عنوان مقاله : وان بادی بزرگسال قیمت

وان بادی بزرگسال یکی از محصولات بادی که در بسیاری از خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و بهترین انتخاب برای آب تنی و برخی استفاده های درمانی می باشد . وان های بادی در بسیاری از مدل ها برای کودکان عرضه شده اند و با توجه به ابعادی که دارند در رده سنی کودک و نوجوان استفاده می شوند اما با پیشرفت های صورت گرفته و همچنین نوآوری برندهای سازنده محصولات بادی ، وان های بادی برای رده سنی بزرگسال نیز در اندازه های بزرگ تر وارد بازار شده است تا تمامی افراد بتوانند از این محصولات بهره مند شوند . قیمت وان بادی بزرگسال یکی از سوالات متداولی می باشد که بسیاری از افراد جویای آن می شوند تا بسته به بودجه ای که در اختیار دارند بتوانند بهترین انتخاب را برای خود برگزینند .

با توجه به تنوع بالایی که وان های بادی دارند و همچنین برندهای بسیاری که اقدام به تولید این محصولات کرده اند نمی توان قیمت های دقیقی را برای این محصولات در نظر گرفت . قیمت وان بادی بسته به بسیاری از پارامترها است ، پارامترهایی که تغییر در هر کدام از آن ها می تواند موجب تغییرات شدید در قیمت شود . از جمله مهمترین معیارهایی که در تعیین قیمت وان بادی اثرگذار است ، ابعاد وان بادی که انتخاب می کنید ، برند سازنده این محصولات ، جنس بدنه و همچنین نرخ ارز در کشور به دلیل وارداتی بون این محصولات . اما اگر بخواهیم به صورت تقریبی قیمت وان بادی بزرگسال را در نمایندگی اینتکس تهران به عنوان فروشگاه مرکزی محصولات بادی عنوان کنیم باید بگوییم که در حدود قیمتی 1.000.000 تومان تا 2.000.000 تومان تهیه این محصولات بادی شما هزینه خواهد داشت . برای استعلام هر چه دقیق تر قیمت وان های بادی و مشاهده جدیدترین مدل ها بهتر است تا به دسته بندی وان بادی از طریق منوی همین سایت مراجعه نمایید .

وان بادی بزرگسال اینتکس

اینتکس از برترین تولیدکنندگان محصولات بادی در جهان می باشد که در زمینه تولید وان های بادی بزرگسال نیز به خوبی عمل کرده است . خرید وان بادی از برندی مطرح می توان بیانگر این امر باشد که کیفیت جنس برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در نتیجه می توان طول عمر بالای وان های بادی و همچنین کیفیت ساخت فراتر از استاندارد آن ها را تضمین کرد . در کاتالوگ سال جدید میلادی اینتکس می توان نمونه هایی بسیار ارزشمند را از دسته بندی وان بادی دید که علاوه بر رده سنی کودک در رده سنی بزرگسال نیز به خوبی عمل کرده است و توانسته تا نیازهای بسیاری از افراد را برطرف کند . اگر قصد خرید وان بادی را دارید قطعا مدل های مختلف وان بادی اینتکس را در اولویت های بررسی خود قرار دهید .

وان بادی بزرگسال اینتایم

اگر قصد خرید محصولات بادی را در بسیاری از دسته بندی ها داشته باشید حتما باید نام هایی مانند اینتکس و بست وی را در صدر برترین برندها شنیده باشید ، اما در دسته بندی وان بادی این داستان بسیار متفاوت است و حتی برند اینتایم بالاتر از برند اینتکس قرار داده . وان بادی اینتایم بدون شک یکی از برترین گزینه ها برای خرید می باشد که تنوع بالایی را در تمامی رده های سنی به خود اختصاص داده است . تخصص برند اینتایم تولید وان های بادی بزرگسال و کودک با ارتفاع زیاد است که می تواند بهترین انتخاب برای کاربردهای درمانی به شمار بیاید . وان های بادی که در ساختارهای مستطیلی ، گرد و استوانه ای تولید شده اند و می توانند برای رفع خستگی یک روز کاری مورد استفاده قرار بگیرند .


جنس بدنه وان بادی از چیست ؟

جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید وان بادی در تمامی ابعاد و اندازه ها باید مورد بررسی قرار بگیرد تا خریدی لذت بخش و مطمئن را برای شما به همراه داشته باشد . وان های بادی برندهای مختلف دارای یک متریال مشترک هستند که بهترین کیفیت را دارد و می تواند مطمئن ترین انتخاب به شمار بیاید . مواد اولیه ای به نام وینیل یا همان پی وی سی که به صورت چرمی به کار گرفته می شود تا به صورت کامل ضد آب باشد . وینیل چرمی بسیار نرم است و با انعطاف پذیری بالایی که دارد باعث می شود تا به هنگام برخورد پوست بدن با بدنه وان بادی ، هیچ گونه خراشی بر روی بدن ایجاد نشود و در واقع از سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن خواهد داشت . 

