شن تصفیه آب استخر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • وزن: 40 کیلوگرم
  • سایر ویژگی ها: شن تصفیه آب بزرگ استخر قابلیت پاک سازی بالای آب قابلیت شفاف سازی آب دارای دانه های درشت مخصوص انواع پمپ های تصفیه آب شنی
695,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

در دستگاه های تصفیه آب از شن های مخصوصی برای پاک سازی آب استفاده می شود که دارای قدرت پاک کنندگی بالایی هستند .

در دستگاه های تصفیه آب از شن های مخصوصی برای پاک سازی آب استفاده می شود که دارای قدرت پاک کنندگی بالایی هستند . این شن تصفیه از دانه های کریستالی درشت ساخته شده است که دارای موادی از جنس سیلیس بوده که در شفاف سازی آب استخر بسیار تاثیر گذار می باشد . این شن ها در بسته های 40 کیلوگرمی عرضه شده که برای 3 الی 4 بار قابل استفاده می باشد . این شن ها دارای بهترین نوع جنس ها می باشد که دارای خاصیت پاک کنندگی و زلال سازی بالایی در آب مورد تصفیه شده داراست . این مواد باید در ساختار دستگاه های تصفیه بکار گرفته شود تا فیلتری دربرابر آلودگی ها و کثیفی های آب ورودی به داخل دستگاه باشد و آب زلال و بهداشتی را به استفاده کنندگان بدهد و از بهداشتی بودن آن اطمینان داشته باشند . این محصول را شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب و ارزان از فروشگاه اینتکس تهران خریدایر کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 


وزن
40 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
شن تصفیه آب بزرگ استخر
قابلیت پاک سازی بالای آب
قابلیت شفاف سازی آب
دارای دانه های درشت
مخصوص انواع پمپ های تصفیه آب شنی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...