شناور بادی شورتی کودک بست وی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 69 سانتی متر
  • عرض: 69 سانتی متر
  • ارتفاع: 25 سانتی متر
1,020,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور بادی شورتی کودک بست وی در سایت آنلاین فروش محصولات بادی و مرکز فروش محصولات بادی اینتکس و bestway با قیمت ارزان در ایران

شناور بادی شورتی کودک بست وی یک محصول با کیفیت از این شرکت می باشد که به سبب استفاده از پی وی سی در تولید بدنه محصول سبب این شده است تا بتوانید با خیال آسوده از این محصول برای کودکان خود استفاده نموده و نگران بوجود آمدن مشکل و خطر برای کودکان خود نباشید . ابعاد مناسب و کمربند های محافظ تعبیه شده برای محصول سبب این شده است تا این محصول مناسب برای کودکان سنین 1 تا 3 سال نیز باشد و بتوانید این محصول را در آب های آرام مانند استخر استفاده نمایید . رنگ های شاد استفاده شده در تولید این شنارو شورتی نیز باعث جذب کودکان شما به سمت محصول خواهد شد . وزن کم محصول نیز سبب این خواهد شد تا بتوانید به سادگی این محصول را جابجا نموده و حتی کودکان شما نیز می توانند به راحتی این کار را انجام بدهند . اطلاعات بیشتر درباره این محصول را می توانید از همکاران ما در بخش فروش محصولات  بادی اینتکس تماس برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید . 

نوع
تفریحی
طول
69 سانتی متر
عرض
69 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل براق
وزن
590 گرم
سازنده
بست وی
پمپ
-
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان 1-2 سال
رنگ زرد
بدنه مقاوم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...