البته بهتر است تا وینیل به کار گرفته شده در ساخت وان های بادی به دلیل حجم بالای آبی که درون خود جای می دهند ، از نوع دو و سه لایه باشند تا استحکام فوق العاده ای را به وجود آورند . یکی از مزیت های وینیل چرمی این امر می باشد که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و به همین خاطر به هنگام جمع آوری وان بادی و خالی کردن بادی آن ، در حجم بسیار کوچکی قرار می گیرد که می توانید به راحتی آن را جا به جا کرده و حتی در مسافرت ها به همراه داشته باشید . همچنین وان های بادی برترین گزینه برای خانه هایی هستند که دارای حمام های کوچک است و نمی تواند درون آن ها از وان های ثابت استفاده کرد ، در این صورت می توانید وان بادی را در مدت زمان چهار الی پنج دقیقه ای راه اندازی کرده و پس از استفاده در همین مدت زمان آن را جمع آوری کرده و با حجم بسیار کوچکی که اشغال می کند ، درون کمد دیواری قرار دهید .

خرید وان بادی بزرگسال

خرید وان بادی بهتر است تا از نمایندگی فروش معتبر محصولات بادی در کشور صورت بگیرد تا در صورت بروز مشکل بتوانید از خدمات پس از فروش بهره ببرید . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی در ایران یکی از بهترین انتخاب ها برای شما به شمار می آید . این فروشگاه با سابقه بلند بالایی که دارد و همچنین بهره مندی از کاشناسان با تجربه به خوبی می تواند در جهت مشاوره تخصصی و خدمات پس از فروش عمل نماید و خریدی لذت بخش را برای شما رقم بزند . عرضه جدیدترین محصولات از برترین برندهای محصولات بادی با ارزان ترین قیمت ها می تواند گزینه های جذابی را برای خرید وان بادی در اختیار شما قرار دهد . برای مشاهده وان بادی در تنوع گسترده به همراه اطلاعات دقیق و کاربردی همین حالا می توانید به دسته بندی این محصولات از طریق منوی سایت مراجعه کرده و خریدی لذت بخش را تجربه کنید .

عنوان مقاله : قیمت وان بادی حمام

قیمت وان بادی حمام یکی از اولین فاکتورهایی است که در هنگام خرید وان بادی باید مورد توجه قرار بگیرد . بسیاری از افراد از همان ابتدای مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس و زمانی که به تازگی به این محصولات آشنا شده اند به دنبال پیدا کردن قیمت استاندارد هستند تا با توجه به بودجه ای که برای این امر کنار گذاشته اند بتوانند بهترین انتخاب را برای خود داشته باشند . وان های بادی محصولاتی پرکاربرد هستند که برای استفاده کودک و بزرگسال طراحی شده اند و در تمامی رده های سنی با توجه به تنوع بی نظیری که دارند مورد استفاده قرار می گیرند . در ادامه این مطلب علاوه بر اعلام قیمت های متنوع وان بادی قصد داریم تا یکسری اطلاعات اولیه را در خصوص این محصولات منتقل کنیم پس اگر شما هم به دنبال انتخاب بهترین گزینه برای استفاده خود هستند در ادامه این راه همراه ما باشید .


همانطور که در بخش های قبلی این مقاله گفتیم وان های بادی دارای مدل های بسیار متنوع می باشند و همچنین برای رده های مختلف سنی مورد استفاده قرار می گیرند ؛ به همین خاطر اعلام قیمت دقیق برای این محصولات می تواند کمی دشوار باشد . قیمت وان های بادی بسته به جنس بدنه و مواد اولیه ای که در ساخت آن ها مورد استفاده قرار گرفته ، برند سازنده این محصولات و حتی قیمت ارز در کشور تعیین می شود . اما اگر بخواهیم به صورت حدودی قیمت این محصولات را اعلام کنیم باید بگوییم که برای خرید وان بادی کودک میانگین قیمت 500.000 تومان تا 1.000.000 تومان باید مد نظر باشد ؛ همچنین برای خرید وان بادی بزرگسال این قیمت در حدود 1.000.000 تومان تا 2.000.000 تومان می باشد که در مقایسه با سایر محصولات بادی همچون استخرهای بادی ، مقرون به صرفه می باشد . توجه داشته باشید که برای مشاهده جدیدترین مدل های وان بادی به همراه اطلاع از قیمت های به روز این محصولات کافیست تا به دسته بندی مربوطه از طریق منوی همین سایت مراجعه نمایید .

