مبل شنی از کجا بخرم ؟

آدرس فروش مبل شنی و یا تولیدی و کارخانه مبل شنی در کجای تهران قرار دارد 

برای خرید مبل شنی و سفارش مستقیم از کارخانه بایستی به آدرس تماس با ما مراجعه نمایید این کارخانه و فروشگاه اولین تولید کننده مبل شنی در ایران بوده و از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را در زمینه تولیدات انواع مبلمان شنی آغاز نموده است ، در تهران بورس فروش مبل شنی وجود ندارد و تنها مرکز تخصصی عرضه و توزیع این محصولات در آدرس ذکر شده میباشد که نمایندگی چندین شرکت خارجی را نیز بر عهده دارد فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نیز در دسترس است که میتوانید با مشاهده موارد و محصولات موجود آنها را خریداری و ثبت سفارش نمایید.

توضیحات مختصر ...

مبل شنی از نمونه مبل های تکی هستند که با طراحی های کاملا متفاوت طراحی شده و به فروش می رسند . مبل های شنی همواره به نرمی ، زیبایی و انعطاف پذیری بالا شناخته می شوند و یکی از راحتی ترین مبل های موجود در بازار است که استفاده از آن می تواند برای هر فردی خوشایند باشد . تنوع در ابعاد ، رنگبندی و ساختار مبل های شنی بسیار زیاد است به طوریکه که می توان چند هزار نمونه مبل شنی در سراسر دنیا پیدا کرد . به همین سبب بسیاری از خریداران به نسبت ویژگی ها و خصوصیات مبل های شنی انواع مختلفی از مبل های شنی را خریداری می کنند ، اما نکته قابل توجه در هنگام خرید مبل شنی این است که بایستی محصولات شنی خود را از مراکز معتبر و نمایندگی های رسمی خرید کنید تا به دام فروشندگان سودجو نیوفتید تا بتوانید مبل شنی اورجینال خود را خریداری کنید .

از آن جا که ساخت مبل شنی نسبتا ساده است تولیدی های زیادی در سراسر دنیا اقدام به تولید محصولات شنی و مبل شنی می کنند از این رو ممکن است در انتخاب مبل شنی خود اشتباه کنید و اجناس درجه پایین تر را خریداری کنید . از این رو بهترین راهکار این است که مبل شنی خود را از مراکز معتبر و فروشگاه های بزرگ خریداری کنید . و سوال اصلی اینجاست که مبل شنی از کجا بخرم ؟ فروشگاه اینتکس تهران بزرگترین فروشگاه اینترنتی مبل شنی در ایران است که هموطنان عزیز می توانند مبل های شنی خود را از این مرکز فروش خریداری کنند . اینتکس ایران با سابقه ای چند ساله از اولین فروشگاه هایی است که محصولات شنی را به صورت اینترنتی و حضوری عرضه کرد تا هر فردی بتواند از هر نقطه در ایران مبل شنی خود را به راحتی انتخاب کرده و درب منزل تحویل بگیرد .

فروشگاه اینتکس بالغ بر 300 مدل از بهترین و با کیفیت ترین مبل های شنی را در فروشگاه خود موجود کرده است تا مشتریان گرامی بتوانند به نسبت سلیقه و نیاز خود مبل شنی محبوب و مد نظر خود را خریداری کنند و از داشتن چنین محصولات زیبا و کاربردی لذت ببرند . جالب است بدانید که تولیدی هایی در ایران نیز اقدام به طراحی و فروش مبل شنی می کنند که برخی از آن ها حتی از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار اند و قابل رقابت با مدل های خارجی را دارند . مبل های شنی ایرانی با کیفیت نه تنها از سطح کیفی بالایی برخوردار اند و ساختار آن ها استاندارد و طبی است بلکه از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه تر هستند بنابراین دیگر نیازی نیست تا هزینه های بیشتری برای خرید مبل شنی خارجی صرف کنید . علت ارزان تر بودن مبل های شنی ایرانی نیز استفاده از اجناس و مواد ایرانی و همچنین خط تولید آن در داخل کشور می باشد به همین دلیل هزینه های گمرک و واردات از محصول کم شده و به مراتب قیمت مبل شنی نیز کاهش خواهد یافت ، پس ارزان بودن مبل شنی ایرانی به منزله کیفیت پایین آن نمی باشد .


البته مبل های شنی خارجی موجود در فروشگاه اینتکس نیز از نظر قیمت بسیار ارزان و مناسب هستند و خریدار می تواند به عینه تفاوت قیمت و ارزان بودن محصولات شنی فروشگاه اینتکس را مشاهده کند ، چرا که فروشگاه اینتکس خود روند واردات این محصولات شنی را انجام می دهد و همچنین با فروش بی واسطه مبل های شنی خود قیمت محصولات خود را کاهش داده و قصد دارد تا در فروش بالا سود خود را ببرد ، این استراتژی فروش کاملا به نفع مشتری بوده و می تواند با صرف هزینه کمتر مبل شنی خارجی خود را خریداری کند . منظور از فروش بی واسطه توسط فروشگاه اینتکس این است که دیگر فروشگاه ها که واسط میان وارد کننده و خریدار هستند نمی توانند سود خود را در این میان بردارند به همین دلیل فروشگاه اینتکس که خود وارد کننده می باشد بدون هیچگونه واسطه ای می تواند مبل های شنی خود را به دست مشتری برساند .

وقتی فروشگاه اینتکس از تنوع مبل های شنی خود صحبت می کند یعنی اینکه شما می توانید انواع مبل های شنی کوچک و بچه گانه را در طراحی های کودکانه و همچنین مبل های شنی بزرگسال را در سایز بندی های مختلف و حتی در ابعاد بسیار بزرگ ( مبل های شنی جاینت یا غول پیکر) مشاهده و خریداری کنید . تنوع در نوع جنس های مبل شنی فروشگاه اینتکس نیز به وفور دیده می شود . شما می توانید مبل های شنی را انتخاب کنید که رویه آن ها از اجناسی چون پارچه های مخملی ، جیر ، خزه دار ، چرمی ، پلی استری ، پلی استایرن ، کتان ، جین یا لی و ... خریداری کنید . هر یک از این پارچه ها دارای ویژگی های خاص خود هستند و جذابیت های متفاوتی دارند . این تنوع به شما اجازه می دهد تا سلیقه خود را در انتخاب و خرید مبل شنی دخیل کنید .

مبل های شنی فروشگاه اینتکس که از بدنه پلی استری یا پلی استایرن ساخته شده اند دارای خاصیت ضد آب هستند چرا که این پارچه ها ضد آب می باشند ، بدین ترتیب شما می توانید از آن ها در محیط های بیرون از خانه ، در زیر باران ، کنار استخر ها و حتی بر روی آب های آرام و ساکن مانند استخر استفاده کنید بدون اینکه نگران آسیب دیدن مبل شنی خود باشید . پارچه پلی استایرن علاوه بر ضد آب و بودن در برابر آتش و حریق نیز مقاوم است و تنها در مواقع آتش سوزی جمع و چروک شده و هیچگاه آتش نمی گیرد ، بنابراین اگر به دنبال مبلی هستید که در برابر آتش مقاوم باشد می توانید از فروشگاه اینتکس نمونه مبل های شنی ضد حریق را با قیمت مناسب خریداری کنید . مبل های شنی چرمی فروشگاه اینتکس نیز به دو دسته مبل شنی با رویه چرم مصنوعی و چرم طبیعی تقسیم می شوند که هر یک از آن ها دارای ویژگی های خاص خود هستند .

فروشگاه اینترنتی اینتکس علاوه بر فروش مبل شنی ، خدمات پس از فروش محصولات شنی را نیز انجام می دهد تا شما عزیزان بتوانید پس از خرید مبل شنی خود از این خدمات بهره مند شوید . این خدمات شامل هر گونه تعمیرات مبل شنی می شود . شما می توانید در صورت نیاز مبل شنی خود را برای تعمیر رویه و پوسته و یا تعویض آن به فروشگاه ارسال نمایید . فروشگاه اینتکس همچنین می تواند شارژ مجدد و یا تعویض محتوای شنی مبل شما را نیز انجام دهد . شما می توانید حتی برای تغییر رنگ پوسته مبل شنی خود ، محصول را برای فروشگاه ارسال کنید تا نمایندگی اقدامات لازم را انجام دهد .