عنوان مقاله : قیمت مبل شنی خزدار

مبل شنی یکی از متنوع ترین دسته بندی هایی می باشد که در فروشگاه اینتکس تهران می توانید پیدا کنید . به همین خاطر قیمت های مختلفی نیز دارد و برای تمامی سبک ها و سلیقه ها و همچنین محیط ها از محیط های خانگی تا اداری می توانید این محصولات را انتخاب کنید . این تنوع گسترده باعث شده است تا نتوان قیمت دقیقی را برای این محصولات عنوان کرد اما می توان به صورت حدودی قیمت مبل شنی خزدار را از 1.500.000 تومان تا 3.000.000 تومان در حال حاضر عنوان کرد که در مدل های یک و دو نفره تولید و به بازار عرضه شده اند . اما پیشنهاد ما به شما این است که برای استعلام دقیق قیمت و خرید مبل شنی خزدار بهتر است تا به دسته بندی مبل شنی از طریق منوی سایت مراجعه کرده تا قیمت های به روز شده ، جدیدترین مدل ها و اطلاعات دقیق را مشاهده نمایید .

مبل های شنی خزدار همانطور که از اسم شان پیداست دارای رویه ای پارچه ای با خزهای بلند و کوتاه می باشند که به دلیل ظاهر زیبا و جذابی که دارند نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب می کنند و در واقع از پرطرفدارترین و پرفروش ترین مدل های مبل شنی به شمار می آیند . تولیدی مبل شنی اینتکس تهران این محصولات را با استفاده از خزهای ضد حساسیت تولید می کند تا برای تمامی افراد حتی افرادی که دارای پوست حساس هستند ، قابل استفاده باشد . اغلب افراد در محیط های خانگی از این مدل مبل شنی استفاده می کنند و با توجه به زیبایی که دارد می توانید از آن ها در جهت پذیرایی از مهمانان استفاده کنید و جایگزین خوبی برای مبل های سنتی در خانه های مدرن به شمار می روند .

البته مبل شنی خزدار می تواند بهترین انتخاب برای استفاده در اتاق خواب جوانان نیز باشد زیرا ظاهری مدرن و البته زیبا را به اتاق خواب شما می دهد . کاربردی های دیگر این محصول در جهت استراحت پس از یک روز خسته کننده کاری می باشد زیرا علاوه بر نشستن در بسیاری از مدل های مبل شنی که دارای ابعاد بزرگی است می توانید به صورت خوابیده از آن ها استفاده نمایید . در واقع با خرید مبل شنی می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر مبل ، از آن به عنوان تخت نیز استفاده کنید . البته ابعاد این محصولات به گونه ای می باشد که در حالت درازکش قابل استفاده است و ابعادی همانند یک تخت خواب استاندارد را در اختیار شما قرار نمی دهد .

اگر محیط کاری شما محیطی دوستانه همانند آرایشگاه و یا گیم نت می باشد از برترین گزینه های برپایی مبل در این مکان ها می تواند مبل های شنی باشد . مبل های شنی که ظاهری دوستانه و البته جذاب را برای محیط کاری به وجود می آورد و دیزاینی جوان پسند را به همراه دارد . مبل شنی خزدار در رنگبندی های بسیار متنوع در تولیدی مبل شنی اینتکس وجود دارد و حتی می توانید آن را در رنگبندی دلخواه با توجه به کاتالوگی که در اختیار شما قرار داده می شود سفارش دهید . تمامی سفارشات مبل شنی خزدار در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما می رسد و با توجه به حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولیدی در ایران ، مقرون به صرفه ترین مبل شنی را خریداری می نمایید .

مبل های شنی خزدار موجود در فروشگاه در ظرفیت های یک تا سه نفره عرضه می شوند که می تواند تمامی سبک ها و سلیقه ها را به خوبی پوشش دهد . البته باید گفت که مبل های شنی دو و سه نفره که ابعاد بزرگی دارند اغلب با نام هایی همچون تخت شنی شناخته می شوند زیرا علاوه بر استفاده به صورت نشسته ، می توانید از آن ها در حالت خوابیده نیز استفاده نمایید و با یک تیر دو نشان بزنید . وزن این محصولات نیز به تناسب ابعادی که دارند افزایش پیدا می کند و وزن استاندارد برای مبل شنی یک نفره تا 5 کیلو گرم ، دو و سه نفره تا 10 کیلو گرم می باشد که به نسبت مبل های سنتی بسیار سبک تر می باشد و جا به جایی را به راحتی برای شما امکان پذیر می کند و در هنگام خانه تکانی با مشکل مواجه نخواهید شد .

یکی از سوالاتی که برای بسیاری از افراد در هنگام خرید مبل شنی خزدار پیش می آید قابلیت شستشوی رویه آن ها می باشد . در پاسخ به این سوال باید بگوییم که پارچه های خزداری که در مبل های شنی مورد استفاده قرار می گیرد قابلیت شستشو را دارد و به راحتی از بدنه اصلی جدا می شود . جدا کردن پارچه رویه مبل شنی از بدنه اصلی توسط زیپی که در بخش کف این محصول تعبیه می شود امکان پذیر است و به این ترتیب بدون دغدغه و به راحتی می توانید در صورت ریختن نوشیدنی بر روی مبل شنی ، پارچه رویه را از بدنه جدا کرده و بشویید . تمامی پارچه های استفاده شده در ساخت مبل شنی در تولیدی اینتکس تهران از مرغوب ترین پارچه ها می باشند که با شستشو دچار افت کیفیت نمی شوند و همانند روز اول به کار خود ادامه می دهند .


با توجه به تعبیه شدن زیپ بزرگ در کف مبل های شنی ، علاوه بر قابلیت جداسازی پارچه رویه ، دسترسی به مواد داخلی نیز امکان پذیر است و به راحتی می توانید فوم های مخصوص را در صورت نیاز به صورت جداگانه خریداری کرده و به مبل شنی بیافزایید و یا از حجم داخلی مبل شنی بکاهید . تولیدی مبل شنی اینتکس تهران با متنوع ترین مبل های شنی خزدار برای رده های سنی کودک تا بزرگسال ، در تمامی ظرفیت های یک تا سه نفره ، برترین عرضع کننده مبل شنی در ایران می باشد که شما عزیزان می توانید تمامی محصولات این تولیدی را در دسته بندی مبل شنی از طریق منوی سایت مشاهده نمایید و در صورت نیاز سفارش دهید . جهت مشاوره خرید مبل شنی و همچنین پاسخگویی به سوالات و ابهامات کافیست تا همین حالا با شماره های موجود در وب سایت تماس گرفته و از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید .