وان بادی

این روز ها فروش و عرضه محصولات بادی بسیار رایج شده است. این محصولات تنوع بالایی دارند و تقریبا پاسخگوی تمام نیاز های شما می باشند. یکی از جدید ترین تولیداتی که در این زمینه به تازگی به بازار ارائه شده است و تنوع قابل قبولی هم دارد ، وان بادی می باشد. این وان ها معمولا برای سنین بزرگسال و کودک موجود بوده و بسیار با دوام و زیبا خواهند بود. با توجه به این مواردی که تا به این جای کار در مورد آن صحبت کردیم ، قصد داریم در این مقاله به صورت کامل به بررسی انواع وان های بادی و ویژگی های این محصولات پرداخته و برای شما به صورت کامل جزئیات دقیقی از این محصولات را ارائه کنیم پس تا انتها با ما همراه باشید...


وان بادی بزرگسال

اولین بخش از این مقاله را به بررسی وان های بادی بزرگسال اختصاص داده ایم. این وان ها همان طور که قطعا می دانید برای سنین بزرگسال طراحی و تولید شده اند و عموما باید دارای یک سری نکات مهم باشند تا یک فرد بزرگسال بتواند در بهترین حالت ممکن از این محصول استفاده کند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که وان های بادی بزرگسال اولین نکته ای را که بسیار حائز اهمیت می دانند بحث ابعاد محصول می باشد. این ابعاد باید به گونه ای باشد که فرد بتواند در راحت ترین حالت ممکن در داخل یک وان بادی دراز کشیده و از آن استفاده کند. ابعادی که وان های بادی بزرگسال معمولا دارا هستند طول 160 سانتی متر می باشد که یک استاندارد بوده و فرد می تواند با خیال راحت در داخل وان قرار بگیرد. البته از این ابعاد بزرگ تر هم در بازار موجود می باشد اما این سایز یک سایز معمول و رایج است. هم چنین عرض وان های بادی معمولا بیشتر از 80 سانتی متر می باشد که قطعا فرد بزرگسال بتواند با خیال راحت در داخل محصول قرار گرفته و از این وان بادی استفاده کند.


وان بادی کودک و نوزاد

نمونه دیگری از وان های بادی هم در بازار موجود است که برای سنین کودکان و خردسالان قابل استفاده بوده و با خیال راحت می توانید فرزند خود را در این محصولات قرار داده و به استحمام او بپردازید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این وان های بادی کودک معمولا اکثرا دارای طرح و نقش خاصی بر روی بدنه و بخش های بیرونی محصول خود می باشند که باعث شده تا کودک شما مجذوب این طرح و نقش شده و به همین دلیل محصولی را انتخاب کند. از نظر ساختار هم این محصولات دارای دو شکل عمده گرد و مستطیلی می باشند. نوع گرد این محصولات معمولا دارای ارتفاع بلندی است که کودک بتواند در یک سطح بزرگ در داخل این محصول قرار بگیرد و هم چنین نوع مستطیلی این محصول هم همانند نوع بزرگسال این کالا طراحی شده است که قطعا فضای خوبی را در اختیار کودک شما قرار می دهد. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که مدل های دیگری از وان های بادی در طرح های گوناگون هم موجود است که باعث می شود تا بتوانید یک انتخاب هوشمندانه را داشته باشید.


ویژگی های وان بادی

در ادامه این مقاله باید به ویژگی ها و امکاناتی که یک وان بادی در اختیار شما قرار می دهد اشاره کنیم. در همین رابطه نیز می توانیم عنوان کنیم که یک وان بادی معمولا یک سری خصوصیات دارد که با توجه به آن خصوصیات فرد می تواند یک انتخاب درست را انجام دهد. در این مبحث نیز می خواهیم به همین خصوصیات به صورت کامل اشاره کنیم.


