شناور بادی گرد با روکش شفاف

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قطر: 137 سانتی متر
  • ارتفاع: 122 سانتی متر
  • وزن بسته بندی: 1.5 کیلو گرم
  • نوع جنس: PVC مات و شفاف
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی گرد با روکش شفاف محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای قیمتی بسیار مناسب و ارزان در تنها نمایندگی محصولات بادی می باشد .

شناور بادی گرد پشتی دار اینتکس محصولی ساخته شده از جنس PVC در دو نوع روکش طرح چرم و شفاف بوده که برای سنین بزرگسالان و کودکان قابل استفاده خواهد بود. محصولی  شیک و ساده که از از ارگونومی ساخت گرد بهره برده و از یک تکیه گاه کوچک بادی سرخود بر روی خود برخوردار است. حفره وسط این کالا باعث می شود تا به خوبی سنگینی بدن را در مرکز این شناور قرار داده و تعادل لازمه را به وجود آورد . این محصول زیبا را شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب و ارزان از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 


شناور بادی گرد با روکش شفاف

شناور های بادی روی آب یکی از پرفروش ترین انواع محصولات بادی جهت امور تفریحی بوده که جهت استفاده تمامی سنین با تنوع بالا طراحی و تولید می شود. این گروه از محصولات که در واقع در نمونه های مبل بادی روی آب و تشک بادی روی آب طراحی شده می توانند بر روی سطح اب یک محیط راحت را جهت استفاده شما فراهم کنند. در همین راستا بیان می کنیم که یکی از جذاب ترین انواع این گروه از محصولات شناور بادی گرد با روکش شفاف نام داشته که در این بخش به معرفی کامل آن در تمامی ابعاد خواهیم پرداخت. پس اگر شما نیز قصد انتخاب و خرید شناور بادی روی آب را دارید توصیه می کنیم تا پایان این بخش ما را همراهی نمایید.

شناور بادی گرد با روکش شفاف | نمایندگی اینتکس


طراحی زیبا و کاربردی شناور بادی روی آب

مصرف کنندگان در زمان خرید شناور بادی روی آب به دنبال محصولی جدید و نوآورانه بوده و اغلب تمایلی برای استفاده از محصولات کلیشه ای موجود در بازار ندارند. از سوی دیگر طراحی ظاهری هر شناور روی آب به دلیل تاثیر بالا و مستقیم بر ایمنی شما در زمان استفاده از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل بوده که در بخش ابتدایی به تشریح کامل ویژگی های ظاهری شناور بادی گرد با روکش شفاف اشاره خواهیم کرد. این شناور بادی روی آب یک نفره بوده و از بدنه ای با ارگونومی ساخت گرد تشکیل می شود. بدنه محصول دولایه بوده که لایه زیرین ان مات و آبی رنگ بوده اما لایه بالایی آن شفاف و بدون رنگ بوده که موجب زیبایی این شناور باید روی آب شده و درخشندگی متفاوتی را به بدنه این محصول می بخشد. بخش میانه این شناور بادی روی آب ارتفاع کمی داشته و تقریبا گود طراحی شده که بخش اصلی نشیمنگاه این محصول را تشکیل می دهد. شما برای استفاده از این محصول لازم بوده تا در این محیط گود که دقیقا در مرکز بدنه گرد شناور بادی روی آب تعبیه شده قرار بگیرید. ارتفاع این بخش نشیمنگاه نسبتا کم بوده و نمی تواند به طور کامل کمر شما را پوشش بدهد. به همین دلیل برای راحتی ستون فقرات شما این شناور بادی روی آب مجهز به یک تکیه گاه استاندارد بادی سرخود بوده و این بخش نیز مات بوده و آبی رنگ می باشد. این محصول بادی مجهز به دو عدد دریچه باد جداگانه در بخش تکیه گاه و بدنه اصلی بوده که شما می توانید از این نقاط برای راه اندازی این شناور بادی روی آب اقدام کنید.


طول عمر بالای شناور بادی روی آب

کیفیت بدنه بالای شناور های بادی روی آب موجب می شود طول عمر آن ها افزایش چشمگیری داشته و شما بتوانید در تمامی محیط های باز و سرپوشیده از این گروه محصولات استفاده کرده و از سوی دیگر از بروز هرگونه آسیب بر روی سطح اب جلوگیری کرده تا سلامت مصرف کننده به طور کامل حفظ کند. به همین دلیل بوده که برای طراحی و تولید شناور بادی گرد با روکش شفاف از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی استفاده می شود. این نوع جنس بدنه در بخش تکیه گاه از نوع پی وی سی مات بوده اما رویه محصول پی وی سی شفاف است. کف شناور بادی روی آب تحت فشار و وزن بالایی قرار داشته و با سطح اب در تماس مستقیم می باشد. به همین دلیل بوده که این بخش را از نوع پی وی سی دولایه تولید می کنند. با در نظر گرفتن این نوع جنس بدنه بوده که شما می توانید در تمامی آب های آرام و بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی نظیر دمای مختلف آب و یا حتی قرارداشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید از این شناور بادی روی آب با آسودگی خاطر استفاده کنید.


ابعاد و تحمل وزن شناور بادی روی آب

شناور بادی گرد با روکش شفاف یک نمونه از محصولات بادی و تفریحی گرد بوده که قطر آن برابر با 137 سانتی متر بوده و از 122 سانتی متر ارتفاع برخوردار می باشد. این میزان ارتفاع از بخش کف محصول بادی تا بالاترین سطح تکیه گاه آن در نظر گرفته شده که تنها 25 سانتی متر آن مخصوص کف شناور بادی روی آب بوده تا در زمان وارد شدن حداکثر وزن مجاز به بدنه از غرق شدن شناور بادی روی آب جلوگیری کند. وزن بدنه این محصول تنها 1.5 کیلوگرم بوده که در زمان جمع اوری شدن فضای کمی را اشغال خواهد کرد. به همین دلیل بوده که شما می توانید این محصول را در زمان سفر نیز به همراه ببرید. البته تحمل وزن بدنه محصول حداکثر 90 کیلوگرم بوده که شناور بادی روی آب می تواند این میزان را بدون آسیب و افت کیفیت تحمل کند.


خرید شناور بادی روی آب

با توجه به مطالب گفته شده اگر شما قصد خرید شناور بادی گرد با روکش شفاف و سایر انواع تشک بادی روی آب و تجهیزات مورد نیاز تفریحات آبی را دارید می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده تا محصول یاد شده را با مناسب ترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

قطر
137 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
وزن بسته بندی
1.5 کیلو گرم
نوع جنس
PVC مات و شفاف
سایر ویژگی ها
با دو محفظه باد جداگانه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...