میزان کم در بخش ابتدایی به بالاترین سطح در تکیه گاه رسیده و نشان از وجود یک تکیه گاه سرخود برای این محصول است. کف این محصول در سه رنگ آبی ، صورتی و سبز تولید شده که شما می توانید با در نظر گرفتن سلیقه خود یک نمونه را انتخاب کنید. در کف این شناور بادی روی آب یک دریچه استاندارد تعبیه شده تا بتوانید در زمانی کوتاه این محصول را راه اندازی و سپس استفاده نمایید.


ابعاد و تحمل وزن شناور بادی روی آب

شناور بادی سه رنگ با کف توری یک محصول گرد بوده که قطر ان برابر با 120 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه این محصول از بخش کف تا بالاترین سطح تکیه گاه آن معادل 30 سانتی متر بوده که در بخش نشیمنگاه به میزان صفر کاهش می یابد. وزن بدنه این شناور بادی روی آب 3 کیلوگرم بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال می کند. به همین دلیل بوده که در زمان سفر می توانید این محصول را به راحتی به همراه ببرید. این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و این شناور بادی روی آب می تواند وزنی بالغ بر 90 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند.


طول عمر بالای شناور بادی روی آب

جنس بدنه شناور های بادی روی اب به دلیل ارتباط مستقیم در طول عمر آن ها در کنار حفظ ایمنی و سلامت مصرف کنندگان بر روی آب از اهمیت بالایی بخوردار می باشد. زیرا در صورت کیفیت بدنه بوده که می تواند طول عمر و کارایی شناور بادی روی آب را تضمین کرد. به همین دلیل بوده که برای طراحی و تولید شناور بادی سه رنگ با کف توری در بخش بدنه اصلی از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وسی طرح چرم استفاده شده است. این جنس بدنه مقاوم بوده که در بخش رویه اصلی محصول از نوع شفاف و باکیفیت آن بهره برداری می شود. کف شناور بادی روی آب فشار بالایی را تحمل کرده و با سطح اب در تماس می باشد. به همین دلیل بوده که برای این بخش از پی وی سی دولایه و مات استفاده می شود. با در نظر گرفتن این جنس بدنه شما می توانید از این شناور بادی روی آب در تمامی شرایط آب و هوایی نظیر فضاهای باز و سرپوشیده و تمامی آب های آرام استفاده کنید. زیرا دماهای مختلف آب ، کاهش و یا افزایش دمای محیطی ، قرارداشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و.. موجب افت کیفیت بدنه محصول نخواهد شد.


خرید شناور بادی روی آب

شما می توانید برای خرید شناور بادی سه رنگ با کف توری با امکان انتخاب رنگ بدنه به نمایندگی اینتکسمراجعه کرده و یا از طریق وب سایت این فروشگاه به صورت اینترنتی از منزل و محل کار ثبت سفارش خود را انجام داده تا یک محصول اصل و باداوم را با کمترین هزینه دریافت نمایید.

نوع
تفریحی
طول
120 سانتی متر
عرض
120 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
تعداد دستگیره
2
تحمل وزن
90 کیلوگرم
پمپ
-
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
مناسب بزرگسالان
دارای دو دستگیره سرخود
مناسب آب های آرام
دارای نشیمنگاه توری
دارای جای مخصوص بطری
دارای رنگبندی
اقلام همراه
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...