استخر بادی عمیق یکی از انواع استخر های بادی میباشد که توسط شرکت های مختلف مانند اینتکس و بست وی به تولید و عرضه رسیده است و این استخر های بادی عمیق طرفداران بیشتری نسبت به نمونه های معمولی دارند.این استخر بادی عمیق دارای ابعاد ها مختلف برای تمام سنین میباشند و انتخاب های زیادی برای سلیقه های مختلف وجود دارد.استخر بادی عمیق در واقع همان استخر های بادی معمولی میباشند اما عمق آنها را برای استفاده های مختلف افزایش داده اند که بتواند علاوه بر شنا در آن بتواند به کار های دیگر مانند پرورش ماهی پرداخت.


استخر بادی عمیق کودک را میتوان در محیط های باز و یا در حیاط های بزرگ مورد استفاده قرا داد .این استخر های بادی عمیق دارای جنس بسیار با کیفیتی دارند و به راحتی دچار مشکل نمیشوند.استخر های بادی عمیق از جنس PVC فشرده ساخته میشوند که استفاده از این جنس سبب افزایش مقاومت آنها میشود و همچنین میتوان آن را به سادگی حمل کرد.انواع مختلفی از این استخر های بادی عمیق تا کنون به بازار عرضه شده اند و دارای ابعاد مختلفی میباشند و این ابعاد هم برای کودکان هم برای بزرگسالان وجود دارد و میتوانید در فروشگاه اینتکس تهران بسیاری از آنها را مشاهده کنید.

استخر بادی عمیق به دلیل استفاده از جنس PVC در بدنه و ساختار خود میتوانند در هر مکانی در کمترین زمان آماده شده و مورد استفاده قرار بگیرند.همچنین این استخرهای بادی عمیق دارای خاصیت انعطاف پذیری بالایی هستند به همین دلیل میتوان به راحتی آن ها را بسته بندی کرده و در ساک مخصوص قرار داد و آنها را با خود حمل کرد.به سبب این قابلیت میتوانید آنها را با خود به مسافرت برده و با وزن بسیار کمی که دارند حمل و نقل آنها کار دشواری نخواهد بود.

این استخر های بادی را میتوانید در فروشگاه اینترنتی اینتکس ایران تهران در انواع مختلف و طرح های متنوع برای تمام سنین مشاهده کرده و از طریق درگاه نسبت به خرید اقدام کنید.

استخرهای بادی امروزه یکی از محبوب ترین محصولات بادی در فصول گرم سال می باشند و دلیل آن نیز ماهیت استفاده ای می باشد که دارند . استخر بادی در مدل های بسیار متنوع برای کودکان و بزرگسالان وجود دارد که در این قسمت قصد داریم نوعی متفاوت از استخر بادی یعنی استخر نیمه بادی و یا استخر ایزی ست را به شما معرفی کنیم که مناسب استفاده بزرگسالان می باشد . ابتدا باید بگوییم که استخرهای بادی که در ذهن دارید اغلب مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان می باشند و با توجه به ساختارهایی که دارند نمی توانند مورد استفاده بزرگسالان قرار بگیرند و دلیل آن ابعاد کوچک و همچنین عمق آب ناچیزی است که در اختیار شما قرار می دهند . در این جا است که ما می توانیم به شما عزیزان پیشنهاد استفاده از استخر بادی ایزی ست را بدهیم که مناسب استفاده برای بزرگسالان با تعداد نفرات بالا می باشد و با توجه به ابعادی که دارد می توانند بهترین گزینه برای استفاده در باغ ها و ویلا های شما به شمار بیایند .

استخر بادی ایزی ست نوعی دیگر از انواع استخر های بادی می باشد که توسط برندهای تولید کننده محصولات بادی نظیر اینتکس و  بست وی تولید شده است . این نوع استخرها به استخرهای نیمه بادی نیز شناخته می شوند و دلیل این امر لبه های بادی آنها می باشد . باید گفت که ساختار این محصولات به گونه ای است که در هشتاد درصد بخش بدنه به صورت برزنتی غیر باد شو هستند و بیست درصد لبه بالایی استخر را ساختار بادی تشکیل می دهد ؛ بدین صورت در مواقعی که لبه های استخر را باد می کنید و درون آن را آب پر می کنید باعث می شود که با بیشتر شدن حجم آب ، لبه های استخر به بالا کشیده شده و فضایی امن و راحت را برای شنا پدیدار می آورد . استخرهای ایزی ست در بسیاری از باغ ها و ویلا ها مورد استفاده قرار می گیرند و می توان آن ها به عنوان بهترین گزینه استخر بادی برای استفاده بزرگسالان در نظر گرفت . از جمله مزیت های استخر ایزی ست می توان به عمق بیشتر آنها به نسبت استخر های تماما بادی اشاره داشت . بیشترین ارتفاع برای استخرهای تماما بادی را می توان 50 سانتی متر در نظر داشت در صورتی که این ارتفاع برای استخرهای ایزی ست به 80 سانتی متر نیز می رسد که اختلاف قابل توجه ای به شمار می آید . این ارتفاع نیز به طور استاندارد برای شنا مناسب نیست و به همین منظور باید از استخرهای بادی در جهت آب تنی استفاده نمایید . 

