موضوع مقاله : مزایای تخت بادی طبی

مزایای تخت بادی طبی و یا معایب آن سوال بسیاری از افرادی می باشد که به دنبال خرید تخت بادی هستند . قبل از خرید هر محصولی افراد به دنبال مزایا و معایب آن می روند و این امر می تواند تب و تاب این بازار را افزایش دهد به همین خاطر تصمیم گرفتیم تا این مقاله را تدارک ببینیم و تجربیات خود را در این زمینه بنا به نیاز مشتریان در اختیار شما قرار دهیم . تخت خواب های بادی به طور کلی محصولاتی هستند که دارای بدنه ای صد در صد بادی می باشند و توسط پمپ باد های دستی و برقی و یا حتی در بسیاری از مدل ها تخت خواب هایی با پمپ باد سرخود راه اندازی می شوند . این محصولات دارای مدل های بسیار متنوع می باشند که اگر قصد خرید آن ها را داشته باشید می توانیم قول دهیم دست خالی بیرون نخواهید رفت و قطعا مدلی را مطابق با لوازم خانه خود گیر خواهید آورد .

حال در این میان ما با دو دسته تخت خواب بادی رو به رو هستیم که شاید نکته ای ریز بینانه اما بسیار تاثیرگذار باشد . تخت خواب بادی ساده و تخت خواب بادی طبی این دو دسته مهم و کاربردی می باشند که تفاوت های کمی در ظاهر با هم دارند اما در قسمت های داخلی آن ها تغییرات بسیاری صورت می گیرد تا بهترین حالت را برای قرار گیری بدن بتوانند به وجود بیاورند و باعث شود تا خوابی راحت و به دور از بیدار شدن با خستگی بدن را داشته باشید . تخت خواب های طبی بهترین انتخاب برای افرادی می باشد که اصطلاحا بد خواب هستند و در واقع فرم قرارگیری بدن را در بهترین و استانداردترین حالت قرار می دهد تا خوابی راحت داشته باشید . اگر یک بار از این محصولات استفاده کرده باشید قطعا دوباره به سراغ تخت خواب های طبی خواهید آمد و یا دلیل خواندن این مقاله توسط شما تعریف هایی است که افراد فامیل و یا خانوادگی شما از آن ها استفاده کرده و تعریفش را شنیده اید . در ادامه این مقاله به نکاتی اشاره خواهیم داشت که می تواند بازگو کننده مزایا و معایب تخت خواب های بادی طبی باشد پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

مزایای تخت بادی طبی

طراحی مطابق با آناتومی بدن : آرگونومی ساخت تخت خواب های طبی بر طبق استاندارد های جهانی می باشد و شرکت های تولید کننده برای تولید مدل جدید تخت خواب بادی طبی باید این استاندارد های سلامت را پس کنند و به همین خاطر خیال شما از بابت استاندارد بودن تخت ها راحت می شود . خواب یکی از مهمترین اعمال شبانه روز می باشد و در صورت داشتن خوابی راحت در شب می توانید روز کاری خود را پر انرژی شروع کنید اما امان از داشتن خواب بد در شب و خستگی ها و کلافگی هایی که در محیط کاری برای شما به وجود می آورد .

قیمت بسیار مقرون به صرفه : قیمت تخت خواب های بادی به نسبت رقبای سنتی خود یعنی تخت خواب های چوبی با توجه به قیمت هایی که امروزه می تواند مشاهده کرد بسیار ارزان قیمت می باشد و شاید دلیل بسیاری برای روی آوردن به این محصولات علاوه بر راحت بودن ، ارزان تر و مقرون به صرفه تر بودن نیز باشد . قیمت تخت خواب بادی طبی در حالت نرمال سه الی چهار برابر کمتر از تخت خواب های چوبی می باشد و به دلیل مدل های بسیار زیادی که در ظرفیت های یک نفره و دو نفره دارد نمی توان قیمت دقیقی را برای آن ها اعلام کرد و برای استعلام قیمت و مشاهده مدل های جدید بهتر است به دسته بندی تخت خواب بادی در همین وب سایت رفته و مدل های موجود را به همراه توضیحات و تصاویر مشاهده کنید .

