مبل شنی خزدار یک نفره

bean bag 33665

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,890,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی خزدار یک نفره یکی از زیباترین مبل هایی می باشد که تاکنون توسط فروشگاه اینتکس تهران با قیمت مناسب عرضه می گردد . پارچه ای که برای ساخت این کالا به کار رفته است از جنس پارچه مازراتی خزدار می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد . این کالا با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد بسیار مناسب برای جوانان و نوجوانان می باشد و قابل استفاده در اتاق نشیمن و محل کار می باشد . ابعادی که برای این محصول در نظر گرفته شده است بسیار مناسب و قابل استفاده در فضا کم اتاق می باشد . نشیمنگاه این کالا با توجه به نرمی و راحتی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید و از استراحت خود لذت کامل ببرید . این کالا دارای وزن و حجم بسیار مناسب می باشد که به راحتی قابل حمل می باشد . مواد داخلی این کالا از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار انعطاف پذیر می باشد به همین سبب شما در زمان استفاده از مبل کاملا داخل آن فرو خواهید رفت . مبل شنی خزدار یک نفره دارای 2 سال گارانتی می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . رویه این محصول را شما می توانید به راحتی از آستر جدا نمایید و به راحتی شست و شو دهید . ابعاد و وزنی که برای این محصول در نظر گرفته شده است بسیار مناسب و به ر احیت قابل حمل می باشد  . این محصول را شما می توانید به صورت آنلاین از سایت اینتکس تهران خریداری کرده و در اسرع وقت کالا خود را در درب منزل تحویل بگیرید . 

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
جنس رویه
 پارچه خزدار
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 1 سال
شرکت سازنده
 intex
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 6.5 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت
اقلام همراه
-


مبل شنی خزدار یک نفره اینتکس تهران که در رنگبندی های بسیار زیبا و متنوعی تولید شده است می تواند به خوبی با سایر لوازم خانه شما ست شده و دیزاینی جذاب را به وجود آورد . این مبل شنی دارای رنگ ترکیبی می باشد که زیبایی خاصی را برای آن به وجود آورده است و با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد می توان امتیاز بالایی را برای خرید آن به نسبت سایر مبل های شنی یک نفره در نظر گرفت . ابعاد این مبل شنی به گونه ای است که می تواند به صورت همزمان مورد استفاده یک نفره به صورت نشسته قرار بگیرد و در بخش داخلی آن از مواد یونولیتی نرم و انعطاف پذیر استفاده شده است که حس راحتی را برای شما به وجود می آورد .

با نگاهی به ظاهر این مبل شنی می توانیم مشاهده کنیم که همانند سایر مبل های شنی یک نفره خزدار ، دارای ظاهری گرد می باشد که به هنگام نشستن ، نشیمنگاهی بر روی بدنه ایجاد می شود که فرم بدن شما را به خود می گیرد و باعث می شود تا بدن شما در بهترین و استانداردترین حالت بر روی مبل قرار بگیرد . خزهای تشکیل دهنده بدنه این مبل شنی به صورت کوتاه می باشد و اذیت کننده برای پوست های حساس نیست و همچنین با توجه به تست های صورت صورت گرفته ، این نوع خز کاملا ضد حساسیت و سازگار با پوست بدن انسان می باشد . خزهای موجود در بدنه این مبل شنی در واقع جزوی از پارچه زیرین که به صورت مخمل می باشد است و به آن چسبانده نشده است به همین خاطر از بدنه اصلی به هیچ عنوان جدا نمی شود و کیفیت بالایی را به خود اختصاص می دهد .

این مبل شنی در بدنه داخلی خود از یونولیت های ریز اما با تراکم بالا استفاده کرده است که بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد و باعث می شود تا به هنگام نشستن بر روی آن حس راحتی داشته باشید و در استفاده های طولانی مدت به هیچ عنوان احساس خستگی به شما دست ندهد . به طور کلی می توان ساختار مبل شنی را بسیار راحت و دوست داشتنی دانست که بهترین انتخاب برای محیط هایی همچون اتاق های خواب ، سالن های زیبایی و آرایشی و همچنین محیط های پذیرایی خودمانی می باشد که استایلی مدرن و جذاب را برای محیط به وجود می آورد . اما نکته قابل توجه در بدنه این مبل شنی ، قابلیت جداسازی پارچه رویه و همچین مواد داخلی می باشد . قابلیتی که برای شما این امکان را فراهم می آورد تا بتوانید پارچه رویه را توسط زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است از بدنه اصلی جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید .

این شستشو با توجه به خزدار بودن بدنه اصلی باز هم امکان پذیر است و نشان از کیفیت مواد اولیه درجه یک دارد . همچنین مواد داخلی یونولیتی این محصول نیز به صورت جداگانه توسط فروشگاه اینتکس تهران به فروش می رسد و در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید آن را خودتان به راحتی تعویض نمایید . همچنین در صورت کم یا زیاد کردن مواد داخلی این امکان فراهم است و مواد داخلی درون آستر پارچه ای قرار گرفته اند به سادگی قابل جداسازی می باشند . وزن این مبل شنی برابر با 6.5 کیلو گرم می باشد که سبک است و قابلیت جا به جایی را به راحتی دارد . همچنین تا وزن 150 کیلو گرم می توانید از این مبل شنی استفاده کنید که برای استفاده یک نفره بسیار فراتر از استانداردها می باشد . خرید مبل شنی خزدار زیبا را می توانید با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...