عروسک بادی مخصوص استخر

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • طول: 12 سانتی متر
  • عرض: 10 سانتی متر
  • ارتفاع: 10 سانتی متر
  • نوع جنس: PVC با روکش طراحی شده ضد آب
1,720,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عروسک بادی کودک مخصوص درون استخر و هیجان آبتنی برای کودکان می باشد، تا کوچولو های نازنین علاقمند به استخر و شنا شوند و سوار شدن روی عروسک های

عروسک بادی کودک مخصوص درون استخر و هیجان آبتنی برای کودکان می باشد، تا کوچولو های نازنین علاقمند به استخر و شنا شوند و سوار شدن روی عروسک های بادی به آنها اطمینان و دلگرمی می دهد ، و کم کم ترس از آب را فراموش می کنند. شما می توانید به همراه استخر بادی برای فرزند خود عروسک های بادی را هم هدیه بگیرید تا در استخر با این عروسک های زیبا بازی کنند و لذت ببرند. عروسک های بادی طرح دار در اشکال مختلف حیوانات و رنگ بندی ویژه و جذاب کودکان را به خود علاقه مند می کنند ، بازی مفرح در استخر بادی با عروسک های بادی که هیچ گونه نگرانی و مشکلی برای کودکان به وجود نخواهند آورد و در فصل تابستان سرگرمی مهیج و تفریحی سالم برای کوچولوهای نازنین شماست. 

نام دیگری که می توان برای این عروسک های بادی مخصوص استخر گذاشت ، حلقه شنا بادی است . اگر به هر سه عروسک بادی توجه داشته باشید ، خواهید دید که این استخر ها به صورت حلقه ای ساخته شده اند و این این حلقه ها شبیه به حلقه های شنا بزرگسال است ، ولی تفاوتی که در آن ها وجود دارد این است که این حلقه ها کوچک تر و به صورت عروسکی ساخته شده است ، دلیل آن هم این است که این استخر ها برای رده های سنی کودکان ساخته شده است و همان ابعاد کوچکش نیز به خوبی می تواند وزن های بالای کودکان را تحمل کند و باعث شود که آن ها بر روی آب شناور بمانند . کودکان می توانند بر روی حلقه شنا بادی عروسکی خود بنشینند و یا وارد حلقه شنا بادی شده و از آن آویزان شوند ، تا در این حالت از محصول استفاده کنند . 

معمولا از عروسک بادی مخصوص استخر باید در استخر ها استفاده نمود . از آن جایی که این محصولات نیز برای کودکان است ، بهتر است در داخل استخر بادی از آن ها استفاده شود که عمق کمی دارد ، زیرا در صورت افتادن نیز خطری کودکان را تهدید نخواهد کرد . این موضوع در حالی است که شما اجازه دهید که کودکان در استخر های عمیق تر نیز از عروسک بادی مخصوص استخر یا همان حلقه شنا بادی استفاده کنند ، به شرطی که خودتان نظاره گر بازی کودکان باشید و سعی کنید که نگاهی به آن ها داشته باشید تا مبادا مشکلی برای کودکان پیش بیاید . شناوری عروسک بادی مخصوص استخر بر روی آب بسیار عالی است ، به ویژه که در ساخت آن از دست و پاهای عروسکی نیز استفاده شده است که شناوری محصول را چند برابر بهتر کرده است .

طول
12 سانتی متر
عرض
10 سانتی متر
ارتفاع
10 سانتی متر
نوع جنس
PVC با روکش طراحی شده ضد آب
وزن
50 گرم
شرکت سازنده
اینتکس
ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...