قیمت مبل شنی دو نفره یکی از فاکتورهایی است که بسیاری از افراد در هنگام خرید مبل شنی دو نفره به آن توجه خواهند داشت تا با توجه به میزان بودجه ای که برای این محصولات کنار گذاشته اند تصمیم به خرید بگیرند . مبل شنی ، هپی چیر و بین بگ ها از جمله محصولاتی هستند که تنوع بالایی در آن ها دیده می شود و به همین خاطر در هنگام خرید این محصولات دست شما به خوبی باز است و می توانید تنوع بالای این محصولات را به چشم ببینید . اما قبل از خرید مبل شنی باید با بسیاری از عوامل و فاکتورهای مهم در هنگام خرید آشنا شوید تا خرید لذت بخش و بدون دغدغه را تجربه کنید ، ما در این مقاله قصد داریم تا بسیاری از سوالات شما را پاسخ دهیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

قیمت مبل شنی دو نفره

همانطور که می دانید و در بخش های ابتدایی مقاله نیز به این موضوع اشاره داشتیم ، تنوع بالای مدل ها در این دسته از محصولات یعنی مبل های شنی باعث شده است تا نتوان قیمت دقیقی را در این مقاله که به صورت جامع تدوین شده است در نظر گرفت . اما به صورت تقریبی باید بگوییم که مبل های شنی دو نفره قیمتی بالغ بر 1.500.000 تومان تا 3.500.000 تومان دارند که بسته به جنس بدنه ، برند سازنده و ابعادی که برای آن ها در نظر گرفته می شود متغیر است . اما یکی از بهترین پیشنهاد ها به شما این است که برای بدست آوردن قیمت دقیق مبل های شنی و دیدن مدل های جدید با تنوع گسترده به دسته بندی مبل شنی در همین وب سایت مراجعه کرده و از لیست محصولات به همراه قیمت های آپدیت شده استفاده کنید . در صفحه هر محصول به صورت دقیق قیمت ، توضیحات کارشناسی شده و ابعاد دقیق درج شده است که باعث می شود تصمیمی مطابق با نیازهای خود را بگیرید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید .

بهترین جنس بدنه مبل شنی دو نفره

جنس بدنه از اصلی ترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید مبل شنی باید به آن توجه داشته باشید زیرا رابطه مستقیمی با میزان طول عمر محصول و همچنین کیفیتی که در هنگام استفاده به نمایش می گذارد دارد . مبل های شنی به طور گسترده دارای چهار نوع جنس بدنه می باشند که بسته به سلیقه خود می توانید هر کدام از آن ها را خریداری کنید . جنس رویه مبل های شنی عبارتند از : پارچه ای ، مخمل یا همان جیر ، خزدار . چرم که هر کدام از آن ها برای محیط های مختلفی کارایی خود را به نمایش می گذارد . یکی از محبوب ترین جنس های بدنه مبل شنی را می توان پارچه جیر یا همان مخمل دانست ، پارچه ای که بهترین متریال برای ارتباط با پوست بدن انسان می باشد و کاملا ضد حساسیت می باشد . البته باید توجه داشته باشید که مرغوبیت پارچه و درجه یک بودن آن امری بسیار مهم محسوب می شود .

در مرحله بعد امروزه می تواند تمایل بسیاری از افراد به پارچه خزدار را دید ، پارچه ای که علاوه بر زیبایی ، دارای راحتی و انعطاف پذیری ایده آل نیز می باشد . پارچه های خزدار البته در مدل هایی مورد پسند هستند که ضد حساسیت باشند و توصیه ای که به شما می کنیم این است که اگر قصد خرید مبل شنی خزدار را دارید حتی الامکان به صورت حضوری این محصولات را مورد بررسی قرار دهید و سپس خرید خود را نهایی کنید . مبل شنی چرمی نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است و پیشنهاد می شود اگر قصد خرید مبل شنی برای محیط های کاری خود را دارید حتما مدل های مبل شنی چرمی را مد نظر قرار دهید و به صورت کامل بررسی کنید زیرا مبل شنی چرمی قهوه ای و مشکی می تواند جلوه بسیار ویژه ای به دفتر کاری شما بدهد .

مبل شنی دو نفره ارزان قیمت

قیمت مبل های شنی که در قسمت های میانی این مقاله نیز اشاره به آن داشتیم در صورتی ارزان برای شما تمام می شود که به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنید . امروزه بسیاری از فروشگاه های چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری اقدام به عرضه مبل های شنی به صورت واسط می کنند و این موضوع باعث می شود تا قیمت تمام شده با توجه به واسطه گری های صورت گرفته برای شما بالاتر از قیمت تولید کننده تمام شود و به همین خاطر هزینه بیشتری را متحمل می شوید . به همین خاطر باید بسیاری دقت داشته باشید حتی الامکان خرید خود را از فروشگاه های معتبر انجام دهید تا علاوه بر قیمت ارزان ، کیفیت فوق العاده به دست شما برسد تا بتوانید سالیان سال از این محصولات بهره مند شوید . در ادامه این مقاله یکی از برترین تولید کنندگان مبل شنی را به شما معرفی می کنیم که می توانید گزینه مناسبی برای خرید باشد .

تولیدی مبل شنی دو نفره

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان تولیدی مبل شنی در ایران با سابقه بلند بالایی که دارد توانسته است خود را به محبوب ترین گزینه برای خریداران مبل شنی تبدیل کند . 17 سال است که از خدمت رسانی این تولید کننده به مشتریان می گذرد و سعی شده است تا با جلب رضایت حداکثری اقدام به توسعه کار خود کنیم . تنوع بالا در مدل ها و همچنین خدمات پس از فروش و استفاده از متریال مرغوب در مبل های شنی باعث شده است تا دست شما در هنگام خرید به خوبی باز باشد و بتوانید محصولی مطابق با نیازهای خود را خریداری کنید . علاوه بر آن ارزان ترین قیمت به همراه بهترین کیفیت در فروشگاه اینترنتی این تولید کننده مبل شنی را می توانید برای خود داشته باشید . برای خرید مبل شنی ارزان قیمت و با کیفیت همین حالا می توانید به دسته بندی مبل شنی در همین وب سایت مراجعه نمایید و همچنین برای مشاوره تخصصی در مورد خرید این محصولات با تلفن های موجود در بخش های مختلف وب سایت تماس گرفته و از مشاوره تخصصی رایگان بهره مند شوید .