معرفی تخت بادی و آشنایی با انواع تخت خواب بادی اینتکس و بست وی

یکی از محصولاتی که این روز ها خیلی از افراد قصد خرید آسان را دارند اما در هنگام خرید با چالش های گوناگونی مواجه می شوند ، انتخاب یک تخت خواب بادی است. این محصولات با توجه به ویژگی های گوناگون و مزایا و معایبی که دارند قطعا باعث شده است تا هر فردی قبل از انتخاب و خرید این کالا اقدام به تحقیق راجب آن کند. در همین رابطه نیز ما سعی بر این داریم تا در این مقاله جزئیات این محصولات را به صورت کامل برای شما باز گو کرده و در انتخاب درست و هوشمندانه این محصولات شما را یاری کنیم...

ظرفیت تخت بادی

اولین مبحث در این مقاله را به ظرفیت های این تخت خواب ها اختصاص داده ایم که با توجه به آن بتوانید یک خرید خوب را تجربه کنید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این تخت خواب های بادی دارای ظرفیت های یک نفره و دو نفره می باشند. همین عامل سبب شده تا شما در هنگام خرید با توجه به نیاز خود بتوانید انتخاب دقیق تری را انجام دهید. در کنار این ظرفیت ها باید به مسئله دیگری که بسیار مهم می باشد یعنی تحمل وزن این تخت خواب ها هم اشاره کنیم. در همین خصوص نیز می توان عنوان کرد که تخت خواب های بادی دارای تحمل وزن 136 کیلوگرم به طور پیش فرض برای محصولات یک نفره و 250 کیلوگرم برای محصولات دو نفره می باشند. البته این عامل در بین تولید کننده های مختلف گوناگون بوده و بعضی از این شرکت ها با افزایش این مقدار سعی کرده اند تا محصولی متناسب با افراد سنگین وزن را هم به بازار عرضه کنند. در تکمیل این جمله نیز می توان عنوان کرد که تخت خواب های بادی تک نفره با تحمل وزن 180 کیلو گرم و دو نفره با تحمل وزن 300 کیلوگرم هم گاها در بازار موجود می باشد.

جنس تخت خواب بادی

مسئله مهم بعدی در خصوص تخت خواب های بادی بحث جنس این دسته از محصولات است که قطعا عاملی فوق العاده مهم و حیاتی به شمار می رود. همان طور که از اسم این محصولات پیداست بخش اصلی تشکیل دهنده این محصول باد می باشد و همین عامل هم باعث شده تا این محصولات در معرض خطر قرار بگیرند. در همین خصوص نیز در هنگام خرید باید به جنس این محصولات توجه ویژه ای شود و بهترین انتخاب را انجام دهید. تخت خواب های بادی عمدتا از جنس PVC طراحی و تولید می شوند. این جنس تشکیل دهنده بخش های کناری این محصولات است که بیشتر آن ها نیز از نوع طرح چرم بوده و کیفیت بالایی را از خود به جای گذاشته اند. هم چنین در کنار این بخش های کناری باید به رویه این محصولات هم اشاره کرد که بیشتر ان ها از نوع جیر و یا مخمل بوده و باعث شده تا یک کیفیت فوق العاده نرم و راحت را شاهد باشید. همین عامل نیز در راحتی از استفاده و خواب راحت بر روی این محصولات بسیار اثرگذار خواهد بود.

تخت خواب بادی طبی

دیگر عاملی که باید به ان اشاره کنیم و خیلی از افراد نیز در هنگام خرید از فروشنده در رابطه با این موضوع سوال می کنند ، بحث طبی بودن این تخت خواب های بادی می باشد. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که خیلی از افراد دارای مشکلات عضلانی بوده و قصد دارند تا در طول شبانه روز در بهترین حالت ممکن بر روی یک تخت و یا تشک به استراحت بپردازند.


