مبل شنی خزدار یک نفره بزرگسال

bean bag 92017

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی خزدار یک نفره بزرگسال محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که مناسب برای بزرگسالان طراحی شده است . این محصول با توچه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . در قسمت زیرین این محصول یک زیپ طراحی شده است که شما می توانید از آن نقطه می توانید مواد داخلی کالا را کم یا زیاد کرده و مبل را به فرم دلخواه خود تبدیل نمایید تا در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه نمایید و استراحت خود لذت کامل ببرید . بدنه ای که برای این محصول در نظر گرفته شده است از جنس پارچه ترک خزدار می باشد که نسبت به مدل های مشابه خود از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد به همین سبب وزن بالا و ساییدگی آسیبی به محصول وارد نمی کند از همین رو شما میی توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . ابعادی که برای این محصول در نظر گرفته شده است بسیار ایده آل و به راحتی قابل حمل می باشد .


رویه این محصول کاملا ضد تعریق می باشد که برای شمسا این شرایط را فراهم می کند که مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . در صورت کثیف شده و لک شدن بدنه شما می توانید رویه آن را از آستر جدا کنید و به راحتی داخل لباسشویی شست و شو دهید . مواد داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و راحتی این محصول کمک شیانی کرده است . از این محصول می توانید در منزل و محل کار به عنوان استراحت های روزمره و تماشای تلویزیون استفاده نمایید . برای تهیه این محصول شما می توانید با دفتر فروشگاه مبل شنی شرکت اینتکس تهران تماس بگیرید تا همکاران ما شما را در امر خرید یک مبل شنی با کیفیت راهنمایی نمایند . 

طول
 100 سانتی متر
عرض
 100 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
جنس رویه
 پارچه خزدار
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 اینتکس
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 6.3 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 دارای تیکه گاه بلند
دارای نشیمنگاه بسیار نرم و راحت




مبل شنی خزدار یک نفره بزرگسال ، از پرفروش ترین و پرطرفدارترین مبل های شنی راحتی اینتکس می باشد که با رویه ای بسیار زیبا به بازار عرضه شده است . مبل های شنی خزدار از جمله پرطرفدارترین مبل های شنی راحتی می باشند که توسط بسیاری از جوانان در اتاق های خواب و همچنین در محیط های خانگی برای پذیرایی مورد استفاده قرار می گیرند . ظاهر زیبای این محصولات باعث شده تا در بسیاری از مهمانی ها ، سالن های آرایشی و همچنین محیط های کاری مورد استفاده قرار بگیرند و برای استراحت مراجعه کنندگان به کار گرفته شوند . در این بخش یکی از محبوب ترین مبل های شنی خزدار را برای شما به نقد و بررسی می گذاریم پس اگر شما هم قصد خرید مبل شنی خزدار را دارید تا انتهای این مسیر همراه ما باشید .

همانطور که در تصاویر این مبل شنی مشاهده می کنید در قسمت بیرونی این محصول از خزهای بلند استفاده شده است . خزهایی که به صورت بسیار مستحکم به پارچه زیرین متصل هستند و در واقع جدا شدن خز و یا ریزش آن ها در طولانی مدت اتفاق نخواهد افتاد و این امر ضمانت شده می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن استفاده کنید . این خزهای کاملا ضد حساسیت می باشد و برای انواع پوست های بدن می توانید از آن ها استفاده کنید . همچنین علاوه بر عدم حساسیت زایی ، این نوع خز بسیار نرم و سازگار با پوست بدن می باشد و به هنگام کشیده شدن پوست بر روی مبل شنی نیز هیچ گونه خراشی بر روی بدن ایجاد نخواهد شد .

ساختار این محصول بدون تکیه گاه و به صورت گرد می باشد که پیرویی کننده از بسیاری مبل های شنی می باشد . این نوع ساختار البته پس از چند بار نشستن تغییر خواهد کرد و به خوبی فرم بدنی شما را به خود می گیرد که باعث می شود تا تکیه گاهی نسبتا بلند در بخش پشتی نشیمنگاه ایجاد شود و از خستگی کمر در هنگام استفاده های طولانی مدت به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . بخش اصلی مبل های شنی را می توان مواد داخلی آنها دانست ، مواد داخلی که تاثیر بسزایی در انعطاف پذیری بالای محصول خواهد داشت و به هنگام استفاده از خستگی بدن شما جلوگیری به عمل خواهد آورد . این مبل شنی در بخش داخلی خود از مواد همیشگی یونولیتی استفاده کرده است که به صورت دانه های ریز با تراکم بسیار بالا هستند و به خوبی می تواند علاوه بر مقاوم سازی بدنه مبل شنی ، انعطاف پذیری بالایی را به آن بدهند .

نکته قابل توجه در این مبل شنی را می توان زیپ بزرگی دانست که در بخش کف آن تعبیه شده است . این زیپ بزرگ این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید رویه و همچنین مواد داخلی مبل شنی را جدا کرده و برای اعمالی همچون تمیز کردن و شستشوی پارچه رویه و همچنین تعویض مواد داخلی از آن استفاده کنید . مواد داخلی این محصول به صورت جداگانه قابل تهیه از فروشگاه اینتکس تهران با ارزان ترین قیمت می باشند و این امر باعث می شود تا در صورت استفاده طولانی مدت پس از سال ها در صورت فرونشست مواد داخلی به سادگی بتوانید با صرف هزینه ای کم ، آن را تعویض نمایید . همچنین پارچه رویه این محصول قابلیت شستشو را دارد و افت کیفیت در رنگ و تار و پود های آن پس از شستشو ایجاد نخواهد شد .

وزن این محصول برخلاف ابعاد بزرگی که دارد بسیار سبک و بالغ بر 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سادگی در جا به جایی خواهد داشت . همچنین شما عزیزان می توانید تا حداکثر وزن 130 کیلو گرم از آن استفاده کنید که نشان از این موضوع دارد که به راحتی می تواند وزن افراد سنگین وزن را نیز مهار کند . برای خرید مبل شنی خزدار همین حالا می توانید سفارش خود را ثبت کرده و محصول را درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...