دارا بودن محفظه های باد متعدد

یکی از ویژگی هایی که یک وان بادی معمولا داراست تعداد محفظه های باد آن محصول است. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این وان های بادی معمولا دارای چندین دریچه و یا محفظه برای باد کردن و راه اندازی می باشد. برای مثال شما می توانید هر بخش از محصول مورد نظر خود را به صورت جداگانه و در بهترین حالت ممکن باد نموده و از آن استفاده کنید. وان های بادی با توجه به تعداد لایه هایی که دارند و با توجه به بادی بودن تمامی بخش های این محصولات معمولا به صورت مجزا و با بهره مندی از دریچه های باد جداگانه راه اندازی می شوند.

بهره مندی از کوسن بادی

دیگر ویژگی که یک سری از وان های بادی در اختیار دارند و باعث شده تا یک محصول تمام و کمال را شاهد باشید ، بهره مندی از یک عدد کوسن بادی است. شما با استفاده از این کوسن می توانید پس از قرار گیری در داخل آب به راحتی سر و گردن خود را بر روی این کوسن قرار داده و با خیال راحت در داخل وان دراز کشیده و از محصول خود لذت ببرید. این کوسن ها ممکن است بر روی یک سری از محصولات وجود داشته باشد اما در حالت کلی وجود این محصول باعث می شود تا شما در حین استفاده از محصول خود راحت تر بوده و در بهترین حالت ممکن از وان بادی خود استفاده کنید.


دارا بودن کف بادی

یکی دیگر از مزایای مهمی که یک وان بادی می تواند دارا باشد بهره مندی و دارا بودن بخش کف از نوع بادی است. این بادی بودن کف محصول باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی هر چه تمام تر و در یک محیط نرم و راحت در داخل وان قرار بگیرید. هم چنین بیشترین سودی که این بادی بودن کف دارد برای سنین کودکان و نوزادان است که بتوانند نرمی و راحتی را تجربه کرده و آسیب نبینند که قطعا این نکته نیز باید در هنگام خرید و انتخاب یک وان بادی مد نظر قرار داده شود.

بهره مندی از شلنگ تخلیه آب

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم بحث دارا بودن یک عدد شلنگ و دریچه برای تخلیه آب داخلی وان بادی می باشد. شما معمولا پس از خرید یک محصول و راه اندازی کامل آن باید به این نکته هم توجه کنید که به چه صورت می توانید محصول را مجدد جمع آوری کرده و در دفعات بعدی آن را راه اندازی نموده و استفاده کنید. این نکته نیز قطعا نکته ای بسیار مهم می باشد. در همین راستا نیز یک سری از وان های بادی در بازار وجود دارد که در کنار آن ها شما می توانید شلنگ تخلیه آب را هم مشاهده کنید. با نصب این شلنگ به وان بادی شما می توانید به راحتی هر چه تمام تر در مواقعی که قصد دارید محصول را جمع کرده و کنار بگذارید ، آب داخل وان را در محل مورد نظر خود تخلیه کنید.


روکش وان بادی

نوع دیگری از وان های بادی هم موجود می باشد که به صورت سر باز نبوده و پس از قرار گیری در داخل این وان ها شما می توانید به سادگی هر چه تمام تر با بستن روکش محصول خود ، درب آن را بسته و فضا را در داخل سرپوشیده کنید. این روکش که معمولا در وان های بادی به بدنه این محصولات متصل است به گونه ای تعبیه شده است که می توانید با استفاده از زیپ هایی که در بخش های کناری آن محصول قرار دارد به راحتی این رویه را باز و بسته کنید که قطعا نکته ای بسیار مهم خواهد بود.

دارا بودن تکیه گاه و دستگیره

ویژگی و مزیت مهم دیگری که یک سری از وان های بادی دارا هستند ، دارا بودن تکیه گاه بادی می باشد. شما می توانید این بخش را در قسمت بالایی وان بادی مشاهده کنید به گونه ای که فرد می تواند به سادگی پس از قرار گیری در داخل وان بادی ، به این بخش تکیه داده و از نرمی و راحتی محصول خود نهایت بهره را ببرد. هم چنین دارا بودن دستگیره هم باعث می شود تا پس از تکیه دادن در داخل این وان ها ، بتواند فضای مناسبی را برای قرار دادن دستان خود در اختیار داشته باشد که قطعا نکته ای بسیار مهم و اساسی به شمار می رود.