در همین خصوص نیز معمولا خیلی از افراد تخت خواب های بادی را پیشنهاد می کنند. دلیل اصلی این پیشنهاد هم نوع شکل گیری و طراحی این محصولات است که باعث شده تا افراد مختلف در بهترین حالت ممکن بتوانند بر روی این تخت خواب ها استراحت کنند. رویه تمامی این تخت خواب های بادی معمولا یا به صورت مواج و فرو رفته طراحی شده و یا با ساختار مشبک به بازار عرضه شده است. همین عامل باعث می شود تا فرد پس از قرار گیری بر روی تخت خواب بادی بتواند کمر و ستون فقرات خود را در بهترین حالت ممکن مشاهده کرده و احساس یکنواختی و خستگی در عضلات فرد دیده نشود. هم چنین دیگر خصوصیت خوبی که این تخت خواب ها دارا می باشند عدم تعریق است. با توجه به همین سطح و رویه مواج که به آن اشاره کردیم این تخت خواب ها به گونه ای شکل گرفته اند که هوا به صورت کامل در زیر بدن فرد به جریان افتاده و از تعریق او در استراحت های طولانی مدت نیز جلوگیری می کند.


تخت خواب بادی دارای پمپ باد

یکی دیگر از مزایای خوب و مهمی که یک تخت خواب بادی دارا می باشد بحث برخورداری از پمپ باد در کنار این محصولات است. شاید این نکته در هنگام خرید برای خیلی از افراد مهم نبوده باشد اما در عمل آن دسته از تخت خواب های بادی که دارای پمپ باد می باشند هم از نظر هزینه و هم از نظر نحوه راه اندازی به فردی که محصول را خریداری می کند بسیار کمک می کنند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که بسیاری از این تخت خواب ها مخصوصا تخت خواب های دو نفره به صورت سر خود و متصل به بدنه دارای پمپ باد می باشند. همین امر نیز باعث شده تا شما برای باد کردن و راه اندازی این محصولات کاری آسان را پیش روی خود داشته باشید و دیگری نیاز به خرید و تهیه جداگانه یک پمپ باد نداشته باشید.


راه اندازی تخت خواب بادی

بحث راه اندازی تخت خواب های بادی هم نکته مهم دیگری می باشد که در عین حال کاری ساده و آسان هم خواهد بود. در تکمیل این مبحث باید عنوان کرد که اگر محصول شما دارای یک عدد پمپ باد به صورت سرخود باشد شما تنها می بایست آن را به برق متصل نمایید و سپس با چرخاندن اهرم این پمپ به راحتی اقدام به باد کردن محصول خود کنید. کلیه فرآیند باد شدن این تخت خواب به صورت اتوماتیک بوده و شما در حین باد شدن هیچ گونه کاری دیگری را نباید انجام دهید. پس از اتمام باد شدن نیز تنها شما باید پمپ باد را خاموش کرده و از محصول خود استفاده کنید. حال اگر تخت بادی شما دارای پمپ باد جداگانه بود بسته به نوع پمپ باد ، باد کردن و راه اندازی محصول شما نیز متفاوت خواهد بود. در همین راستا اگر پمپ موجود در کنار تخت خواب بادی شما از نوع برقی بود می توانید به راحتی آن را به برق متصل نموده و با قرار دادن آن در داخل دریچه باد محصول اقدام به باد کردن محصول کنید. اگر هم این پمپ باد از نوع دستی باشد مقداری فرآیند باد کردن و راه اندازی محصول برای شما زمان بر و سخت تر خواهد بود اما کلیات کار هیچ گونه تفاوتی ندارد و تنها می بایست پس از باد شدن کامل محصول دریچه باد را ببندید تا باد از داخل آن خارج نشود.


تا به این جای مقاله سعی کرده ایم تا شما را با مهم ترین خصوصیات یک تخت خواب بادی آشنا کنیم. حال نیز قصد داریم تا در مورد دو برند معتبر تولید کننده تخت خواب بادی صحبت کنیم که هر یک ویژگی های خاص خود را دارا می باشند و همین عامل هم باعث شده تا مهم ترین نکته در هنگام خرید مقایسه بین محصولات این دو تولید کننده و سپس انتخاب یکی از این دو به شمار رود. پس پیشنهاد می کنیم تا ادامه این مقاله را دنبال کنید تا در انتها نیز بتوانید با خرید تخت خواب بادی خود در بهترین نوع ممکن خوشنود شوید.


