مبل شنی مخمل دونفره

کد intex 3309

دسته : مبل شنی
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخمل دو نفره یکی از پرفروش ترین انواع مبل شنی سایز بزرگ بوده که در نهایت زیبایی و کاملا استاندارد و راحت طراحی و تولید شده است. این مبل شنی ابعاد بدنه نسبتا بزرگی داشته و ظاهر آن مدل لوبیایی بوده به طوری که شما در زمان نگاه کردن به آن می توانید یک استوانه قطور را به صورت خوابیده بر روی سطح زمین مشاهده کنید. وجه تمایز مبل شنی نسبت به مبل و کاناپه های راحتی مربوط به بخش امکان تغییرات ساختار ظاهری آن نسبت به فرم بدن شخص مصرف کننده بوده تا شما در زمان استفاده ارامش بالایی به دست آورید. این نوع ویژگی به دلیل انتخاب نوع جنس بدنه این مبل شنی بوده که از نوع مواد یونولیت خرد شده در نظر گرفته شده که وزنی کم داشته و کاملا نرم و منعطف با کیفیت بالا می باشد.

ابعاد بدنه این مبل شنی بسیار بزرگ در نظر گرفته شده به طوری که برای استفاده یک نفره در زمان خوابیدن ، همچنین برای زمان نشستن تا دو الی سه نفر ایده آل به شمار رفته اما ممکن بوده در زمان جا به جایی حتی با وجود داشتن یک وزن کم برای شما قدری دشواری به همراه بیاورد. برای رفع این مشکل بر روی بدنه این این مبل شنی که در هر دو سمت آن دو عدد دستگیره تعبیه شده تا در زمان حمل و جا به جایی محصول آسوده خاطر بوده و سرعت عمل داشته باشید. این مبل شنی با در نظر گرفتن رویه مخمل و باکیفیتی که داشته دارای دو سال گارانتی معتبر نیز بوده تا شما دیگر دغدغه ای بابت استفاده مدوام از این محصول و بروز آسیب های احتمالی نداشته و بتوانید از این مبل شنی برای سال های طولانی استفاده کرده و لذت ببرید. برای خرید مبل شنی مخمل دونفره تنها کافی بوده به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

طول 180 سانتی متر
عرض 165 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
رنگ بدنه مشکی
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 276 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

خیلی راحت و نرم هست

1151 روز پیش ارسال پاسخ

رنگ بندیش همینه؟

491 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...