عنوان مقاله : مبل شنی اداری

اگر قصد استفاده از مبل های راحت و نرم البته با استایلی اداری را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که خرید مبل شنی اداری را به خوبی بررسی کنید زیرا می تواند پیشنهادی جذاب برای به وجود آوردن دکوراسیونی مدرن برای شما باشد . مبل شنی یکی از پرطرفدارترین مبلمان های امروزی می باشد که در تنوع بسیار گسترده ای در بازار وجود دارد . این محصولات با اسم هایی نظیر مبل شنی ، بین بگ و هپی چیر نیز شناخته می شوند که از نظر ساختاری کاملا شبیه به هم هستند اما از نظر ابعاد و اندازه تفاوت هایی را نیز با هم دارند .

یکی از کاربردهای مبل شنی برای استفاده در ادارات و محیط های کاری جهت استراحت و همچنین پذیرایی از مهمانان می باشد . البته باید گفت که استفاده از مبل های شنی به این فضاها محدود نمی شود و کاربرد اصلی آن ها در محیط های خانگی نیز است . بسیاری از افراد البته از مدل های مدرن و شیک و رسمی این محصولات در محیط های اداری بهره می برند تا علاوه بر وجود مبلمان راحت ، فضایی مدرن و دوست داشتنی را برای دفتر کاری خود به وجود آورند . مبل شنی در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد اما با توجه به تجربه ای که در این خصوص داریم پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید مبل شنی اداری را دارید ، از مدل های چرمی آن در رنگ های قهوه ای و مشکلی استفاده کنید تا دیزاینی رسمی تر را برای محیط به وجود آورید .

مبل های شنی در جنس های بدنه مختلفی عرضه شده اند که به همین خاطر می توانند سبک ها و سلیقه های بسیاری را پوشش دهند . بهتر است تا نگاهی به انواع جنس های رویه مبل شنی بیاندازیم تا بتوانند تصمیم گیری درستی را بگیرید و مبل شنی متناسب با نیازهای تان را انتخاب کنید . پارچه هایی که در ساخت رویه این محصولات مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از : پارچه مخمل ، پارچه مخمل خزدار ، پارچه ساده و همچنین چرم مصنوعی و طبیعی که هر کدام برای محیط های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد . مبل شنی خزدار ، مبل شنی پارچه ای و مبل شنی مخمل بیشتر در محیط های خانگی مورد استفاده قرار می گیرد که محیط هایی صمیمی و خودمانی دارند .اما بهترین انتخاب برای محیط های اداری را می توان مبل شنی چرمی دانست .

یکی از مزیت هایی که مبل های شنی چرمی دارند ، تمیز شدن ساده و بدون دردسر آن ها حتی با دستمال های نم دار می باشد . مبل های شنی چرمی با توجه به رویه ای که دارند در صورت آلوده شدن به راحتی بدون دخالت مواد شوینده و با یک دستمال نم دار تمیز می شوند . از طرفی یکی از بهترین جنس های رویه مبل شنی می باشند که در مقابل نفوذ آب تا حد بالایی مقاوم می باشند و در صورت ریختن نوشیدنی بر روی آن ها با چالش جدی رو به رو نخواهید شد و به راحتی تمیز می شوند . وزن این محصولات نیز برخلاف ابعاد بزرگی که دارند بسیار سبک تر از آن چیزی است که فکر می کنید و به همین خاطر در هنگام نظافت محیط ، به راحتی قابل جا به جایی هستند . مبل های شنی یک نفره اداری وزنی بالغ بر 4 تا 6 کیلو گرم در ظرفیت های یک نفره به صورت استاندارد دارند که به همین خاطر به سادگی می توانید آن ها را جا به جا نمایید .

مرغوبیت و جنس چرم استفاده شده در ساخت این محصولات بسیار مهم است و در ساخت مبل های شنی از دو نوع چرم صنعتی و طبیعی استفاده می شود که هر کدام از آن ها مزایا و معایت خود را دارند . به طبع قیمت مبل شنی ساخته شده با رویه چرمی طبیعی بالاتر از چرم مصنوعی می باشد اما تولیدی مبل شنی اینتکس تهران علاوه بر چرم طبیعی از چرم مصنوعی با کیفیت بسیار بالا استفاده می کند و به همین خاطر طول عمر بالایی دارد و به همراه آن ضمانت کیفیت و گارانتی دو ساله دیده می شود که می تواند خیال شما را پس از خرید نیز به طور کامل راحت نماید . بسیاری از افراد خرید مبل شنی چرم مصنوعی با کیفیت را به خرید مبل شنی چرم طبیعی ترجیح می دهند و به طبع آمار فروش این نوع از مبل های شنی هر ساله بسیار بالاتر می باشد .

قابلیت تحمل وزن نیز از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید این محصولات باید به آن توجه داشته باشید زیرا ماهیت استفاده از این محصولات را به خوبی مشخص می کند . البته باید بگوییم که قابلیت تحمل وزن از سری ویژگی هایی می باشد که بسته به متریال استفاده شده در ساخت این محصولات می تواند متفاوت باشد و تحمل وزن مدل های مختلف ، بسیار متفاوت است . اما اگر بخواهیم به صورت استاندارد قابلیت تحمل وزن مبل شنی یک نفره را بررسی کنیم باید بگوییم که از 120 تا 150 کیلو گرم می باشد تا به راحتی بتوانید افراد سنگین وزن نیز بر روی خود نگهدارد . این قابلیت تحمل وزن برای مبل های شنی دو نفره به 250 تا 300 کیلو گرم می رسد که نشان از کیفیت ساخت بالای این محصولات و همچنین برتری آن ها به نسبت مبل های سنتی است .

قیمت مبل شنی اداری از دیگر سوالاتی است که بسیاری از افراد با آن رو به رو می شوند ؛ در این خصوص باید بگوییم که قیمت مبل شنی اداری بسته به متریال استفاده شده در ساخت ، سایز و ابعاد و ظرفیتی که دارد متفاوت است . اما به صورت تقریبی می توان قیمت مبلمان شنی اداری را از 2 میلیون تا 3 میلیون تومان دانست . پیشنهاد ما این است که برای اطلاع دقیق از قیمت مبل شنی اداری در تنوع گسترده همین حالا به دسته بندی مبل شنی از طریق منوی همین وب سایت مراجعه نمایید و استعلامات لازم را لحاظ کنید . تولیدی مبل شنی اینتکس تهران به عنوان بزرگ ترین و برتر تولیدی مبل شنی در ایران اقدام به عرضه محصولات خود زیر قیمت بازار کرده است که می تواند بهترین پیشنهادهای خرید را پیش روی شما قرار دهد . همچنین در خصوص مشاوره تخصصی قبل از خرید مبل شنی می توانید همین حالا به شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید و با اطلاعات دقیق خرید خود را نهایی کنید .