تخت خواب بادی اینتکس یا بست وی

یکی از محبوب ترین محصولات شرکت اینتکس و بست وی را می توان تخت خواب بادی این دو کمپانی عنوان کرد. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که هر دو کمپانی سعی کرده اند تا همواره در تولید محصولات بادی خود خصوصا تخت خواب های بادی بهترین متریال ممکن و بهترین کیفیت را استفاده نموده و یک محصول با دوام را به دست مشتریان خود برسانند. از نظر احداث و راه اندازی کمپانی اینتکس بسیار قدیمی تر از کمپانی بست وی می باشد و همین عامل نیز باعث شده تا خیلی از افراد به دلیل همین سابقه بیشتر به این شرکت بیشتر اطمینان کنند. در کنار این مورد باید به مقایسه بین ویژگی های تخت خواب های بادی این دو کمپانی هم اشاره کنیم.


برای مثال شما در شرکت اینتکس می توانید رنج استانداردی را هم از نظر رویه ، ابعاد و تحمل وزن مشاهده نمایید اما شرکت بست وی همواره سعی کرده تا خلاقیت بیشتری را در این سال های اخیر از خود به نمایش بگذارد. برای مثال در یکی از جدید ترین تولیدات شرکت بست وی شما می توانید یک تخت خواب بادی یک نفره را با تحمل وزن 250 کیلو گرم مشاهده نمایید که از نظر وزن نیز تنها مقدار کمی از تخت خواب بادی مشابه با شرکت اینتکس سنگین تر خواهد بود. همین عامل نیز باعث شده تا بسیاری از افراد سنگین وزن با توجه به این تولید خیالشان راحت شود.


نکته مهم دیگر از نظر قیمت می باشد که برای خیلی از افراد در هنگام خرید معیار مهم تری به شمار می رود. از این نظر نیز باید عنوان کنیم که شرکت اینتکس از نظر قیمت معمولا مقداری گران تر تخت خواب های بست وی می باشد که در رقابت بین این دو از این نظر شرکت بست وی سعی کرده تا با کم کردن قیمت بیش از پیش فاصله بین قدمت و کارایی این دو کمپانی را کم تر کند و رضایت مشتریان را به دست آورد.

حال با توجه به تمامی این موارد مهم ترین ویژگی در هنگام خرید بحث امکانات محصول مد نظر شما ، ابعاد ، تحمل وزن و هم چنین قیمت می باشد که باید در گام آخر با مقایسه ای که انجام می دهید خودتان بهترین انتخاب را داشته باشید.


خرید تخت خواب بادی

تا به این جای کار شما با تمام ویژگی های تخت خواب های بادی و همین طور مقایسه دو برند معتبر تولید کننده این محصولات آشنا شده اید. حال باید به این نکته اشاره کرد که شما از چه طریقی می توانید یک تخت خواب بادی با کیفیت را خریداری نموده و پیشنهاد های گوناگونی را هم پیش روی خود مشاهده کنید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که فروشگاه اینتکس تهران تنها نمایندگی معتبر و مرکزی فروش محصولات بادی در ایران می باشد که شما می توانید با اطمینان خاطر از این فروشگاه خرید نموده و ابراز رضایت داشته باشید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که نمایندگی اینتکس با بیش از 6000 محصول بادی گوناگون و همین طور تنوع بالای محصولات خصوصا در بخش تخت خواب بادی توانسته تا نیاز مشتریان خود را در نظر گرفته و با توجه به آن بهترین محصولات را به دست مشتریان خود برساند. از مهم ترین دلایل انتخاب این فروشگاه نیز می توان به ارسال سریع به سراسر ایران ، دارا بودن ضمانت اصالت کالا و همین طور تست محصولات اشاره کرد. علاوه بر این ها شما می توانید با خیال راحت از خدمات پس از فروش این شرکت هم استفاده نموده و در صورت آسیب دیدن تخت خواب بادی خود و یا در صورت نیاز به تجهیزات و اقلام همراه این محصولات نیز به این شرکت اطمینان نمایید که از مهم ترین ویژگی های فروشگاه مرکزی اینتکس یعنی فروشگاه آنلاین اینتکس تهران به شمار می رود.