عنوان مقاله : وان بادی شستشوی بیمار

امروزه بسیاری از افراد در معرض خطرهای پیش بینی نشده قرار دارند که می تواند به راحتی منجر به این امر شود تا دچار آسیب نخاعی و یا استخوانی شوند و به هر دلیلی نیاز به استحمام در شرایط ویژه داشته باشند . استحکام این افراد کار کمی دشوار است زیرا بیمار باید در بهترین شرایط قرار بگیرد تا آسیبی بیشتر را دچار نشود و بتواند در محیطی استاندارد قرار بگیرد . وان بادی یکی از برترین گزینه ها می باشند که در این شرایط به خوبی به کمک بیمار آمده اند و می توانند در شرایط ویژه بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارند . اما خرید وان بادی که بتواند بهترین شرایط را برای شما ایفا بکند و متناسب با قد و وزن بیمار باید کمی دشوار است و ممکن است در میان مدل های بسیاری که این محصولات دارند سردرگم شوید ، به همین خاطر در این مقاله سعی بر این داریم تا نکاتی را برای شما بازگو کنیم که دانستن آن ها قبل از خرید وان بادی بیمار خالی از لطف نیست .

وان های بادی محصولاتی منعطف و البته مستحکم می باشند که در شرایط ویژه عملکرد های ایده آلی را از خود به نمایش می گذارند . این محصولات ساخته شده از برترین متریال های ساخت محصولات بادی می باشند و در ساختار بدنه آن ها از متریال مشترکی که در ساخت استخرهای بادی بکار گرفته می شود ، استفاده می شود . بهترین جنس بدنه برای وان های بادی را می توان متریال پی وی سی یا همان وینیل طرح چرم دانست که با ضخامت لایه ای استاندارد در بدنه به کار گرفته شده باشد . این نوع متریال بهتر است در دیواره ها و همچنین کف محصول به صورت دو لایه تعبیه شده باشد تا استحکام فوق العاده تری را در اختیار شما قرار دهد .

این نوع مواد اولیه به خوبی در برابر فشار ، ضربه و همچنین نور خورشید نیز مقاوم سازی شده است و از این رو با خیالی راحت می توانید از وان های بادی علاوه بر محیط های سرپوشیده در محیط های روباز نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را از آن ها شاهده باشید . همچنین این نوع ماده اولیه سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد و کاملا ضد حساسیت است و از همین رو باعث می شود تا با خیالی راحت بتوانید از آن ها برای افراد با پوست های حساس نیز استفاده کنید . همچنین توصیه می کنیم از وان هایی استفاده کنید که از ساختار دیواره طبقاتی بهره می برند ، زیرا این نوع ساختار باعث می شود تا لایه های دیواره بهصورت طبقاتی مجزا از هم باشند و به این ترتیب فشار وارده در میان دیواره ها پخش شده و بدنه مقاومت بیشتری در برابر فشار و ضربه خواهد داشت .


یکی از مزیت های بزرگ وان بادی برای بیمار را می توان سبک بودن این محصولات و قابلیت جا به جایی به راحتی آب خوردن دانست . وان های بادی با توجه به ابعادی که دارند به دلیل بکارگیری متریال سبک در ساختار بدنه ، وزن های سبک تری به نسبت سایر محصولات بادی خواهند داشت و به این ترتیب به هنگام جا به جایی آن ها حتی در محیط های کوچک همانند حمام نیز کار بسیار ساده ای را پیش رو خواهید داشت . علاوه بر آن به دلیل بکارگیری مواد اولیه انعطاف پذیر در ساختار بدنه این محصولات ، حجم آن ها به هنگام خالی شدن از باد بسیار کم می شود و فضای بسیار کمی را از شما اشغال می کند که باعث می شود تا برای به همراه داشتن آن ها در مسافرت ها نیز کار سختی را پیش رو نداشته باشید .

وان های بادی بهترین انتخاب برای خانه هایی می باشد که فضای کمی را برای وان بادی در اختیار دارند ، زیرا راه اندازی آن ها در مدت زمان سه الی چهار دقیقه صورت می گیرد و پس از استفاده به راحتی میتوانید آن ها را جمع کرده و درون ساک حملی که دارند قرار دهید و درون کمد دیواری بگذارید . همانطور که در بخش بالاتر اشاره داشتیم فضایی که این محصولات اشغال می کنند به دلیل انعطاف پذیری بالای بدنه در هنگام جمع آوری و خالی شدن از باد بسیار کم است . در خصوص راه اندازی این محصولات نیز باید بگوییم که دریچه های تعبیه شده بر روی اغلب وان های بادی قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و در این مسیر کار سختی را پیش رو نخواهید داشت . این دریچه ها به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر راه اندازی در جهت تخلیه باد نیز می توانید از آن ها استفاده کنید . راه اندازی بزرگ ترین وان های بادی نیز در مدت زمان چهار الی پنج دقیقه ای امکان پذیر است و وقت زیادی را از شما صرف نمی کند .

تمیز نگه داشتن وان بیمار یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید به آن توجه داشته باشید ، وان های بادی که دارای بدنه وینیل طرح چرم می باشند قابلیت شستشو را دارند و به راحتی می توانید با استفاده از آب نیز بدنه را تمیز نگه دارید . بهتر است تا برای تمیز نگه داشتن این محصولات از مواد شوینده شیمیایی استفاده نکنید زیرا علاوه بر بیمار برای بدنه محصولات بادی نیز می توانند ضررهایی نیز داشته باشد و طول عمر محصول را در بلند مدت کاهش دهد . یکی دیگر از مزیت های وان بادی را می توان به دلیل بادی بودن بدنه ، نرم بودن محیط استحمامی که ایجاد می کند دانست ، به این منظور دیگر بیمار بر روی زمین قرار نمی گیرد و محیطی نرم و استاندارد برای آن به وجود می آید که بسیار بهتر است و موجب راحتی و کاهش استرس در هنگام ستحمام خواهد شد .

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان تخصصی ترین و اولین فروشگاه محصولات بادی در ایران یکی از معتبرترین فروشگاه های خرید لوازم بادی در ایران می باشد که وان های بادی متنوعی را برای شما فراهم آورده است . به همراه تمامی محصولات این فروشگاه ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش حرفه ای نیز وجود دارد و همین حالا می توانید جدیدترین وان های بادی از برترین برندهای جهانی را در دسته بندی وان بادی از طریق منوی سایت مشاهده کنید . همچنین در صورت نیاز به هر گونه مشاوره تخصصی کافیست تا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید .