مبل شنی دو نفره مخملی راحتی

کد ۵۶۰۰۵۰

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,940,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دو نفره مخملی راحتی یکی از جدیدترین مبل شنی هایی می باشد که مناسب برای استفاده دو نفر تولید شده است . از این کالا دو نفر به صورت نشسته و یک نفر به صورت درازکش می توانند استفاده نمایند . این کالا با توجه به ابعاد ، نرمی و راحتی که دارد می تواند جایگزین بسیار مناسب برای کاناپه های بادی ، مبل های دو نفره باشد . این کالا با توجه به طراحی و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این امکان را فراهم می کند که از آن در منزل و محیط کار به عنوان دکوراسیون استفاده نمایید . وزن تقریبی این کالا 11 کیلوگرم می باشد که بسیار ایده آل و به راحتی قابل حمل می باشد . بدنه ای مخملی این محصول نسبت به مبل های چرمی از مقاومت بالاتری در برابر برخورد اشیا نوک تیز برخوردار می باشد . این کالا با توجه به انعطاف پذیری بالایی که دارد برای شما این امکان را فراهم می کند تا در زمان استفاده کاملا درون فرو رفته و راحتی بیشتری را تجربه نمایید به همین سبب شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید بدون اینکه احساس ناراحتی و بدن درد به شما دست بدهد . در قسمت زیرین مبل یک زیپ طراحی شده است که شما می توانید می توانید در صورت نیاز مواد داخلی مبل را شارژ نمایید و همچنین می توانید رویه آن را از آستر جدا کرده و به راحتی شست و شو دهید . این محصول با توجه به قابلیت هایی که دارد می تواند در منزل و محیط کار برای استراحت های روزمره مرود استفاده قرار گیرد . ناگفته نماند که مواد داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و راحتی مبل کمک شیانی کرده است . این کالا را شما می توانید هم اکنون به صورت آنلاین از سایت اینتکس تهران خریداری نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن در درب منزل تحویل بگیرید . 

طول
 ۱۴۰ سانتی متر
عرض
 ۹۰ سانتی متر
ارتفاع
 ۹۰ سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 ۵۰ سانتی متر
جنس بدنه
 پارچه ترک
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 اینتکس
نوع مبل
 دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
قابل شست و شو 



مبل شنی دو نفره مخملی راحتی اینتکس تهران که در این بخش به شما معرفی می کنیم از جدیدترین نمونه های مبل شنی دو نفره می باشد که فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص داده است . این مبل شنی با توجه به کیفیت ساخت بالا و همچنین متریال درجه یکی که در بخش های مختلف بدنه به کار گرفته است ، طول عمر بالایی دارد و می تواند سالیان سال از این محصول استفاده کنید . جنس بدنه این مبل شنی از پارچه اصل ترک می باشد که کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و به همین خاطر می تواند وزن های بالا را بر روی خود مهار نماید . پیشنهاد می شود اگر قصد خرید مبل شنی دو نفره را دارید در ادامه این نقد و بررسی همراه ما باشید تا این محصول را به طور کامل برای شما تشریح کنیم .

ابتدای بررسی بهتر است تا به سراغ ابعاد این مبل شنی برویم ، جایی که کاملا مشخص است ابعادی بزرگ تر از نمونه های دیگر مبل شنی دارد و این قابلیت راه برای شما فراهم می آورد تا به صورت دو نفره بر روی آن بنشینید و با کمبود فضا رو به رو نباشید . البته باید گفت که بسیاری از افراد از این مبل شنی به صورت خوابیده نیز استفاده می کنند و این امکان را برای شما ایجاد می کند که دارای مبل شنی دو کاره باشید که هم به صورت نشسته و هم به صورت درازکش بتوانید از آن بهره مند شوید . دوخت های موجود در بدنه این محصول به صورت متراکم و به اصطلاح الماسی ایجاد شده است که نخ آن ضخیم است و مقاومت بسیار بالایی را برای بدنه ایجاد می کند تا باز شدن درزها در بالاترین فشار نیز غیرممکن شود .

اما جنس بدنه این محصول همانطور که در جدول توضیحات نیز مشخص است از پارچه مخمل یا همان جیر می باشد . پارچه جیری که بسیار نرم است و باعث می شود تا در صورت کشیده شدن پوست بدن بر روی آن ، هیچ گونه خراشی بر روی بدنه ایجاد نشود و در واقع بسیار سازگار با پوست بدن است . علاوه بر آن با توجه به تست های صورت گرفته این نوع پارچه کاملا ضد حساسیت می باشد و می توانید با انواع پوست بدنی که دارد با خیالی راحت از آن استفاده نمایید . باید اشاره داشت که پارچه جیر استفاده شده در ساخت این محصول به صورت کامل قابل شستشو با ماشین لباسشویی نیز می باشد که این امر باعث می شود تا در تمیز نگه داشتن آن دغدغه ای نداشته باشید .

حال شاید سوال باشد که چطور می توانید پارچه رویه را از بدنه اصلی جداسازی کنید ، باید بگوییم که تولیدی این مبل شنی در بخش کف آن ، زیپ بزرگی را تعبیه کرده است که توسط آن می توانید اقدام به جداسازی پارچه از بدنه کنید و اقدام به شستشوی رویه نمایید . علاوه بر پارچه رویه ، توسط همان زیپ تعبیه شده در بدنه ، مواد داخلی نیز که درون آستر داخلی قرار گرفته اند قابلیت جداسازی را دارند و می توانید به آن بیافزایید . باید گفت که مواد داخلی این محصول از فوم خرد شده ریز می باشد که به صورت جداگانه نیز قابل تهیه هستند و می توانید آن ها را از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید . وزن این مبل شنی نسبت به ابعادی که دارد بیشتر از مبل های شنی کوچک تک نفره و بالغ بر 11 کیلو گرم می باشد . همچنین قابلیت تحمل وزنی در حود 300 کیلو گرم دارد که بسیار فراتر از انتظار می باشد و می تواند دو نفر بزرگسال سنگین وزن را نیز بر روی خود نگهداری کند .

یکم عکسای بیشتری میزاشتید از خود محصول یا فیلمی چیزی.این محصول تکیه گاهم داره

152 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...