عنوان مقاله : قیمت مبل شنی گیمینگ

مبل شنی یکی از محبوب ترین و البته مدرن ترین مدل از مبلمان منزل می باشد که در سال های گذشته به خوبی توانسته است جای خود را در میان قشر جوان جامعه باز کند . مبل شنی در ابعاد بزرگ تر با نام های دیگری همچون بین بگ و هپی چیر نیز در ایران شناخته می شود که در واقع ابعاد بزرگ تری دارند . در خصوص قیمت مبل شنی باید بگوییم که به دلیل تنوع بسیار زیادی که این محصولات دارند نمی توان در این مقاله که به صورت جامع اقدام به بررسی مبل های شنی کرده است ، قیمت دقیقی را عنوان کرد ؛ اما به صورت تقریبی باید بگوییم که مبل شنی گیمینگ از 2 میلیون تومان تا 4 میلیون تومان بسته به قابلیت تحمل وزن ، جنس متریال استفاده شده در ساختار بدنه و همچنین ابعادی و ظرفیتی که دارد ، قیمت گذاری می شود . حال اگر با این حدود قیمتی شما هم به همانند بسیاری از افراد قصد خرید مبل شنی را دارید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات جامع و مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم .

مبل شنی یکی از متنوع ترین مدل های مبلمان منزل می باشد که البته امروزه در بسیاری از محیط های کاری همچون گیم نت ها و سالن های آرایشی نیز برای در انتظار نشستن مراجعه کنندگان مورد استفاده قرار می گیرد . این محصولات در ابعاد و ظرفیت های مختلفی وجود دارند که از این رو می تواند به خوبی دست شما را باز بگذارد . مبل های شنی در ظرفیت های یک نفره تا چهار نفره در بازار وجود دارند که البته علاوه بر ابعادی که این محصولات دارند باید اقدام به بررسی قابلیت تحمل وزن این محصولات نیز نمایید و سپس در ظرفیت های مختلف از آن ها استفاده کنید .

قابلیت تحمل وزن مبل های شنی به دلیل ساختار داخلی بسیار مقاومی که دارند ف به ازای هر نفر تقریبا 120 کیلو گرم می باشد که به نسبت مبل های بادی و سایر مبلمان خانگی ، بیشتر و مستحکم تر است . این بالا بودن قابلیت تحمل وزن این محصولات به دلیل استفاده از متریال درجه یک در ساختار آن ها می باشد . متریال اصلی تشکیل دهنده بخش داخلی مبل های شنی از فوم های خرد شده مخصوص می باشد که در ابعاد بسیار ریز اما با تراکم بالایی درون آستر پارچه ای قرار می گیرند تا استحکام فوق العاده را در کنار انعطاف پذیری ایده آل فراهم کنند . یکی از بزرگ ترین مزیت های مبل های شنی را می توان قابلیت تعویض فوم های داخلی آن دانست .

در همین راستا در طراحی بدنه این محصولات در بخش کف مبل شنی ، یک زیپ بزرگ تعبیه شده است که قابلیت جداسازی مواد داخلی از پارچه رویه را فراهم می کند ؛ به این ترتیب به راحتی می توانید پس از سال ها استفاده در صورت تحلیل رفتن مواد داخلی ، با صرف هزینه کم ، اقدام به تعویض مواد داخلی نمایید و استحکام ، راحتی و انعطاف پذیری مبل شنی را همانند روز اول در اختیار داشته باشید . لازم به ذکر است که تمامی مواد داخلی مبل های شنی درون یک آستر پارچه ای قرار می گیرند که از برهم ریختگی مواد داخلی به خوبی جلوگیری به عمل می آورد .

اما تنوع گسترده در بدنه مبل های شنی را به خوبی می توان در قسمت ، پارچه رویه مشاهده کرد . جایی که با هر سبک و سلیقه ای که باشید به راحتی می توانید رویه مورد علاقه خود را پیدا کرده و استفاده کنید . مبل های شنی گیمینگ دارای رویه هایی در تنوع مختلف می باشند که در این حوزه بهترین آن ها را می توان ، پارچه مخمل ، پارچه خزدار و پارچه چرم مصنوعی و یا طبیعی دانست . اگر قصد استفاده از مبل گیمینگ را در محیط های خانگی دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از مبل شنی با رویه مخمل یا خزدار است .

این نوع پارچه کاملا قابل شستشو می باشد و با جدا کردن آن از بدنه اصلی به راحتی می توانید آن را درون ماشین لباسشویی انداخته و همانند روز اول تمیز و بدون افت کیفیت تحویل بگیرید . زیپ کف مبل های شنی علاوه بر قابلیت جداسازی مواد داخلی مبل شنی ، قابلیت جدا کردن پارچه رویه از بدنه را نیز فراهم می کند و به همین خاطر برای شستن رویه مبل شنی خود کار سختی را پیش رو ندارید . اما نوع دیگر رویه مبل شنی ، چرم مصنوعی و یا طبیعی می باشد که حالت رسمی تری دارد و بیشتر در محیط های کاری همچون گیم نت ها مورد استفاده قرار می گیرد . این نوع رویه نیز به راحتی توسط دستمال های نم دار پاک می شود و آلودگی برای روی آن دوام خاصی نخواهد داشت .


پس از استعلام قیمت مبل شنی و آگاهی لازم در خصوص بهترین نوع رویه و مواد داخلی ، بهتر است تا به سراغ بهترین فروشگاه عرضه کننده مبل شنی بروید تا خریدی مطمئن تر و البته مقرون به صرفه تری داشته باشید . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان تولیدی مبل شنی در ایران ، این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده است تا ضمن انتخاب از میان صد ها مدل مبل شنی ، به راحتی بتوانید مبل شنی اختصاصی خود را سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید . قابلیت سفارش پارچه رویه با رنگ مورد علاقه خود و همچنین ابعاد و قابلیت تحمل وزن مبل شنی از جمله ویژگی های خرید مستقیم از تولیدی مبل شنی اینتکس تهران می باشد که باعث می شود دیزاینی جذاب تر و مدرن تری را برای منزل و یا محیط های کاری خود در اختیار داشته باشید . برای مشاهده جدیدترین مدل های مبل شنی کافیست تا به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس گرفته و از مشاوره تخصصی و رایگان بهره مند شوید .