فیلتر تصفیه آب نوع B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • کد محصول: intex 29001
  • نوع فیلتر: B
  • قدرت تصفیه: 2000 لیتر
  • جنس بدنه: کاغذ مجذوب کننده سبک
640,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فیلتر تصفیه آب نوع B اینتکس محصولی در سایز بزرگتر برای پمپ های تصفیه فیلتری بزرگ که ساخته شده از جنس کاغذ های سبک و مجذوب کننده می باشد

فیلتر تصفیه آب نوع B اینتکس محصولی در سایز بزرگتر برای پمپ های تصفیه فیلتری بزرگ که ساخته شده از جنس کاغذ های سبک و مجذوب کننده می باشد. این کالا قدرت تصفیه 2000 لیتری آب را داشته و همانند نوع دیگر پمپ های تصفیه از قابلیت بسیار خوب شستشو و استفاده مجدد بهره مند است. این فیلتر می تواند آب استخر های مختلفی را تصفیه نماید. فیلتر تصفیه آب برای استخرهای اینتکس می‌تواند به عنوان یک قسمت مهم در حفظ کیفیت آب و تمیزی استخر شما باشد. این فیلترها به تصفیه و پاک‌سازی آب استخر از جسم‌های آلاینده مانند ذرات کوچک، باکتری‌ها، ویروس‌ها و سایر آلاینده‌های آب کمک می‌کنند تا آب در استخر شما تمیز و ایمن باقی بماند. در ادامه، نکاتی که باید در نظر داشته باشید در خصوص فیلتر تصفیه آب استخر اینتکس آورده شده است: ابتدا باید اندازه و نوع فیلتر تصفیه آب را برای استخر اینتکس خود تعیین کنید. ابعاد و ظرفیت فیلتر باید با ابعاد و حجم استخر شما مطابقت داشته باشد. نوع مدل فیلتر : فیلترهای تصفیه آب برای استخرهای اینتکس ممکن است به صورت فیلترهای پمپی (که با پمپ استخر هماهنگ هستند) یا فیلترهای کارتریجی باشند. کیفیت ساخت : فیلترها معمولاً از موادی مقاوم به آب ساخته می‌شوند. اطمینان حاصل کنید که فیلتر انتخابی دارای کیفیت مناسبی است تا به مدت طولانی و با کارایی بهینه عمل کند. کارایی تصفیه : مطمئن شوید که فیلتر انتخابی برای شما کارایی تصفیه مناسبی دارد و توانایی حذف آلاینده‌های مورد نظر را داراست. تعویض و نگهداری : باید به آسانی قابل تعویض باشد و نیاز به نگهداری منظمی داشته باشد. برخی فیلترها کارتریج‌های تعویض‌پذیر دارند. هزینه فیلتر تصفیه آب نیز در انتخاب تاثیر دارد. بهتر است یک فیلتر با کیفیت مناسب و با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.
نصب و اتصال : فراموش نکنید که فیلتر را به درستی نصب و به پمپ استخر وصل کنید. باید دوره‌های تعویض کارتریج یا بخش‌های فیلتر را بر اساس توصیه‌های سازنده و میزان استفاده از استخر رعایت کنید.

هنگام خرید فیلتر تصفیه آب برای استخر اینتکس، به توصیه‌های تولید کننده در مورد نصب، نگهداری، و تعویض آن پایبند باشید. اینکه چقدر فیلتر مورد نیاز است و چگونه با آن کار کنید بستگی به ابعاد و نیازهای استخر شما دارد.

کد محصول
intex 29001
نوع فیلتر
B
قدرت تصفیه
2000 لیتر
جنس بدنه
کاغذ مجذوب کننده سبک
وزن
1.5 کیلوگرم
نوع کاربری
پمپ های تصفیه فیلتری بزرگ
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...