مزایای خرید مبل شنی

چرا باید مبل شنی بخرم؟ این سوالی است که شاید برای شما هم به هنگام خرید مبل شنی پیش آمده باشد و به دنبال دلیل آن باشید . برای پرداختن به جواب این سوال بهتر است تا ابتدا با ساختار بدنه این محصولات بیشتر آشنا شوید و آرگونومی این محصولات را به صورت کامل بشناسید . در خصوص ساختار بدنه این مبلمان باید بگوییم که مبل های شنی از دو بخش اصلی یعنی مواد تشکیل دهنده داخلی و همچنین پارچه رویه تشکیل شده اند که البته در این دو بخش با متریال های بسیاری رو به رو هستید که هر کدام مزیت ها و معایب خود را دارند و بسته به سلیقه ای که دارید می توانید از آنها استفاده نمایید .

در قسمت داخل مبل های شنی از فیبر یا همان یونولیت های خرد شده مخصوص در برخی از مدل ها استفاده شده است که به صورت دانه های ریز درآمده اند و با حجمی زیاد درون آستر پارچه ای قرار می گیرند تا علاوه بر استحکام بالا ، انعطاف پذیری ایده آلی را فراهم آورند . علاوه بر فیبر مخصوص خرد شده ، پارچه های خرد شده مخصوص نیز در برخی از مدل های محدود این محصولات قرار داده می شود که کمی از انعطاف پذیری پایین تری برخوردار است و طرفداران خاص خود را دارد . گفتنی است که تمامی مواد داخلی اعم از فیبر و پارچه های تشکیل دهنده داخلی ، درون آستر پارچه ای قرار می گیرند تا مواد داخلی را به صورت یکجا از پارچه رویه جداسازی نمایند .

در بخش بیرونی مبل های شنی از متریال های متنوعی استفاده می شود که هر کدام از آن ها برای سبک ها و محیط های مختلفی به کار گرفته می شود تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . از جمله متریال رویه مبل های شنی می توان به پارچه ، چرم مصنوعی و طبیعی ، پارچه های خزدار و پارچه جیر یا همان مخمل اشاره داشت که هر کدام برای محیط های مختلف کاربرد دارند . به عنوان مثال اگر می خواهید از مبل شنی خریداری شده در منازل خود استفاده کنید بهتر است تا به سراغ مبل شنی پارچه ای و یا جیر بروید ؛ اگر برای اتاق خواب نوجوانان و یا سبک های مدرن خانگی به دنبال خرید مبل شنی هستید بهترین انتخاب برای شما مبل شنی خزدار می باشد و اگر به دنبال مبل شنی برای محیط های کاری و اداری خود هستید بهترین گزینه برای شما می تواند مبل شنی چرمی باشد که استایلی رسمی را برایتان به همراه خواهد داشت .

یکی از مزیت های مبل های شنی که از دلایل عمده آن برای خرید به شمار می رود ، قابلیت تحمل وزن بسیار بالای این نوع مبلمان می باشد . مبل های شنی دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم در مدل های یک نفره می باشند که از این رو به راحتی می توانند افراد سنگین وزن را نیز بر روی خود مهار نمایند . همچنین این قابلیت تحمل وزن در مدل هایی با ظرفیت دو و سه نفره به همین اندازه افزایش پیدا می کند و بهترین عملکرد را در میان مبلمان های خانگی دارد . با توجه به تجربه استفاده از مبل های شنی باید بگوییم که در صورت استفاده در وزن های بالا نیز به هیچگونه کاهش کیفیت رو به رو نخواهید شد و بهترین عملکرد را  به نمایش می گذارند .

از دیگر دلایل خرید مبل شنی را می توان قابل شستشوی رویه این محصولات به راحتی آب خوردن دانست . جایی که پارچه رویه به راحتی از بدنه اصلی جدا خواهد شد و می توانید آن را درون ماشین لباسشویی بیندازید و به همانند روز اول تمیز تحویل بگیرید . در بخش زیرین بدنه تمامی مبل های شنی یک زیپ بزرگ تعبیه شده است که قابلیت جداسازی پارچه رویه از بدنه را به راحتی امکان پذیر می کند و در این راه کار سختی را پیش رو ندارید . نداشتن دغدغه در خصوص تمیز نگه داشتن مبلمان های خانگی و اداری یکی از مزیت های می باشد که به کررات باعث افزایش طرفداران مبل های شنی شده است و باعث شده تا این محصولات به خوبی بتوانند جای خود را در میان مردم در دیزاین ها باز کنند .

یکی دیگر از مزیت های بزرگ مبل های شنی را می توان قابلیت تعویض اعضای داخلی آن دانست ، جایی که به وسلیه زیپی که در بخش کف مبل شنی تعبیه شده است به راحتی می توانید علاوه بر جداسازی پارچه رویه ، مواد داخلی را نیز تعویض کرده و یا از آن بکاهید و به آن بیافزایید . گفتنی است که فیبر داخلی مخصوص مبل های شنی توسط فروشگاه اینتکس تهران به صورت مجزا قابل تهیه است و قیمت بسیار ارزانی نیز دارد . این مزیت باعث می شود تا در صورت کاهش حجم مبل شنی در طول استفاده در سالیان متوالی به راحتی بتوانید آن را با صرف هزینه های نه چندان زیاد تعویض کرده و مبل شنی را همانند روز اول در اختیار داشته باشید .

همچنین قیمت ارزان مبل های شنی به نسبت سایر مبلمان خانگی ، بسیار پایین تر می باشد و با توجه به این امر یکی از مقرون به صرفه ترین مبلمان های خانگی لقب گرفته است که می تواند برای دیزایین های داخلی بسیار کمک کننده باشد . با توجه به این امر که در این مقاله به صورت کلی اقدام به بررسی مبلمان شنی می کنیم ، نمی توان قیمت دقیقی را برای این محصولات در نظر گرفت ؛ پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از قیمت این محصولات همین حالا به دسته بندی مبل شنی از طریق منوی همین وب سایت مراجعه نمایید و جدیدترین مدل ها به همراه توضیحات کامل را مشاهده نمایید .