صندلی شنی خز دار

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,275,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی صندلی شنی بزرگسال بست وی ، یکی از سبک ترین صندلی های شنی موجود در سایت آنلاین فروش صندلی شنی و بین بگ

صندلی شنی خز دار بست وی یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی متنوع و زیبا با کمترین قیمت در فروشگاه تهران اینتکس عرضه می گردد . بدنه این محصول از جنس پارچه می باشد که بسار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد و برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استراحت و یا مطالعه کتاب حس خوش آیندی را تجربه کنید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و صندلی خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول از آستر جدا نموده و به راحتی داخل لباسشویی شست و شو دهید و صدمه ای به پارچه وارد نخواهد شد . صندلی شنی خز دار بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید صندلی شنی خز دار بست وی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه خزدار
مواد داخلی مبل یونولیت و ابر
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


صندلی شنی خز دار

صندلی شنی خز دار محصولی زیبا و دیدنی است که از کیفیت بالایی برخوردار است. این محصول به صورت خز دار طراحی گردیده است که همین عامل سبب شده تا این محصول از دیگر نمونه ها بسیار متفاوت به نظر اید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل به نقد و بررسی این محصول بپردازیم..

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدای این معقوله باید به این نکته اشاره کرد که این صندلی شنی ارگونومی ساخت گرد دارد. همین عامل سبب شده تا نشستن و قرار دادن ان در محل مناسب جای زیادی را نگیرد. هم چنین در خصوص بقیه قسمت های این محصول باید در ابتدا به بخش نشیمنگاه این محصول بپردازیم. این بخش به صورت فرو رفته طراحی و تولید شده است که در هنگام نشستن بر روی ان بیش از پیش فرو رفته و نرمی و لطافت فوق العاده ای را هم دارد. هم چنین بخش تکیه گاه این کالا هم به صورت نرم طراحی گردیده که تکیه دادن به ان نیز بسیار راحت بوده و احساس فوق العاده ای را به شما می بخشد. در خصوص رنگ بندی این محصول نیز باید گفت که کل بدنه این کالا از رنگ خاکستری طراحی شده است که در ان از طیف رنگی مشکی و سفید هم استفاده شده تا بسیار دیدنی شود.

جنس بدنه

صندلی شنی خز دار یک محصول فوق العاده با کیفیت است که بدنه ای ساخته شده از جنس پارچه خزدار دارد. این محصول به راحتی قابل شست و شو بوده و در صورت کثیف شدن می توانید به راحتی ان را تمیز و پاکیزه کنید. هم چنین مواد داخلی تشکیل دهنده این محصول هم از نوع یونولیت یا فیبر طراحی و تولید شده است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و به راحتی اسیب نمی بیند.

ابعاد و وزن

این محصول ساخته شده در طول 80 سانتی متر ، عرض 75 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 90 سانتی متر طراحی و تولید شده است. هم چنین ارتفاع این کالا تا بخش نشیمنگاه نیز 40 سانتی متر می باشد. هم چنین این صندلی شنی تنها 6 کیلو گرم وزن دارد که به راحتی می توانید ان را حمل و نقل نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

صندلی شنی خز دار نیاز به هیچ گونه وسیله ای برای راه اندازی ندارد و در ابتدای امر به صورت راه اندازی شده طراحی و تولید شده است. شما تنها کافی است این محصول را در مکان مناسب قرار داده و سپس با هر بار نشستن بر روی ان باعث شوید تا شکل و شمایل بهتر و نرم تری را به خود بگیرد. هم چنین در صورت اسیب دیدن و فرو نشستن مواد داخلی این محصول هم می توانید به سادگی ان ها را تعویض نمایید تا کیفیت ان کاهش نیابد. علاوه بر این ها برای مراقبت از این محصول می بایست از ضربه زدن و هم چنین پرت کردن این کالا خودداری کنید. هم چنین از قرار دادن وسایل سنگین وزن هم بر روی این کالا بپرهیزید تا دچار افت کیفیت نشود.

جمع بندی

صندلی شنی خز دار محصولی فوق العاده با کیفیت و جذاب است که ساختاری بسیار مقاوم دارد و از رنگ زیبایی و هم بهره می برد. هم چنین این محصول را در صورت کثیف شدن می توانید به سادگی شست و شو کرده و ان را پاکیزه نمایید. این محصول دارای دو سال ضمانت بوده و می توانید هم اکنون ان را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...