عنوان مقاله : مبل هپی چیر ارزان قیمت

مبلمان های خانگی یکی از نیازهایی می باشند که بسیاری از افراد در طول مدت زمان های کوتاهی اقدام به عوض کردن آن می کنند تا دیزاین هایی مدرن را برای خانه و یا محیط های کاری خود بسازند. یکی از مزیت هایی که در زمینه مبلمان وجود دارد تنوع گسترده مدل ها و متریال های ساختاری می باشد که باعث شده تا دست شما در این زمینه به خوبی باز باشد. یکی از انتخاب های مدرن و با کیفیتی که در بازار امروزی بسیاری از افراد به دنبال آن می روند مبل هپی چیر است که از ساختاری مدرن و البته دوست داشتنی تشکیل شده است. حال یکی از مزیت هایی که این محصولات دارند طول عمر بالاست به علت اینکه در ساختار بدنه آن ها از متریال با کیفیت و البته قابل تعویض استفاده شده است. اگر شما هم به دنبال خرید مبل هپی چیر هستید در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی را به دست آورید و با آگاهی کامل دست به خرید این محصولات بزنید.

یکی از مزیت های مبل های هپی چیر را می توان قیمت بسیار مقرون به صرفه آن ها دانست که در مقایسه با مبلمان های چوبی، گزینه ای اقتصادی به شمار می روند. یکی از دلایل عمده قیمت های مقرون به صرفه این محصولات را می توان قابلیت تولید در کشور دانست که به صورت مستقیم از طریق تولیدی های عمده به دست مصرف کنندگان خواهد رسید. یکی از بزرگ ترین و اولین تولیدکننده مبل هپی چیر را در ایران می توان تولیدی مبل شنی اینتکس تهران دانست که تنوعی گسترده چه از نظر متریال و چه از نظر مدل و رنگبندی را در اختیار شما قرار میدهد و به این ترتیب دست شما در هنگام خرید بسیار باز است و به نوعی می توان گفت دست خالی از خرید تولیدی خارج نخواهید شد.

این تنوع گسترده چه از نظر متریال ساختاری و چه از نظر ابعاد و ظرفیت باعث شده تا با هر بودجه ای که داشته باشید بتوانید مبل هپی چیر خود را تهیه کنید. البته باید بگوییم که قیمت هپی چیر در حال حاضر برای رده های سنی بزرگسال از یک میلیون و پانصد هزار تومان به بالا است. عوامل تاثیرگذار در قیمت نهایی مبل هپی چیر را می توان جنس پارچه استفاده شده در ساختار رویه، متریال بکار گرفته شده در ساختار داخلی و حتی قیمت ارز در کشور دانست که باعث می شود تا نوسانات ارزی نیز در تعیین قیمت نهایی اثرگذار باشد. اگر به دنبال خرید مبل هپی چیر ارزان قیمت هستید پیشنهاد می کنیم تا این محصولات را به صورت مستقیم از تولیدکننده تهیه کنید تا با جذف واسطه ها، پول های گزاف را هزینه نکنید.

همانطور که اشاره داشتیم مبل های هپی چیر دارای کیفیت ساخت بالایی هستند و این امر باعث می شود تا بتوانید سالیان سال بدون دغدغه و افت کیفیت از آن ها استفاده کنید. البته باید بگوییم که افت کیفیت در متریال ساختاری آن ها به همانند سایر مبلمان های خانگی اتفاق خواهد افتاد اما قابلیتی که این محصولات در اختیار شما قرار می دهند، امکان تعویض متریال داخلی و لایه های بیرونی با صرف هزینه ای کم است. مبل های هپی چیر یکی از بزرگ ترین نمونه های مبلمان شنی می باشند که در ظرفیت های یک و دو نفره ساخته شده اند و اجزای تشکیل دهنده آن ها را می توان پارچه بیرونی، آستر پارچه ای میانی و مواد تشکیل دهنده داخلی دانست که هر کدام از آن ها کارایی خود را به نحو احسن انجام خواهد داد و همانطور که گفتیم در صورت افت کیفیت قابل تعویض نیز است.

مبل های هپی چیر علاوه بر تنوع در رنگبندی و مدل های ساختاری، برای تمامی رده های سنی از کودک تا بزرگسال نیز ساخته شده است تا بتوانید تمامی رده های سنی را در بر بگیرد. همانطور که اشاره داشتیم این محصولات در ظرفیت های یک و دو نفره به بازار از ابتدا عرضه شده اند اما امروزه می توان مدل هایی از این محصولات که به نام تخت شنی معروف شده اند را مشاهده نمود که از نظر طولی و عرضی به گونه ای تعبیه شده اند تا بتوانید در حالت خوابیده نیز از آن ها استفاده کنید. بهترین محیط ها برای استفاده از تخت های شنی را می توان در اتاق های خواب جوانان و یا در اتاق پذیرایی برای مشاهده تلویزیون عنوان نمود تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد.

جنس متریال به کار گرفته شده در ساختار رویه این محصولات را می توان به چهار دسته اصلی تقسیم کرد که هر کدام از آن ها برای استفاده در محیط های مختلف استانداردسازی شده است. متریالی که با نام های مبل شنی پارچه ای، مبل شنی خزدار، مبل شنی چرمی و مبل شنی جیر یا همان مخمل شناخته می شوند. به عنوان مثال اگر خواستار استفاده از مبل های هپی چیر در محیط های کاری هستید بهتر است تا از مبل شنی چرمی با رنگ های مشکی و یا قهوه ای استفاده کنید و یا در صورت استفاده از این محصولات در محیط های خانگی بهترین انتخاب برای شما مبل شنی خزدار و یا پارچه ای و جیر است که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد نیز دارد و به صورت کاملا ضد حساسیت درآمده است.

قابلیت تحمل وزن نیز از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید مبل هپی چیر باید به آن توجه داشته باشید تا بتوانید محصولی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای تان باشد. قابلیت تحمل وزن این محصولات به صورت استاندارد در مدل های یک نفره تا 150 کیلو گرم و برای مدل های دو نفره تا 250 کیلو گرم می باشد که می تواند وزن افراد بزرگسال و سنگین وزن را به راحتی بر روی خود مهار کند و این قابلیت تحمل وزن فراتر از سایر مبلمان های خانگی است. پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید مبل هپی چیر را دارید حتما از دسته بندی مربوطه از طریق منوی همین وب سایت دیدن کنید تا با جدیدترین مدل های تولیدی مبل شنی اینتکس تهران آشنا شوید و بهترین تصمیم گیری را در این خصوص داشته باشید.