مبل بادی تخت شو از محصولاتی می باشد که این روزها مورد توجه بیشتری قرار گرفته است چرا که به دلیل چند کاربره بودن صرفه اقتصادی بیشتری دارند ، البته این موضوع نیز قابل توجه است که نمی توان از راحتی این محصولات گذشت و مبل های بادی تخت شو بادی به دلیل ساختار بسیار راحت خود نیز قابل توجه هستند ، برند های متعددی در رابطه با تولید مبل های بادی تخن شو فعال هستند از نام آشنا ترین این برند ها می توان به بست وی که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مبل های بادی تخت شو در جهان می باشد اشاره کرد که محصولات بسیاری را به بازار معرفی کرده است.


این مبل های بادی تخت شو در نوع خانگی ، مسافرتی طراحی و تولید شده است و به دلیل استفاده بسیار در محیط های مختلف از زیبایی خاصی نیز برخوردار است. 

مبل های بادی تخت شو  در رنگبندی های  مختلفی تولید شده اند و هر خریداری می تواند با توجه به سلیقه شخصی خود رنگ مورد نظر را انتخاب و محصول را خریداری نماید. طراحی این مبل های بادی تخت شو به گونه ای است که استفاده میتوانید علاوه بر اینکه از آن به عنوان مبل بادی استفاده میکنید ، قسمت جلوی آن را بلند کرده و تشکی که در زیر آن وجود دارد و به بدنه چسبیده را بیرون آورده و حالا به عنوان یک تخت خواب بادی آن را مورد استفاده قرار دهید.

ابعادی که برای مبل های بادی تخت شو در نظر گرفته شده برای هر محصول متفاوت بوده و دارای انواع سایز های مختلف از یک نفره تا چهار نفره بوده و  حتی زمانی که از این محصول به عنوان تخت و تشک استفاده می شود می توان به صورت دو نفره این کار را انجام داد ، طول و عرض این مبل های بادی تخت شو به گونه ای دقیق اندازه گیری شده است تا هم سایز استاندارد مبل بادی و هم تشک بادی را طبق استاندارد های نمونه های اصلی مبل و تشک ساخته باشند  که با توجه به همین ابعاد تحمل وزنی برابر 295 کیلوگرم را دارد. دارا بودن وزن بسته بندی مناسب 7 کیلوگرمی برای مبل های بادی تخت شو یکی از ویژگی های اصلی آن است و همچنین  ، دارا بودن سطح نشیمنگاه مواج ، دارا بودن خاصیت ضد تعریق بودن ، دارا بودن ویژگی طبی بودن و قابلیت تبدیل به تخت ، مبل و تشک از سایر ویژگی های مبل بادی تخت شو می باشد.