مبل شنی راحتی اینتکس

intex 12321

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,878,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی راحتی اینتکس یکی از راحترین و با کیفیت ترین مبل های شنی می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار گردیده است . ساختار و طراحی این محصول به شکلی است که می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای مبل های چوبی و راحتی باشد . این محصول دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا و دلنشین می باشد به همین سبب این کالا مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است و در لیست پرفروش ترین محصولات فروشگاه اینتکس نیز قرار دارد . این محصول دارای تحمل وزن 120 کیلوگرم می باشد که نشان از کیفیت بالا آن دارد و قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . بدنه این مبل از جنس مخمل می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب شما در زمان استفاده از آن حس خش آیندی را تجربه خواهید کرد و از استراحت خود لذت خواهید برد . ابعاد و وزنی که برای این محصول در نظر گرفته شده است کاملا استاندارد می باشد و قابل استفاده در مکان های مختلف می باشد . از مهمترین ویژگی های این محصول که می توان به آن اشاره کرد رویه قابل شست و شو آن می باشد که در صورت لک شدن و کثیف شدن بدنه می توانید آن را به راحتی داخل لباسشویی شست و شو دهید . مواد داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار انعطاف پذیر می باشد و شما در زمان استفاده در آن فرو خواهید رفت . مبل شنی راحتی اینتکس دارای 1 سال گارانتی می باشد که برای شما این امکان را فراهم می کند که با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . برای تهیه مبل شنی شما می توانید به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کرده و یک خرید مطمئن را انجام دهید و همچنین می توانید از طریق سایت به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید و در کمترین زمان ممکن در درب منزل کالا خود را دریافت نمایید . 

طول
 130 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 90 سانتی متر
جنس رویه
 پارچه مخملی
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 1 سال
شرکت سازنده
 اینتکس
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
قابلیت تعویض پوسته
اقلام همراه
-


مبل شنی راحتی اینتکس

مبل شنی راحتی اینتکس بهترین محصول برای استفاده های روزانه می باشد و می تواند برای افرادی که مشکلات عضلانی و استخوانی دارند مناسب باشد. از این رو قادر به داشتن رویه ای است که می تواند در این مدت و به صورت استفاده مکرر دارای دوام بالا باشد و با بیش ترین میزان کاربرد داشته باشد. مبل شنی را می توان برای محل های مختلف مانند باغ و ویلا نیز تهیه نمود و با این وجود کاربرد های مختلف نیز دارد. علاوه بر این موارد بدنه محصول به گونه ای طراحی شده است که می تواند در راحت بودن افراد نقش اول را ایفا کند. علاوه بر این موارد این مبل شنی دارای نرمی و لطافت است و از این رو مورد علاقه تمامی افراد قرار می گیرد. با توجه به سیستمی که محصول را طراحی کرده است قابلیت های آن نمایان می شود و می تواند بهترین گزینه برای انجام فعالیت های گوناگون باشد. ساختمان محصول به گونه ای می باشد که می تواند برای قرار گیری در محل های مختلف در کنار کاناپه های دیگر استفاده شود و کاربرد داشته باشد. این محصول را با مزیت های زیر می توانید خریداری کنید.


انواع استفاده از محصول

مبل شنی محصولی است که رویه ای طبی دارد و می تواند برای مصارف مختلف کاربرد داشته باشد. این محصول خاص دارای رویه ای نرم و منعطف می باشد که برای استراحت افراد آماده شده است. از این رو بیش ترین کاربردی که دارد برای استراحت می باشد و در طول روز به کمک افراد خواهد آمد. استفاده از مبل شنی شامل قرار دادن آن در مقابل تی وی می باشد. همچنین این نوع قرار گیری به افراد کمک می کند تا در صورت درازکش بودن بتوان راحت تر و بهتر فیلم را تماشا نمود و از موقعیت موجود در آن نهایت استفاده را به عمل آورد. مبل شنی مد نظر برای استفاده در حاشیه استخر ها گزینه ای مناسب می باشد. از این رو افراد این محصول را تهیه می کنند و در مکان های مد نظر قرار می دهند. در زمان استراحت بعد از شنا و درخواست نوشیدنی این محصول مناسب می باشد. همچنین برای گرفتن حمام آفتاب نیز کاربرد داشته و برای نشستن افراد مناسب می باشد. با این وجود است که استفاده کنندگان در صدد آن هستند که تعدادی از این مبل شنی را تهیه کنند و برای محل های این چنینی مهیا سازند.


رویه محصول

این مبل شنی دارای رویه ای است که دارای قابلیت های مختلف می باشد. از این رو می تواند در مدت زمان بسیار طولانی کاربرد داشته باشد و به کمک افراد بی آید. از سوی دیگر این رویه خاص سبب ایجاد قابلیت ضد تعریق می شود و برای استفاده دائمی از محصول مناسب می گردد. در زمانی که افراد تمایل به نشستن بر روی مبل شنی درمدت زمان طولانی را دارند این قابلیت مهم می باشد و برای اقامت افراد در تایم طولانی موثر و منحصر به فرد می باشد. از این رو افراد مختلف با انواع پوست های حساس می توانند به بهترین شکل از این مبل شنی استفاده کنند. رویه محصول نرم و لطیف است و از این سو دارای قابلیت طبی بودن نیز می باشد. قوص موجود در حالت رویه بدنه سبب می شود که افراد راحت تر و بهتر بتوانند بر روی محصول زمان بگذرانند.


کیسه ای در کناره محصول

این مبل شنی در کناره خود دارای کیسه ای می باشد که می تواند محصولات لازم و ضروری افراد را به همراه آن ها قرار دهد همچنین می تواند برای قرار دادن کنترل تی وی و گوشی موبایل به کمک افراد بی آید و برای آن ها موقعیت ویژه ای را مهیا سازد تا بتوانند محصولات را در دسترس داشته باشند. این کیسه با دوخت محکمی بر روی بدنه چسبیده است و بدون هیچ گونه آسیب و خرابی در طول سال های استفاده از محصول به کار می آید.


خرید

در صورت تمایل به خرید مبل شنی راحتی اینتکس به شرکت بزرگ اینتکس تهران مراجعه کنید و آن را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...