استخر بادی سایز بزرگ

اگر به دنبال استخر بادی سایز بزرگ هستید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به سراغ استخرهای ایزی ست بروید تا به خوبی نیازهای خود را برطرف نمایید . استخرهای بادی ایزی ست یکی از مهمترین مزایایی که دارند این است که در ابعاد بزرگ و بسیار متنوعی عرضه شده اند و از همین رو به راحتی می توانید آن ها را مطابق با فضایی که در اختیار دارید خریداری نمایید . بیشتر این استخرها در ساختارهای دایره ای می باشند که در نمونه های کمی به شکل هندسی بیضی و مربعی نیز وجود دارند که این نمونه ها کمتر وارد ایران می شود و اغلب نمونه های دایره را می توانید از نمایندگی های فروش محصولات بادی در ایران تهیه نمایید . ابعاد استخر ایزی ست از قطر دو متر شروع شده و در سایز های بزرگ به ابعادی با قطر پنج متر نیز می رسد که بسیار بزرگ است و در نمونه استخرهای نیمه بادی و در رده ای پایین تر از استخرهای پیش ساخته می توان آن ها را شاهکاری نامید که پاسخگوی نیاز های چندین نفر برای آب تنی در محیط های خانگی می باشد .

استخر بادی عمیق اینتکس

در رده استخرهای بادی ایزی ست ، برند اینتکس حرف اول را می زند و از نظر کیفیت و ابعاد دست شما را به طور کلی باز می گذارد تا به خوبی فضای خود را اندازه گیری کرده و با توجه به آن استخر خود را خریداری نمایید . برند اینتکس پس از تولید استخرهای بادی و استخرهای پیش ساخته ، حد میانی این دو نمونه استخر ، یعنی استخر ایزی ست را رونمایی کرد که در همان ابتدای ورود به بازار به خوبی توانست جای خود را در مردم به خصوص قشر جوان جامعه باز کند . استخرهای تولید شده توسط این برند به رنگ آبی می باشد که در سال های اخیر نمونه های آجری و طرح دار را عرضه کرده است که به خوبی فروش عمده ای از بازار را به خود اختصاص داده است . در رده بعدی می توانید استخرهای ایزی ست برند بست وی را در نظر داشته باشید که کیفیت فوق العاده به همراه ابعاد دلخواه را در اختیار شما قرار می دهد . برند اینتکس پشتوانه ای آمریکایی دارد که می توان آن را به عنوان اولین برند محصولات بادی دانست و در رده بعدی برند بست وی با پشتوانه چینی اما کیفیت درجه یک حرف های بسیاری برای گفتن دارد .

استخر بادی با عمق زیاد ارزان قیمت

استخر ایزی ست به عنوان استخرهای نیمه بادی و همانطور که در بخش های بالاتر مقاله گفتیم به عنوان نمونه میانی استخرهای بادی و استخر های پیش ساخته قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای دارند . مبحث قیمت گذاری استخرها و به طور کلی محصولات بادی و پیش ساخته بستگی به متریال استفاده شده در ساخت آن ها دارد ؛ بدین منظور هر چه میزان متریال استفاده شده در بدنه استخرها درجه یک تر باشد ، قیمت نیز به طبع افزایش پیدا می کند . از سمتی دیگر استفاده از استخرهای ایزی ست با توجه به ابعادی که دارد ، نیاز به پمپ های تصفیه آب دارند و این لوازم جانبی می توانند درون پکیج بسته بندی قرار بگیرند و یا به صورت جداگانه خریداری شوند به همین خاطر باید بدانید که قیمت ها می توانند با توجه به لوازم جانبی که درون پکیج آن ها قرار دارد متفاوت باشد . باز هم می توانید برای اطلاعات هر چه دقیق تر در رابطه با قیمت استخرهای ایزی ست به دسته بندی مربوطه که در وب سایت فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی فروش محصولات اینتکس در ایران است مراجعه کرده و علاوه بر قیمت های به روز و توضیحات دقیق تصاویر تخصصی محصولات را مشاهده کنید .

استخر بادی از کجا بخرم ؟

خرید استخرهای بادی عمیق و به طور کل محصولات بادی با توجه به وارداتی بودن آن ها و دور از دسترس بودن برندهای تولید کننده می تواند با دردسر های بسیاری شما را رو به رو کند ؛ پس بهتر است تا قبل از خرید با کمی تحقیق به دنبال نمایندگی مرکزی برند های اینتکس و بست وی رفته و خرید خود را از این مراکز مهم صورت دهید تا از دردسر های پس از خرید به طور کلی در امان باشید . باید گفت که به عنوان نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی در ایران ، فروشگاه اینتکس تهران با 15 سال سابقه فروش محصولات بادی در ایران حرف اول را می زند و با خدمات پس از فروش حرفه ای که در اختیار خریداران خود قرار داده است گام محکمی را در جلب رضایت حداکثری مشتریان برداشته . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی برند اینتکس و بست وی در ایران فعالیت می کند و محصولات این برند را با ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش ارائه می دهد ، در ضمن علاوه بر سفارش گذاری اینترنتی برای تمامی محصولات فروش حضوری نیز تدارک دیده شده است تا با مراجعه به دفتر نمایندگی محصول مورد نظر را از نزدیک مشاهده کرده و در صورت نیاز آن را خریداری نمایید . گفتنی است که تمامی خدمات از جمله نصب و راه اندازی استخرهای پیش ساخته و همچنین تعمیرات آن ها توسط این نمایندگی و با بهره گیری از پرسنل کارآزموده صورت می گیرد . برای مشاهد مدل های متنوع استخر بادی ایزی ست و استخر های پیش ساخته می توانید به دسته بندی های مربوطه مراجعه کرده و اطلاعات دقیق را به همراه قیمت مشاهده نمایید . در پایان امیدواریم اطلاعات مفیدی را قبل از خرید انتقال داده باشیم و خریدی آگاهانه را برای خود رقم بزنید .