عنوان مقاله : معرفی انواع تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین یا به عبارتی دیگر تشک بادی صندلی عقب ماشین از سری محصولات بادی می باشند که به سرعت توانسته اند جای خود را در میان مردم باز کنند و در همان ابتدای ورود به بازار با استقبال گسترده ای رو به رو شده اند . این محصولات از نظر ساختاری و متریال استفاده شده در بدنه دارای مدل های مختلفی می باشند که از این رو باعث شده تا با تردید در میان مدل های متنوع این محصولات رو به رو شوید ، به همین خاطر بر آن شدیم تا به معرفی انواع تشک بادی داخل ماشین دست بزنیم تا خریدی مطابق با نیازهای تان داشته باشید ، پس اگر شما هم به دنبال خرید تشک بادی داخل ماشین هستید در ادامه این مقاله همراه ما باشید .

این محصولات از نظر ساختار بدنه دارای مدل های مختلفی می باشند که هر کدام از آن ها در برخی از شرایط محیطی می تواند بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . تشک های بادی داخل ماشین تمام چرم ، تشک بادی داخل ماشین جیر یا همان مخمل و تشک های بادی داخل ماشین با متریال ترکیبی می توانند از مدل های مختلف این محصولات به شمار بیایند . اگر بخواهیم از روی بازخوردی که از سمت خریداران این محصولات مشاهده شده است ، بهترین مدل را انتخاب کنیم باید بگوییم که تشک بادی با متریال ترکیبی می تواند بهترین انتخاب برای استفاده در مسافرت ها و کمپینگ ها باشد . به این ترتیب که در ساختار بدنه این محصولات از مواد اولیه به صورت ترکیبی استفاده شده است تا بهترین کیفیت و در واقع عملکرد را برای شما به نمایش بگذارد .

در ساختار بدنه این محصولات عمدتا در بخش رویه آن ها از پی وی سی یا همان وینیل جیر مخمل استفاده شده است که سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد دارد . این سازگاری بالا باعث می شود تا به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر سطح رویه این محصولات ، خراشی بر روی پوست ایجاد نشود و با سطحی نرم رو به رو باشید . اما برای بالا بردن استحکام در بدنه این محصولات در بخش کف آن ها از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . این نوع ترکیب بدنه به خوبی می تواند در برابر فشار بالا مقاومت داشته باشد و به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از این محصولات در وزن های بالا نیز استفاده کنید . البته شایان ذکر است که تشک های بادی دارای قابلیت تحمل وزن تقریبا یکسانی می باشند که این فاکتور بر روی بسته بندی آن ها درج می شود و به هنگام خرید حتما این فاکتور را با نیازهای خود مطابقت دهید .

قابلیت تحمل وزن تشک های بادی داخل ماشین به صورت استاندارد از 150 تا 200 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری وزن یک الی دو نفر بزرگسال استانداردسازی شده است . اما نمونه دیگر تشک های بادی صندلی عقب ماشین از بدنه های ساخته شده از متریال یکدست استفاده می کنند ؛ این نوع مواد اولیه می تواند به صورت یکپارچه از چرم مصنوعی یا جیر مخمل باشد که هر کدام مزیت ها و معایب خود را خواهند داشت . یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید تشک بادی صندلی عقب ماشین باید به آن توجه داشته باشید ، مواج بودن سطح رویه تشک است . مواج بودن سطح رویه تشک از لیز خوردن بدن شما به هنگام حرکت ماشین با سرعت های بالا جلوگیری می کند و همچنین با گردش هوای مطلوبی که میان بدن و سطح تشک ایجاد می کند از تعریق بدن میکاهد و این امر باعث می شود تا بتوانید از آن در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کنید .

اما تشک های بادی داخل ماشین به لحاظ ساختاری دارای دو مدل می باشند ، مدل اول نمونه ای است که دارای ستون های بادی جدا شونده از تشک بادی رویه است و مدل دوم بدن ستون بادی می باشد . از پرطرفدار ترین و پرفروش ترین مدل های تشک بادی ماشین ، نمونه اول یعنی با ستون های بادی می باشد که از ستون های بادی فوق برای پر کردن فضای خالی میان صندلی ها استفاده می شود و سپس تشک بادی اصلی بر روی فضای خالی عقب ماشین باد می شود و فضایی برای استرحت یک یا دو نفره بزرگسال به وجود می آورد . اما تشک های بادی نمونه دوم بیشتر برای ماشین های کمپینگ و ون های مسافرتی مورد استفاده قرار می گیرند و در قسمت عقب ماشین که به صورت مسطح هست پهن می شوند .

یکی از مزیت های تشک بادی داخل ماشین این امر می باشد که ستون های بادی آن ها به صورت مجزا از بدنه اصلی ساخته شده اند و به همین خاطر می توانید تشک را به صورت مجزا از خارج از ماشین نیز استفاده کنید . به همین خاطر در واقع با یک تیر دو نشان می زنید و علاوه بر درون ماشین ، از تشک بادی خود می توانید درون چادرهای مسافرتی و یا در محیط های کمپینگ خارج از ماشین استفاده کنید و لذت ببرید . برای راه اندازی این محصولات نیز کار سختی نخواهید داشت و زیرا درون بسته بندی این تشک های بادی یک پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین تعبیه شده است که با قدرت انتقال باد بالایی که دارد ، تشک را در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای راه اندازی و آماده استفاده می کند . دریچه های انتقال باد این محصولات به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر راه اندازی ، می توانید در جهت تخلیه سریع باد نیز از آن ها استفاده نمایید .

با توجه به تنوع گسترده ای که در مدل و لوازم جانبی این محصولات وجود دارد ، قیمت دقیقی را نمی توان در این مقاله که به صورت جامع اقدام به بررسی این محصولات می کند عنوان نمود . به همین خاطر توصیه می کنیم برای استعلام قیمت تشک بادی داخل ماشین به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه کرده و یا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف همین وب سایت تماس بگیرید و از مشاوره تخصصی رایگان بهره مند شوید . برای خرید جدیدترین تشک های بادی داخل ماشین نیز همین حالا می توانید سفارش خود را از طریق نمایندگی اینتکس تهران ثبت و نهایی کرده و هر جای ایران که هستید در کوتاه ترین زمان ممکن محصول را درب منزل تحویل بگیرید .