عنوان مقاله : نحوه شستشوی مبل شنی

مبل شنی یکی از کاربردی ترین نوع مبلمان برای استفاده در محیط های سرپوشیده می باشد که بسیاری از افراد در محیط های خانگی همانند اتاق پذیرایی و یا اتاق خواب از این محصولات استفاده می کنند . اما تنها کاربرد مبل شنی ، بین بگ ، هپی چیر و یا سایر مبلمان های شنی که با اسم های مختلف در بین مردم جای خود را باز کرده اند ، محیط های خانگی نمی باشد . زیرا بسیاری از افراد از این محصولات در محیط های اداری و کاری خود استفاده می کنند تا یا برای نشستن مراجعه کنندگان مورد استفاده قرار بگیرد و یا در هنگام استراحت بتوانند محیطی نرم و راحت را در اختیار داشته باشند . اگر شما هم قصد خرید مبل شنی را دارید و دغدغه شما تمیز نگه داشتن این محصولات است در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا این دغدغه ذهنی را برای شما به طور کامل رفع کنیم .

یکی از مهمترین مسائلی که در خصوص شستشوی مبل شنی باید در نظر داشته باشید این امر می باشد که این محصولات با متریال های مختلف ساخته می شوند . این امر باعث می شود که شما بتوانید تمامی جنس های رویه این محصولات را بشویید و قابلیت شستشوی در برخی از متریال ها وجود دارد . به طور کلی مبل های شنی را می توان از نظر جنس رویه به سه دسته اصلی تقسیم کرد . مبل شنی چرمی ، مبل شنی پارچه ای و مبل شنی خزدار که هر کدام از این محصولات همانطور که اسمشان مشخص است دارای همان متریال رویه هستند .

مبل شنی خزدار و مبل شنی پارچه ای را در صورت نیاز به راحتی می توانید بشویید و همانند روز اول در اختیار داشته باشید . حال برای طریقه شستشوی این محصولات باید بگوییم که در بسیاری از مبل های شنی تولیدی مبل شنی اینتکس تهران ، در بخش کف این محصولات زیپی بزرگ تعبیه شده است که برای شما این قابلیت را فراهم می کند تا بتوانید رویه را از بدنه اصلی جدا کنید . در این صورت این لایه همانند پارچه ای درون دستان شما قرار می گیرد و می توانید آن ها را درون ماشین لباسشویی بیندازید . لازم به ذکر است که به دلیل ساختاری که برای مبل های شنی تعیین شده است ، برهم رختگی پس از جدا کردن رویه از بدنه اصلی ایجاد نمی شود زیرا این محصولات ساخته شده از سه لایه که به ترتیب پارچه رویه ، آستر پارچه ای و مواد داخلی می باشند هستند .

در این صورت با جدا کردن پارچه رویه از بدنه اصلی ، آستر پارچه ای به راحتی مواد یونولیتی داخلی را درون خود نگه می دارد . باید توجه داشته باشید که شستشوی مداوم با استفاده از مواد شوینده شیمیایی به طبع می تواند موجب کاهش کیفیت ساختاری تمامی پارچه ها  حتی پارچه های با کیفیت شود پس از شستشوی داوم خودداری کنید و در صورت کثیف شدن این امر را انجام دهید . حتی الامکان از مواد شوینده ضعیف استفاده کنید زیرا پارچه های استفاده شده در ساخت مبل شنی به راحتی تمیز می شوند و نیازی به استفاده از مواد شوینده قوی نیست . بهتر است تا شستشوی برای با آب سرد صورت بگیرد تا تار و پودهای موجود در بافت پارچه ، مقاومت و استحکام خود را حفظ کنند و همانند روز اول قابل استفاده باشند .

بسیاری از پارچه های استفاده شده در ساختار مبل های شنی قابل شستشوی با ماشین لباسشویی هستند و در این خصوص مشکلی برای تمیز نگه داشتن آن ها نخواهید داشت . توجه داشته باشید که با توجه به دارا بودن زیپ در بخش کف این محصولات ، علاوه بر قابلیت جدا کردن پارچه رویه از بدنه اصلی ، امکان دسترسی به مواد داخلی نیز فراهم می شود و در این صورت به راحتی می توانید از مواد داخلی بکاهید و یا به آن بیافزایید . مبل های شنی در ساختار داخلی خود دارای یونولیت های خرد شده مخصوص می باشند که به صورت دانه های ریز درآمده اند و با تراکم بالایی که درون مبل شنی ایجاد شده است به راحتی می توانید وزن های بالا را بر روی خود مهار نمایند .

حال سوال اینجاست که ایا شستشوی فقط برای مبل های شنی پارچه ای است ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر قصد شستشو با ماشین لباسشویی را دارید ، بله . اما اگر احتیاج به تمیز نگه داشتن مبل شنی را دارید ، باید گفت که رویه چرمی مبل های شنی به راحتی با دستمال های مرطوب پاک می شود و آلایندگی بر روی آن به جای نخواهد ماند . به همین خاطر تمیز نگه داشتن مبل شنی چرمی به راحتی صورت می گیرد و نیاز به شستشوی این نوع از جنس بدنه نیست . در ادامه باید بگوییم که با توجه به تجربه تولید مبل های شنی که داریم ، تمیز نگه داشتن این محصولات کار سختی نیست و در این خصوص بهتر است تا دغدغه ای به خود وارد نکنید .

تولیدی مبل شنی اینتکس تهران به عنوان برترین و بزرگ ترین تولید کننده مبل شنی در ایران ، تنوع گسترده ای از مبل های شنی را برای شما فراهم آورده است که در رده های سنی کودک تا بزرگسال می توانید دست پر از این فروشگاه بیرون بیایید . تنوع بالای این محصولات در کنار قابلیت سفارش مبل شنی اختصاصی با طرحی که می خواهید ، باعث شده تا به راحتی بتوانید دکوراسیونی جذاب را برای محیط های خانگی و یا کاری خود به وجود آورید . این فروشگاه علاوه بر وب سایت جامع اینترنتی ، قابلیت خرید حضوری مبل شنی را برای شما در استان تهران فراهم آورده است و با مراجعه به دفاتر فروش می توانید این تنوع گسترده را از نزدیک مشاهده کرده و مبل شنی دلخواه خود را انتخاب کنید . همچنین برای مشاهده جدیدترین مبل های شنی این فروشگاه می توانید به دسته بندی مربوطه از طریق منوی همین سایت مراجعه نمایید .