مبل شنی دو نفره اصل اینتکس

کد ۷۹۰۰۰۳

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
3,800,000
3,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دو نفره اصل اینتکس از نمونه محصولاتی است که توسط اینتکس تهران تولید شده است و می تواند جایگزین مناسبی برای  مبل های راحتی باشد . این کالا فضای کمتری را نسبت به مبل های راحتی اشغال می کند و کارایی بیش تری نیز دارد . مبل شنی  دو نفره اصل از پارچه مخمل تولید شده تا در برابر گرما ،سرما ،فشار و ضربه ،برخورد با اجسام نوک تیز مستحکم باقی بماند و مشکلی برای ساختار آن ایجاد نشود . این محصول از مواد اولیه مقاوم ساخته شده تا علاوه بر نرمی و راحتی ، از انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار باشد  تا فرد در هنگام نشستن بر روی آن احساس خوشایندی را تجربه کند . این مبل شنی در رنگبندی های متنوع تولید شده تا شما بتوانید با تکیه بر سلیقه  خود ددست به انتخاب بزنید.

علاوه بر جنس  ، وزن و قابلیت تحمل وزن یکی از ارکانی است  که در هنگام خرید به آن توجه می شود . به همین علت این مبل شنی با وزنی بالغ بر9 کیلو گرم و قابلیت تحمل وزن 260 کیلو گرمی تولید شده است تا مورد پسند همگان واقع شود . این کالا با ابعاد استانداردی طراحی شده  تا دو بزرگسال به راحتی بر روی آن بنشینند و فشاری بر بدن آن ها وارد نشود . لازم به ذکر است که این مبل شنی دارای دو سال گارانتی برای آسودگی خاطر بیش تر شما نیز می باشد . فروشگاه اینتکس تهران این محصول را  با بهترین کیفیت و تخفیفی ویژه به هم وطنان خود عرضه می کند . در صورت تمایل می توانید  برای سفارش این محصول و یا دیدن نمونه های بیش تر به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و در کمترین زمان به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید تا این مبل شنی را در ظرف کمتر از 48 ساعت درب منزل  و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  


مبل شنی دو نفره اصل اینتکس

مبل شنی دو نفره اصل اینتکس یکی از جذاب ترین انواع این گروه محصولات به شمار رفته که با بدنه نرم و ایده آل برای علاقمندان به مبل شنی طراحی شده و افراد می توانند از داشتن این محصول نهایت استفاده را ببرند. این محصول با در نظر گرفتن امکانات و کارایی بالایی که داشته مورد محبوبیت تمامی سنین قرار گرفته و یک گزینه مناسب برای خرید خانواده به شمار می رود. این مبل شنی با در نظر گرفتن ابعاد بزرگی که داشته جهت استفاده دو نفر بزرگسال به صورت همزمان مناسب به شمار رفته و موجب می شود علاقه مندان به این نوع محصولات بتوانند این محصول را در فضای مناسبی قرار داده و با راحت ترین حالت ممکن از آن استفاده کنند. در نتیجه با خرید این مبل شنی می توانی به راحتی یک فضای بزرگ و جا دار را برای داشتن یک استراحت روزانه ایده آل با نشیمنی نرم به دست اورید. این محصول را برای استراحت های روزانه در داخل منزل و محل کار و همچنین در فضاهای مختلفی نظیر کافی شاپ ، سالن انتظار باشگاه و.... می توانید استفاده کنید. رویه اصلی بدنه این مبل شنی طبی و استاندارد بوده و با در نظر گرفتن قابلیتی که داشته قادر بوده با شرایط ویژه ای جهت اسایش شما در مروز زمان ایجاد نماید. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. شما نیز اگر قصد خرید مبل شنی را دارید توصیه می کنیم تا انتهای این بخش ما را همراهی نمایید.


جنس بدنه باکیفیت مبل شنی

مبل شنی دو نفره اصل اینتکس یک نمونه محصول بوده که از طراحی ساده ای تشکیل شده اما در کنار این ویژگی کارایی بالایی نیز از خود نشان می دهد. همچنین از مواد اولیه ای تولید شده که محصول را باداوم و مقاوم ساخته و موجب شده یک مبل شنی با طول عمر بالا در اختیار مصرف کنندگان قرار داده شود. مواد اولیه تعیین کننده میزان کارایی و همچنین دوام بدنه مبل شنی بوده و موجب می شود تا شما بتوانید آن را برای استراحت های طولانی مدت انتخاب کرده و یا در این محصول متفاوت ان را جایگزین تخت خواب شنی نمایید. ساختار تشکیل دهنده این مبل شنی از دو بخش عمده رویه بدنه و محتویات داخلی تشکیل می شود. این رویه از مزیت های بالایی بهره مند بوده که در صورت باکیفیت بودن بهترین مبل شنی در طول استفاده برای سال های طولانی به شمار می رود. این رویه در این مبل شنی از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل تولید شده که لطافت و نرمی بالایی داشته و از سوی دیگر کاملا ضدتعریق می باشد. از سوی دیگر بخش داخلی این مبل شنی مملو از فیبر مصنوعی بوده که از شن های ریز یونولیتی تشکیل شده که وزنی کم با توان تحمل وزن بالا داشته و همچنین کاملا مقاوم و حالت پذیر است. در نتیجه تمامی امکانات برای داشتن یک استراحت ارامش بخش برای تمامی افراد مهیا شده و شما از داشتن این مبل شنی نهایت لذت را خواهید برد.


مزیت رویه مخمل مبل شنی

همانطور که بیان شده رویه اصلی مبل شنی دو نفره اصل اینتکس از پارچه مخمل تولید شده که از قابلیت های مختلفی برخوردار بوده و به دلیل تشابه بالا با پارچه های مبلی در میان مصرف کنندگان کاملا مطلوب می باشد. از این رو بوده که اگر شما این مبل شنی به صورت مداوم استفاده کرده بدنه آن دچار افت کیفیت نشده و ایجاد هیچ نوع آسیبی نخواهد کرد. در نتیجه این رویه یکی از باکیفیت ترین نوع پارچه مخمل به شمار رفته که طول عمر بالای آن کاملا تضمین شده می باشد. علاوه بر نرمی و لطافتی که پارچه مخمل داشته این رویه کاملا ضدتعریق بوده و حتی اگر شما در زمان خواب شبانه نیز از آن استفاده کنید مشکلی نخواهید داشت. از سوی دیگر این رویه استاندار  قابلیت شستشو را نیز دارا می باشد.


ابعاد ظاهری مبل شنی

مبل شنی دو نفره اصل اینتکس یک محصول با بدنه ای دایره شکل بوده که قطر آن برابر با 90 سانتی متر بوده و 140 سانتی متر ارتفاع دارد. این میزان ابعاد بدنه برای استفاده دو نفره همزمان مناسب بوده و وزنی بالغ بر 280 کیلوگرم را می تواند بر روی خود تحمل کند. وزن بدنه اصلی این مبل شنی نیز تنها 8 کیلوگرم بوده که موجب حمل و جا به جایی ساده آن خواهد شد.


خرید مبل شنی

ساده ترین روش برای خرید مبل شنی دو نفره اصل اینتکس مراجعه غیر حضوری و اینترنتی به وب سایت فروشگاه اینتکس تهران بوده که در وقت و هزینه شما صرفه جویی لازم به عمل آورده و می توانید یک مبل شنی طبی و باکیفیت را با مناسب ترین قیمت دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...