عنوان مقاله : قیمت مبل شنی تک نفره

مبل شنی یک نفره یکی از محصولاتی می باشد که به جرات می توان گفت تمامی سبک ها و سلیقه های شخصی را به خود اختصاص می دهد و این امر به خاطر تنوع بی نظیر این محصولات می باشد و در واقع دست خالی از فروشگاه مبل شنی خارج نخواهید شد . به دلیل همین تنوع بالایی که مبل های شنی دارند می توان گفت که ارائه یک قیمت واحد برای این محصولات امکان پذیر نمی باشد زیرا در این مقاله قصد داریم تا به صورت کلی این محصولات را بررسی کنیم . اما اگر بخواهیم قیمتی حدودی را برای خرید مبل شنی تک نفره بیان کنیم باید بگوییم که در حال حاضر قیمت مبل شنی تک نفره در حدود 1.500.000 تومان تا 2.500.000 تومان می باشد که بسته به جنس بدنه ، ابعادی و ساختاری که دارد این قیمت شامل تغییرات می شود .

برای اطلاع هر چه دقیق تر از قیمت مبل شنی پیشنهاد ما به شما این است که به دسته بندی مبل شنی از طریق منوی سایت مراجعه نمایید و استعلام قیمت ها را به صورت دقیق مشاهده کنید . تمامی قیمت های در این دسته بندی به روز می باشد و علاوه بر آن اطلاعات دقیق هر محصول به صورت کارشناسی شده در صفحه اختصاصی آن محصول درج شده است و با اطلاعات کافی می توانید اقدام به بررسی ، انتخاب و خرید مبل شنی محبوب خود نمایید . اما قبل از خرید مبل شنی باید برخی فاکتورها را مدنظر داشته باشید که موجب می شود تا با اطلاعات دقیق اقدام به انتخاب مبل شنی نمایید و خریدی لذت بخش را برای خود رقم بزنید .

مبل های شنی علاوه بر مدل های یک نفره ، دارای ظرفیت های بیشتری نیز می باشند و می توانید این محصولات را در نمونه های دو و سه نفره نیز مشاهده کنید که برای کاربردهای خانگی مورد استفاده قرار می گیرند و در واقع جایگزینی برای مبل های خانگی به حساب می آیند . به مبل های شنی سه نفر ، تخت شنی نیز گفته می شود زیرا علاوه بر استفاده در حالت نشسته می توانید از این محصولات در حالت درازکش نیز استفاده کنید و تختی نرم و دوست داشتنی را در اختیار شما قرار می دهد . البته در خصوص ظرفیت مبل های شنی علاوه بر ابعادی که شامل می شوند باید به قابلیت تحمل وزن آن ها نیز بیشتر توجه داشته باشید زیرا این محصولات هر کدام با توجه به ساختار و مواد اولیه ای که در ساخت آن ها به کار گرفته شده است دارای قابلیت تحمل وزن منحصربفردی می باشند که توان مبل شنی را تعیین می کند .

 اولین فاکتوری که در هنگام خرید مبل شنی باید در نظر داشته باشید ، جنس بدنه می باشد . جنس بدنه مبل های شنی به صورت کلی به سه دسته کلی تقسیم می شود که هر کدام از آن ها مزایا و معایب خاص خود را خواهد داشت . انواع جنس رویه ای که در ساخت مبل های شنی مورد استفاده قرار می گیرد عبارت است از : پارچه مخمل ، پارچه خزدار و چرم طبیعی و یا مصنوعی . هر کدام از این سه نوع جنس رویه می تواند برای محیط های خاص خود به کار برود و عملکرد بهتری را به نمایش بگذارد . به عنوان مثال مبل شنی چرمی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط های کاری به علت استایل جذاب و رسمی که دارد می باشد . اما برای محیط های خانگی جهت استراحت و تماشای تلویزیون بهترین انتخاب می تواند مبل شنی پارچه ای مخمل و یا مبل شنی خزدار باشد که دارای رویه ای بسیار نرم و دوست داشتنی می باشد و سازگاری بالایی با پوست بدن انسان خواهد داشت .

قابلیت تحمل وزن که در بخش های ابتدایی این مقاله نیز به آن اشاره ای کوتاه داشتیم از دیگر فاکتورهای مهمی می باشد که در هنگام خرید این محصولات باید به آن توجه داشته باشید . این ویژگی برای مبل های شنی تک نفره بالغ بر 120 تا 150 کیلو گرم می باشد که بسیار فراتر از استانداردهای تعیین شده برای محصولات یک نفره است و در واقع با خیالی راحت می توانید از مبل های شنی برای افراد سنگین وزن نیز استفاده نمایید . این قابلیت تحمل وزن بالا برای مبل های شنی به دلیل ساختار داخلی انعطاف پذیر و البته مقاوم آن ها می باشد که سطحی نرم و مستحکم را به وجود می آورد . این سطح استاندارد مبل های شنی باعث می شود تا در صورت استفاده طولانی مدت نیز به کمر درد و خستگی رو به رو نشوید و در واقع ساختارهای مطابق با استانداردهای ایده آل را در اختیار شما قرار می دهد .

یکی از مزیت هایی که اغلب مبل های شنی دارند ، قابلیت جدا کردن پارچه رویه از بدنه اصلی می باشد . این قابلیت توسط زیپی بزرگ که در بخش کف این محصولات تعبیه شده است امکان پذیر می باشد و به راحتی از این طریق می توانید پارچه رویه را از بدنه اصلی جدا نمایید و اقدام به شستشوی آن کنید . همچنین علاوه بر پارچه رویه ، قابلیت جداسازی مواد داخلی نیز وجود دارد از این طریق می توانید به فوم های مخصوص داخلی دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز به آن بیافزایید و یا از آن بکاهید تا به ساختار دلخواه خود برسید . این فوم های مخصوص داخلی مبل شنی که به صورت دانه های ریز درآمده اند به صورت جداگانه نیز از فروشگاه اینتکس تهران قابل خریداری می باشند و قیمت ارزان نیز دارند .

تولیدی مبل شنی اینتکس تهران با سابقه بلند بالایی که در این زمینه دارد ، به عنوان برترین تولید کننده مبل شنی ایران شناخته شده است و تنوع بسیار بی نظیری را در اختیار شما قرار می دهد . تولید انواع مبل شنی در طرح های ساختاری مختلف برای رده سنی کودک تا بزرگسال باعث شده تا دست خالی از این فروشگاه خارج نشوید . همچنین قیمت ارزان به دلیل خرید مستقیم از تولیدی نیز یکی دیگر از مزیت هایی است که برای شما دارد . برای مشاهده جدیدترین مدل های مبل شنی همین حالا می توانید به دسته بندی مبل شنی از طریق منوی سایت مراجعه نمایید و اطلاعات تکمیلی را به دست آورید .