مبل بادی ارزان یکی از ویژگی هایی می باشد که بسیاری از افراد برای خرید محصول بادی در نظر می گیرند تا با توجه به داشتن یک مبل بادی با کیفیت در عین حال یک مبل بادی ارزان خریداری کنند . مبل های بادی اینتکس و بست وی دارای ویژگی های منحصر بفردی می باشند که هر کدام از آن ها را می توانید با توجه به نیاز خود انتخاب نموده و خریداری نمایید . مبل های بادی عموما دارای بدنه هایی از پی وی سی می باشند که این ویژگی به استحکام بالای محصول کمک بسزایی خواهد نمود . 

اغلب رویه های استفاده شده در مبل های بادی از پی وی سی های مخملی می باشند که به سبب استفاده از این نوع پی وی سی مخملی در تولید رویه محصولات ، مبل ها خاصیت ضد تعریق بودن به خود گرفته و می توانید ساعت های طولانی بر روی این محصولات به استراحت بپردازید و بدن شما دچار تعریق نخواهد شد . این مبل های بادی دارای ابعاد متنوعی نیز می باشد که شامل مبل های بادی یک نفره ، دو نفره و سه نفره می باشند که بسته به نیاز و فضای خود می توانید اقدام به انتخاب محصول ورد نظر خود نمایید . 

همچنین از دیگر ویژگی های مثبت مبل های بادی می توان به وزن های کم آن ها اشاره نمود که به کمک این وزن کم می توانید به راحتی این محصولات را جابجا نموده و در نقاط مختلف منزل و یا محل کار خود از آن ها استفاده نمایید . تحمل وزن های بالا را نیز می توان به این نقطه قوت اضافه نمود که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید بدون نگرانی از این محصول استفاده نمایید .

تنوع رنگی مبل های بادی نیز سبب این خواهد شد تا بتواند مناسب برای تمام سلایق باشد و حتی بتوانید این محصولات را برای هدیه نیز استفاده نمایید . 

مبل های بادی دارای کیفیت های بالایی می باشند و مناسب برای استفاده های روزمره و همچنین استفاده در محل کار و حتی خواب های بین روز می باشند . اکثر افراد از این مبل های بادی برای مطاله و یا تماشای تلویزیون استفاده می کنند . از دیگز ویژگی های مثبت مبل های بادی می توان به سادگی تعمیر آن ها اشاره نمود که این ویژگی به شما کممک خواهد کرد تا در صورت بروز مشکل برای محصول ، به سادگی و در مدت زمان کوتاهی اقدام به تعمیر آن نمایید و مجددا از آن ها استفاده نمایید .