مبل شنی را دیگر می توان به عنوان یکی از محبوب ترین و البته پرفروش ترین نمونه های مبلمان خانگی دانست که به خوبی توانسته است جای خود را در میان قشرهای مختلفی از مردم باز کند. اما مبل شنی چیست و چگونه به این خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند؟ مبل های شنی در واقع نمونه ای از مبلمان راحتی می باشند که از ساختاری انعطاف پذیر بهره می برند. این محصولات از سه قسمت اصلی در ساختار بدنه تشکیل شده اند که عبارت است از، پارچه رویه، پارچه آستر داخلی و در آخر مواد فوم مخصوصی که در بخش داخلی مبل به کار گرفته می شود.

این محصولات در ابعاد و اندازه های بسیاری در بازار وجود دارند و از همین رو به خیالی راحت می توانید از آن ها برای رده های سنی مختلف از کودک تا نوجوان و بزرگسال استفاده کنید. یکی از عمده ترین دلایل محبوبیت این محصولات را همین تنوع گسترده در ابعاد و اندازه و همچنین ظاهرهای فانتزی که دارند می توان دید. علاوه بر آن به دلیل استفاده از متریال نرم ، انعطاف پذیر و البته مستحکم می توان این محصولات را از جمله راحت ترین مبلمان های خانگی دانست که مناسب برای استراحت روزمره می باشد و به همین دلیل به خوبی توانسته اند به محبوبیت بالایی در مدت زمان کوتاه دست پیدا کنند.

اما یکی از سوالاتی که در هنگام خرید مبل شنی به ذهن هر کسی می رسد، در خصوص انتخاب بهترین و محبوب ترین مدل های مبل شنی سال است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ابتدا بهتر است تا محیطی که قصد دارید مبل شنی خریداری شده را درون آن قرار دهید بررسی کنید. به عنوان مثال اگر قصد استفاده از مبل های شنی را در محیط خانگی خود دارید و به منظور استراحت می خواهید آن را تهیه کنید بهتر است تا به سراغ مبل شنی راحتی بزرگ بروید، زیرا علاوه بر استفاده در حالت نشسته می توانید از این محصولات در حالت درازکش نیز استفاده کنید و به تماشای فیلم مورد علاقه خود مشغول شوید.

اما اگر به دنبال استفاده از مبل های شنی در محیط های کاری و رسمی هستید، پیشنهاد می کنیم تا به سراغ مبل شنی چرمی بروید.این مدل از مبل های شنی ساختاری رسمی و شکیل تر دارند و همچنین از ساختاری به همانند مبل های چوبی برخودار هستند که باید به صورت رسمی بر روی آن ها بنشینید و مناسب برای دراز کشیدن نیستند. به صورت کلی از دو نوع چرم در ساختار بیرونی مبل های شنی رسمی استفاده می شود، که عبارتند از مبل شنی با رویه چرم طبیعی و مبل شنی با رویه چرم مصنوعی یا همان صنعتی. به طبع می توان گفت که مبل های شنی با چرم طبیعی از قیمت های بسیار بالاتر برخوردار هستند و با توجه به هزینه ساخت بالا و همچنین متریال خاصی که دارند، کمیاب می باشند.

اما در خصوص پرفروش ترین مبل های شنی 2023 در دسته بندی مبل های شنی راحتی باید بگوییم که مبل های شنی راحتی با رویه پارچه مخمل و خزدار از محبوب ترین و البته پرفروش ترین مدل ها به شمار می روند. این نوع پارچه هایی که در ساختار بدنه بیرونی این محصولات مورد استفاده قرار می گیرد بسیار نرم و منعطف است و علاوه بر راحتی در هنگام استفاده باید گفت که سازگاری بالایی با پوست بدن افراد دارد. این سازگاری بالا با پوست بدن افراد و همچنین خصوصیت ضد حساسیت بودن آن ها باعث شده تا با خیالی راحت بتوانید از آن ها برای انواع پوست های حساس نیز استفاده کنید و بهترین عملکرد را شاهد باشید.

علاوه بر راحتی مبل های شنی یکی دیگر از دلایل پرفروش بودن مبل های شنی خزدار را می توان ظاهر بسیار زیبا و جذاب آن ها دانست که باعث می شود تا توجه افراد سخت پسند را نیز به سمت خود جلب نماید. مبل های شنی خزدار یکی از محبوب ترین گزینه ها برای جوانان برای استفاده در محیط هایی همچون اتاق خواب می باشد و با توجه به تنوع گسترده ای که در رنگبندی دارند به همراه ظاهر فوق العاده جذابی که دار می باشند، دیزاینی متفاوت و جوان پسند را برای اتاق شما فراهم می آورند. خز استفاده شده در ساختار بدنه بیرونی این مبل های شنی کاملا ضد حساسیت می باشد و مشکلی برای استفاده از آن در محیط های مختلف و برای اشخاص دارای حساسیت پوستی نیز نخواهید داشت.

یکی از مهمترین مزیت های مبل های شنی با پارچه رویه مخمل، خزدار و انواع پارچه های تولیدی همچون جاسمین را می توان قابلیت شستشوی آن ها عنوان کرد. این امر که بسیار مهم است برای شما این امکان را فراهم می آورد تا در صورت ریختن مایعات و یا آلودگی بر روی پارچه مبل شنی، به راحتی بتوانید پارچه را از بدنه جدا کرده و اقدام به شستشوی آن نمایید. در قسمت کف بسیاری از مبل های شنی یک زیپ بزرگ تعبیه شده است که قابلیت جدا کردن پارچه رویه از مبل شنی را فراهم می آورد و باعث می شود تا مشکلی برای شستشوی رویه مبل نداشته باشید. همچنین از این طریق دسترسی به مواد داخلی مبل شنی نیز امکان پذیر می باشد.

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید مبل های شنی باید به آن توجه داشته باشید، قابلیت تحمل وزن این محصولات می باشد. قابلیت تحمل وزن از مهمترین معیارهایی می باشد که کیفیت ساخت محصول را به نمایش می گذارد و باعث می شود تا با ارزیابی این پارامتر بتوانید به پاسخگویی مبل نسبت به نیازهایتان اعتبار سنجی ایجاد کنید. می توان گفت که به صورت استاندارد مبل های شنی یک نفره باید قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم داشته باشند و در مدل های دو نفره این فاکتور تحمل وزن به 300 کیلو گرم نیز افزایش پیدا می کند که به راحتی می تواند وزن افراد بزرگسال را بر روی خود مهار نماید.

انتخاب مرکز خریدی مطمئن و با سابقه باعث می شود تا دسترسی به بهترین مدل های مبل شنی برای شما مقدور باشد و با اطمینان خاطر خریدی لذت بخش را تجربه کنید. تولیدی مبل شنی اینتکس تهران به عنوان بزرگ ترین مرکز عرضه کننده مبلمان شنی در ایران، تنوعی بی نظیر از محصولات را برای شما فراهم آورده است که توجه بسیاری از سبک ها و سلیقه ها را به سمت خود جلب کرده است. برای مشاهده جدیدترین و متنوع ترین مبل های شنی راحتی، خانگی و اداری و رسمی کافیست تا به دسته بندی مبل شنی از طریق منوی همین وب سایت مراجعه نمایید. به همراه تمامی مبل های شنی سایت اصلی اینتکس تهران دو سال ضمانت کیفیت و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای وجود دارد که خیالی شما را پس از خرید نیز راحت نگه می دارد.