نردبان سیار استخر پیش ساخته

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس: آلومینیومی و فایبرگلاس
  • وزن: 30.8 کیلوگرم
  • ارتفاع: 122 سانتی متر
  • تحمل وزن: 185 کیلوگرم
8,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

نردبان استخر اینتکس با ارتفاع 122 سانتی متر بسیار مقاوم و محکم می باشند. این نردبان استخر پیش ساخته که قابل جا به جایی می باشد

نردبان استخر اینتکس با ارتفاع 122 سانتی متر بسیار مقاوم و محکم می باشند. این نردبان استخر پیش ساخته که قابل جا به جایی می باشد از بدنه آلومینیومی ساخته شده است و جنس پله ها از پی وی سی فشرده می باشد. طراحی و تولید کارشناسان اینتکس با جدیدترین استانداردهای روز دنیا است. این مدل از نرده بان های اینتکس دوبل نامیده میشود زیرا  مقاومت بسیار بالایی دارد و تا وزن 185 کیلوگرم تحمل می کند و از آن می توان جهت کارهای دیگرهم استفاده کرد. نردبان استخر اینتکس یک وسیله مهم در استفاده از استخرهای قابل نفخ (بادی) است که برای کمک به ورود و خروج افراد به و از استخر به کار می‌رود. در زیر، توضیحاتی در مورد نردبان استخر اینتکس در ۱۰ سطر ارائه شده است: ساختار: نردبان استخر اینتکس معمولاً از مواد مقاوم در برابر آب و آفتاب ساخته شده است، اغلب از پلاستیک مقاوم بهره می‌برد. طراحی: این نردبان‌ها به صورت دو پله دارای قسمت‌های ترکیبی تاشو و جداشونده‌ای طراحی شده‌اند. این امکان را می‌دهد که در مواقع عدم استفاده، نردبان را به آسانی تاشو کرده و ذخیره کنید. پایه‌ها: نردبان دارای پایه‌های ضخیم و پایداری است که به راحتی بر روی سطح استخر قرار می‌گیرند و از لغزش آنها جلوگیری می‌کنند. قسمت‌های ضد لغزش: برخی از نردبان‌های استخر اینتکس دارای قسمت‌های ضد لغزش بر روی پله‌ها هستند که در ورود و خروج افراد بسیار مفید هستند. کاربری آسان: نصب و استفاده از این نردبان‌ها بسیار آسان است و نیاز به ابزار خاصی ندارد. اکثر مدل‌ها دارای دستگیره‌هایی برای تسهیل در ورود و خروج افراد هستند. مقاومت در برابر شرایط محیطی: این نردبان‌ها معمولاً مقاوم در برابر آب و نور آفتاب هستند و از دوام بالایی برخوردارند. اندازه‌ها: اینتکس معمولاً مدل‌های مختلفی از نردبان‌های استخر با ارتفاع‌ها و تعداد پله‌های متفاوت عرضه می‌کند، که به انتخاب شما بستگی دارد. قابلیت جابجایی: اغلب این نردبان‌ها به راحتی قابل جمع‌آوری و جابجایی هستند، بنابراین می‌توانید آنها را به آسانی به مکان‌های مختلف منتقل کنید. قیمت: نسبت به دیگر وسایل استخری، نردبان‌های استخر اینتکس به قیمت مناسبی عرضه می‌شوند.
ایمنی: استفاده از نردبان استخر اینتکس به افراد کمک می‌کند تا ورود و خارج از استخر به صورت ایمنی انجام شود.

جنس
آلومینیومی و فایبرگلاس
وزن
30.8 کیلوگرم
ارتفاع
122 سانتی متر
تحمل وزن
185 کیلوگرم
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...