رویه مقاوم و با دوام

در ارتباط با جنس بدنه ، رویه و همین طور بخش های کناری یک وان بادی هم باید به این مسئله اشاره کنیم که معمولا وان ها بادی به گونه ای طراحی می شوند که در استفاده های روزانه نیز دچار آسیب نشده و به راحتی خراب نشوند. این نکته قطعا بسیار مهم خواهد بود که شما بتوانید در یک حالت ایده آل از محصول خود استفاده کنید و خیالتان از بابت جنس آن محصول راحت شود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که معمولا رویه های محصولات بادی از نوع PVC طراحی و تولید می شوند. این نوع رویه مقاومت فوق العاده ای دارد و در بین تمامی محصولات بادی یک نوع رایج به شمار خواهد رفت. هم چنین بهره مندی از ساختار دو لایه برای بخش های کف این وان های بادی و همین طور طراحی طرح چرم بر روی بدنه این محصولات هم از دیگر ویژگی هایی است که باید در بخش رویه و جنس این محصول به آن اشاره شود.


دارا بودن پمپ باد

شما با استفاده از این نکته که یک وان بادی می تواند دارای پمپ باد باشد ، می توانید در سریع ترین زمان ممکن و بدون صرف هزینه اضافی یک کالا را باد کنید. این نکته قطعا بسیار مهم و اساسی است که وان بادی دارای پمپ باد باشد زیرا شرکت های تولید کننده این وان های بادی سعی می کنند تا یک پمپ باد متناسب با محصول را در کنار وان قرار دهند تا در آرمانی ترین حالت ممکن بتوانید اقدام به راه اندازی و باد کردن محصول خود کنید.


بهره مندی از برچسب تعمیرات

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که اگر یک وان بادی دچار آسیب شود و یا بر روی بدنه محصول شما سوراخ های ریز و جزئی را مشاهده کنید به چه صورت می توان آن را ترمیم کرد؟ در پاسخ به این سوال هم باید عنوان کنیم که بسیاری از کمپانی های تولید کننده در کنار وان بادی که به بازار عرضه می کنند ، سعی می کنند تا برچسب تعمیرات را هم قرار دهند. این عامل باعث می شود تا در مواقعی که محصول شما دچار آسیب شد ، بتوانید به بهترین شکل ممکن و بدون نیاز به هیچ گونه وسیله خاصی خودتان وان بادی را ترمیم کنید. البته در صورت وجود آسیب های بزرگ شاید این برچسب های کوچک پاسخگوی نیاز شما نباشد که قطعا باید محصول را جهت ترمیم به خدمات پس از فروش شرکتی که محصول را از آن خریداری می کنید بسپارید.


خرید وان بادی

در این مطلب سعی کردیم تا در ارتباط با تمام ویژگی های مهمی که یک وان بادی می تواند در اختیار داشته باشد تا شما در بهترین شکل ممکن بتوانید از آن بهره ببرید را توضیح دادیم. البته ممکن است که وان بادی مورد نظر شما یک سری از این امکانات را در اختیار نداشته باشد و یا این که امکانی جدید را بر روی محصول خود مشاهده کنید که در این مقاله به آن اشاره نشد اما در حالت کلی مهم ترین نکات در هنگام خرید و انتخاب یک وان بادی همین موارد بالا می باشد. جهت خرید هم پیشنهاد می کنیم تا به فروشگاه مرکزی محصولات بادی یعنی فروشگاه تهران اینتکس هم سر بزنید تا با قیمت مناسب بتوانید تنوع بالایی از وان های بادی را مشاهده کنید.