یکی از نکات بسیار مهم که در هنگام خرید وان بادی باید به آن توجه داشته باشید ، جنس بدنه می باشد . جنس بدنه رابطه مستقیمی با طول عمر محصولات دارد و همچنین شرایط استفاده از آن در محیط های مختلف را فراهم می کند . بهترین متریال استفاده شده در ساخت وان های بادی را می توان ، وینیل چرمی دانست که به صورت دو و گاها سه لایه در وان های بادی بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرد . البته این متریال به نام دیگری نیز شناخته می شود و در بسیاری از سایت ها از متریال به اسم پی وی سی شناخته می شود . بهترین نوع وان بادی در ساختار داخلی ، وان بادی می باشد که به صورت حلقه ای ساخته شده باشد . بدین معنا که در ساختار داخلی این محصولات ، لایه های مختلف به صورت مجزا از هم باشند تا با وارد شدن آسیب به بخشی از بدنه ، سایر قیمت ها در امان بمانند و وان بادی مورد نظر بدون مشکل به کار خود ادامه دهد . البته می تواند گفت که وان های بادی که توسط برندهای مطرح جهانی تولید می شوند در سال های گذشته به صورت تمام مجزا بودند تا ساختار مستحکم را ارائه دهند .

وان های بادی در شکل های ساختاری گوناگونی طراحی می شوند که می توان آن ها را در دسته های ، وان بادی گرد ، وان بادی مستطیلی و وان بادی بیضی دانست . بسته به رده های سنی که برای استفاده این محصولات در نظر گرفته می شود می توان ساختارهای فانتری را درون آن ها مشاهده کرد . به عنوان مثال وان های بادی کودک اغلب دارای عروسک های بادی فانتزی می باشند تا کودک را در حمام به آب تنی ترغیب کنند و برای حمام دادن کودکان و حتی نوزادان با مشکل مواجه نباشید .

راه اندازی وان های بادی توسط انواع پمپ باد های دستی و یا برقی امکان پذیر است . این محصولات در بخش های مختلف بدنه خود دارای دریچه های انتقال باد می باشند که عمدتا به صورت دوکاره هستند ، بدین منظور که علاوه بر باد کردن ، در جهت خالی کردن سریع باد نیز می توانید از آن ها استفاده کنید . مدت زمان راه اندازی وان های بادی بسته به ابعادی که دارند متفاوت می باشد اما برای راه اندازی بزرگ ترین وان های بادی نیز بیش از زمان پنج دقیقه نیاز نخواهید داشت و این امر توسط پمپ باد برقی امکان سنجی شده است و به راحتی زدن یک دکمه صورت می گیرد . بدنه این محصولات به صورت کاملا ضد آب طراحی شده اند و درزهای آن ها به خوبی پوشانده شده است و حتی در برابر فشار بالای آب نیز به خوبی مقاومت از خود نشان می دهند به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از این محصولات به صورت دو و سه نفره کودک ، بسته به ظرفیتی که برای آن ها به صورت استاندارد عنوان شده است استفاده کنید .

باید توجه داشته باشید که ابعاد وان های بادی در حالت باد شده متفاوت می باشد ، اما این محصولات به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند در حالت جمع شده بسیار کم حجم می شوند و به راحتی می توانید آن ها را با ماشین شخصی خود جا به جا کنید . استفاده از وان های بادی علاوه بر حمام در محیط های بیرونی برای آب تنی کودکان نیز رایج است و حتی در مسافرت ها به مناطق ساحلی اگر کودک شما قادر به آب تنی در آب دریا نیست می توانید وان بادی مخصوص آن را راه اندازی کنید و در محیطی امن از دیدن آب تنی کودک خود لذت ببرید . این محصولات با توجه به جنس بدنه چند لایه و همچنین چرمی بودن وینیل استفاده شده در ساخت آن ها ، قابل استفاده در محیط های روباز نیز هستند .

یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که در هنگام خرید وان های بادی باید به آن توجه داشته باشید ، برند سازنده این محصولات می باشد . با توجه به سابقه ای که در فروش محصولات بادی داریم باید بگوییم که بهتر است تا برندهای خارجی تولید کننده وان های بادی را در اولویت بررسی خود قرار دهید زیرا محصولاتی بسیار مطمئن تر ، مقاوم تر و در سطح استانداردهای جهانی در اختیار شما قرار می دهند . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین عرضه کننده محصولات بادی از برترین برندهای جهانی همچون اینتکس ، بست وی و اینتایم می تواند یکی از برترین انتخاب ها برای بررسی ، انتخاب و خرید آنلاین و حضوری محصولات بادی در ایران باشد . 

این فروشگاه به عنوان نمایندگی اصلی محصولات بادی در ایران فعالیت می کند و جدیدترین محصولات را می توانید در این فروشگاه به همراه ارزان ترین قیمت های خریدارای نمایید و علاوه بر انتخاب محصول با کیفیت به همراه ارزان ترین قیمت ، از خدمات پس از فروش نیز برخوردار شوید . اگر قصد خرید وان بادی را دارید کافیست همین حالا به دسته بندی وان بادی از طریق منوی سایت مراجعه نمایید و یا برای برخورداری از مشاوره تخصصی با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید .