شناور روی آب دو نفره

bestway 43009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • طول: 200 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 30 سانتی متر
1,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شناور روی آب دونفره بست وی محصولی زیبا وجذاب می باشد که با کمترین قیمت در تنها نمایندگی اینتکس عرضه میگردد .

شناور روی آب دو نفره بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای طرحی بسیار زیبا و جذاب می باشد به همین جهت این محصول در میان مصرف کنندگان طرفداران بسیاری را پیدا کرده است . جنس بدنه این محصول از pvc طرح چرم می باشد که از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد و همچنین می توانید به صورت دو نفره از این محصول استفاده نمایید . این محصول دارای یک سوپاپ باد می باشد که به شما کمک می کند که محصول خود را از آن نقطه به راحتی باد کرده و از آن استفاده نمایید . بدنه نرم و ضد تعریق این محصول به راحتی آن افزوده است . این محصول دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از این محصول حس خوش آیندی به شما دست یدهد . از این محصول زیبا می توانید با توجه به ضخیم بودن و مقاوم بودن در برابر دمای مختلف آب در استخر های بزرگ و آب های آرام استفاده نمایید . آرگونومی این محصول به گونه ای است که در زمان استفاده احساس ناراحتی نکنید و در زمان استفده از این محصول لذت کامل را ببرید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و و برای خرید شناور روی آب دو نفره می توانید به صورت حضوری به تنها نمایندگی اینتکس مراجعه فرموده و باذ اطمینان کامل خرید خود را انجام بدهید . 

شناور بادی روی آب دو نفره بست وی یک وسیله تفریحی بسیار عالی برای سنین بزرگسال است که برای استفاده بر روی آب طراحی شده است ، این شناور بادی می تواند بر روی آب باقی بماند و به همین دلیل شناور بادی روی آب دو نفره بست وی شناخته می شود . این شناور به صورتی طراحی شده است که می تواند برای استفاده دو نفر مناسب و قابل استفاده باشد . طراحی حلقه مانند که دو حفره دارد ، می تواند برای استفاده دو نفر به صورت همزمان را محیا کند . بست وی برای راحتی بیشتر مصرف کنندگان از شناور بادی روی آب دو نفره بست وی ، برای شناور تکیه گاه در نظر گرفته است تا این تکیه گاه بتواند از خسته شدن آن ها در هنگام بازی و تفریح جلوگیری کند . از نظر تحمل وزن شناور بادی روی آب دو نفره بست وی به خوبی می تواند 180 کیلوگرم یعنی دو فرد 90 کیلویی را تحمل کند . این شناور بادی تنها 1.7 کیلوگرم وزن دارد که شما می توانید به راحتی آن را جابجا کنید و در هر جایی از آن استفاده و نهایت لذت را ببرید . این شناور را به همراه برچسب تعمیرات می توانید از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید . 

شناور روی آب دو نفره

شناور های بادی روی آب در واقع در خانواده تشک بادی روی آب و مبل بادی روی آب قرار داشته که به دلیل تنوع بالایی که در این گروه از محصولات بادی بوده شما می توانید متناسب با سلیقه و نیاز خود یک نمونه را انتخاب کنید. یکی از جذاب ترین انواع این گروه از محصولات بدون شک شناور روی آب دو نفره نام داشته که برای استفاده همزمان دو نفر بزرگسال طراحی و تولید شده و در عین سادگی محصولی کاربردی به شمار می رود. در این قسمت شما می توانید با تحلیل کامل و نقد و بررسی این محصول به طور کامل اشنا شوید. در نهایت اگر قصد خرید شناور بادی روی آب را دارید تا انتهای این بخش ما را همراهی نمایید.


طول عمر شناور بادی روی آب

شناور روی آب دو نفره یک محصول استاندارد با طول عمر بالا بوده که برای استفاده در اب های ارام و در تمامی محیط های باز و سرپوشیده طراحی و تولید شده است. به همین دلیل بوده که برای تولید بدنه اصلی این محصول از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طرح چرم استفاده می شود. کف محصول نیز که با سطح اب در تماس مستقیم بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل کرده از نوع پی وی سی دولایه انتخاب شده است. با در نظر گرفتن این جنس بدنه بوده که شما می توانید این شناور بادی روی آب را به راحتی به همراه برده و نگران اسیب های احتمالی نباشید. زیرا تغییرات شرایط آب و هوایی نظیر دماهای مختلف آب و یا حتی قرارداشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید موجب بروز آسیب در بدنه این محصول نخواهد شد.


طراحی جذاب و متفاوت شناور بادی روی آب

شناور روی آب دو نفره یک محصول کاربردی و با طراحی جذاب و متفاوت بوده که توانسته نظر مثبت تمامی سلیقه ها را به خود جلب کند. ساختار این محصول در واقع بیضی شکل بوده که از اتصال دو دایره یکسان به یکدیگر تشکیل شده است. کف محصول آبی رنگ و مات بوده اما بخش بدنه اصلی آن و یا حتی تکیه گاه این شناور بادی روی آب شفاف تولید شده که موجب افزایش زیبایی این محصول می شود. در واقع بخش نشیمنگاه محصول در مرکز هر یک از این دایره ها تعبیه شده و به میزان مورد نیاز بزرگسالان گود در نظر گرفته شده است. برای راحتی شما در زمان استفاده نیز این محصول در هر بخش دایره ای شکل خود مجهز به یک تکیه گاه بوده که سطح کمر شما را پوشش داده و موجب می شود محیطی راحت را داشته باشید. برای راحتی شما در کنار هر بخش این شناور بادی روی آب یک جا بطری نیز تعبیه شده تا شما بتوانید نوشیدنی و آب مورد نیاز خود را در زمان تفریح به راحتی به همراه ببرید. جهت هر دو تکیه گاه این محصول متضاد یکدیگر انتخاب شده تا افراد در زمان تفریح بتوانند به گفت و گو نیز مشغول شوند. در داخل بسته بندی این شناور بادی روی آب یک برچسب تعمیرات قرارداده شده تا در صورت بروز هر گونه اسیب ناشی از استفاده نادرست بتوانید بدنه را ترمیم کنید.


ابعاد و تحمل وزن شناور بادی روی آب

شناور روی آب دو نفره یک محصول استثنایی و جذاببرای تفریحات خانوادگی و دوستانه در آب آرام بوده که همانطور که از نام ان مشخص بوده برای استفاده همزمان دو نفر بزرگسال به طور همزمان مناسب می باشد. این شناور بادی روی آب ساختمانی مستطیل شکل داشته که طول آن برابر با 200 سانتی متر و رعض آن معادل 90 سانتی متر بوده که تنها 30 سانتی متر ارتفاع دارد. از این میزان ارتفاع 10 سانتی متر مخصوص بخش کف شناور بادی روی آب بوده تا در زمان وارد شدن حداکثر وزن قابل تحمل به بدنه محصول از غرق شدن شما در داخل آب جلوگیری شود. همچنین میزان 20 سانتی متر آن مربوط به دیواره و تکیه گاه محصول بوده به طوری که می توانید تمامی سطح کمر شما را پوشش داده تا احساس راحتی کنید. وزن بدنه این محصول تنها 3 کیلوگرم بوده که موجب می شود بتوانید ان را به راحتی حمل و جا به جا نمایید. این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه این محصول نداشته و این شناور بادی روی آب قادر بودن وزنی بالغ بر 140 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند.


خرید شناور بادی روی آب

شما می توانید تنها با مراجعه به فروشگاه اینتکس به صورت حضوری برای خرید شناور روی آب دو نفره اقدام کرده و یا از وب سایت این مرکز تخصصی فروش محصولات بادی در منزل و یا محل کار خود استفاده کرده تا این تشک بادی روی آب جذاب و زیبا را با مناسب ترین قیمت و کیفیت در سراسر ایران دریافت نمایید.

نوع
تفریحی
طول
200 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
جنس بدنه
PVC طرح چرم
تعداد دستگیره
-
تحمل وزن
140 کیلوگرم
پمپ
-
نوع پمپ
-
سایر ویژگی ها
مناسب سنین مختلف
دارای کف بادی
دارای تکیه گاه سرخود
دارای جای مخصوص بطری
دارای نشیمنگاه گود پوشیده
مناسب سنین مختلف
دارای کیفیت بالا
دارای طول عمر بالا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...