مبل شنی دو نفره بزرگ

کد ۵۶۴۴۱

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دو نفره بزرگ یکی از بادوام ترین مبل شنی های طراحی شده در فروشگاه اینتکس بوده که کیفیت عالی با قیمتی مناسب داشته به طوری که توانسته به یکی از پرفروش ترین انواع مبل شنی راحتی تبدیل شود. این محصول را با در نظر گرفتن ابعاد بزرگ بدنه ای که داشته علاوه بر محیط داخلی منزل ، می توانید به عنوان مبل شنی گیم نت و یا مبل شنی کافی شاپ نیز مورد استقاده قرار دهید. بخش داخلی این مبل شنی مانند تمامی نمونه های موجود در شرکت اینتکس از یونولیت خرد شده پر شده که بسیار مقاوم و باکیفیت بوده تا بتوانید از نرمی بالا و ساختار منعطف آن لذت ببرید. این نوع یونولیت مبل شنی موجب شده تا حد قابل توجهی از تعریق شما در زمان استفاده جلوگیری کرده زیرا امکان تنفس در بین این مواد داخلی موجود می باشد. این مواد داخلی را در صورت نیاز از بخش پشتی مبل شنی می تواند مجدد شارژ کرده تا حالت بدنه آن متناسب با فرم بدن شما تنظیم شود.

ساختار اصلی بدنه این محصول به صورت استوانه خوابیده و یا لوبیا شکل طراحی شده تا شما یک سطح نشیمنگاه بزرگ برای استفاده در اختیار داشته و همچنین بتوانید از این محصول به عنوان تخت خواب شنی نیز استفاده کنید. رویه اصلی این مبل شنی نیز از پارچه مخمل تولید شده تا شما با در نظر گرفتن کیفیت بالا و ساختار ضدتعریقی که داشته از استفاده از این محصول نهایت آرامش را کسب کنید. در نظر داشته باشید این نوع پارچه از تنوع رنگبندی بالایی برخوردار بوده با شما بتوانید متناسب با سلیقه خود یک نمونه را جهت خرید در نظر بگیرید. برای خرید مبل شنی می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید

طول 180 سانتی متر
عرض 165 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
رنگ بدنهقرمز
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 276 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...