مدت زمان کوتاه راه اندازی : راه اندازی تخت خواب های بادی به راحتی و در صورتی که بخواهید از پمپ باد های برقی و  یا پمپ بادی های سرخود که بر روی بدنه تخت ها تعبیه می شود استفاده کنید با زدن یک دکمه صورت می گیرد . برای باد کردن تخت خواب بادی دو نفره که بزرگ ترین مدل تخت محسوب می شود و مجهز به پمپ باد سرخود است با زدن یک دکمه باید مدت زمان چهار الی پنج دقیقه منتظر بمانید تا تخت به صورت کامل باد شده و حالت کلی را برای استفاده به خود بگیرد . به طبع در صورت استفاده از تخت خواب های بدون پمپ باد ، راه اندازی توسط پمپ باد های دستی کمی بیشتر طول می کشد پس اگر خواهان راحت تر باد شدن این محصولات هستید در هنگام خرید به دارا بودن پمپ باد یا عدم وجود پمپ باد توجه داشته باشید .

عدم اشغال فضای دائمی : یکی از بزرگ ترین مزیت های تخت خواب های بادی عدم اشغال دائمی فضا در خانه های امروزی که شاید جای زیادی نداشته باشیم است . تخت های بادی برخلاف ابعاد بزرگی که در حالت باد شده دارند به هنگام خالی شدن از باد ، فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و باعث می شود تا بتوانید پس از استفاده آن ها را درون بسته بندی قرار داده و به داخل کمد دیواری انتقال دهید تا فضای بیشتری را در اتاق خواب خود داشته باشید . این محصولات در حالت جمع شده و انتقال به دورن ساک مخصوصی که دارند فضایی کمی بزرگ تر از ساک های باشگاه را اشغال می کنند و به راحتی درون کمد قرار می گیرند .

وزن سبک و جا به جایی در مسافرت ها : وزن کم تخت خواب های طبی یکی از بزرگ ترین مزیت هایی است که می توان برای آن ها در نظر گرفت زیرا باعث می شود به راحتی بتوانید آن ها را در مسافرت ها و کمپینگ ها به همراه خود داشته باشید و از آن ها در هنگام خواب استفاده کنید . وزن تخت خواب های بادی در مدل های مختلف به صورت متفاوت می باشد و نمی توان وزن دقیقی را برای آن ها اعلام کرد اما وزن تقریبی در ظرفیت یک نفره در بین 3 تا 7 کیل گرم و در مدل های دو نفره 7 تا 12 کیلو گرم می باشد که در هنگام خرید می توانید از وزن دقیق تخت بادی مد نظرتان مطلع شوید .

معایب تخت بادی طبی

به طبع هر محصولی دارای معایبی می باشد و هیچ محصول تولیدی به عیب و نقص نیست . تخت خواب های بادی نیز یکی از معایبی که دارند و آسیب پذیری آن ها در برابر اجسام تیز می باشد . اجسام تیز به طور کلی در خانه های امروزی می تواند آسیب های جدی به بخش های مختلف وارد کند و یکی از این اجسام می تواند تخت بادی شما باشد . تخت خواب های بادی و به طور کلی محصولات بادی از متریالی به نام پی وی سی ساخته می شوند که برخورد اجسام تیز با سرعت بالا می تواند به آن ها آسیب وارد کند بنابراین باید در هنگام داشتن تخت بادی در خانه از آن ها مراقبت به عمل آورده تا بهترین بازدهی را در طول مدت زمان زیاد برای شما داشته باشند .

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی محصولات بادی در ایران با سابقه پانزده ساله فروش در حوزه محصولات بادی به عنوان اولین فروشگاه عرضه کننده محصولات بادی معرفی شده است که اقدام به عرضه تخت بادی طبی زیر قیمت بازار با ضمانت اصالت کرده است . به همراه این محصولات خدمات پس از فروش نمایندگی نیز ارائه می شود که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . برای خرید تخت بادی طبی و مشاهده جدید ترین مدل ها می توانید به دسته بندی تخت خواب بادی در همین وب سایت مراجعه کرده و در صورت نیاز به هر گونه مشاوره با شماره های درج شده در بخش های مختلف سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان برخوردار شوید .