نهنگ بادی اینتکس مناسب کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,940,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

نهنگ بادی اینتکس مناسب کودک ، شناور بادی طرح نهنگ اینتکس از تولیدات جدید شرکت اینتکس می باشد که در سال 2022 آن را با تغییراتی جدید تر و بهتر طراحی کرده است تا کودکان علاقه مند به تفریحات آبی و شنا کردن بر روی آب با استفاده از شناور ها بتوانند این شناور بسیار زیبا و دوست داشتنی را که به مانند نهنگ آبی طراحی شده است را تهیه کرده و از آن در آب هایی مانند استخر ها یا سواحل دریاهای آرام استفاده کنند . سواری این شناور بسیار عالی بوده به خصوص که برای حفظ تعادل بهتر کودکان ، دو دستگیره نیز در طرفین شناور بادی طرح نهنگ قرار داده شده است . دم بزرگ و پهن شناور بادی به همراه باله های کناری شناور موجب آن شده است تا شناور به خودی خود نیز تعادل بهتری را بر روی آب داشته باشد . با توجه به اینکه این محصول بادی برای استفاده در آب طراحی شده است ، شرکت اینتکس سعی داشته تا با تولید شناور های بادی شبیه به موجودات دریایی آن ها را بسیار جذاب تر از پیش کند تا کودکان نیز علاقه زیادی به استفاده از این محصولات داشته باشند . مشخصات این محصول در بخش مشخصات درج شده است و به خوبی می تواند تا 40 کیلوگرم وزن را تحمل کند که بر اساس آن می توانید تشک بادی روی آب intex یا شناور بادی طرح نهنگ اینتکس را از فروشگاه اینتکس تهران برای کودکان خود خریداری کنید .

  • طول : 193 سانتی متر
  • عرض : 119 سانتی متر
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • ضخامت لایه های بدنه : 0.30 میلی متر
  • قابلیت تحمل وزن : 40 کیلو گرم
  • دارای 2 دستگیره
  • کد محصول : intex 58561

نهنگ بادی اینتکس مناسب کودک یکی دیگر از شناورهای بادی زیبا و کاربردی این برند می باشد که در سال جدید با طراحی دوست داشتنی و مناسب استفاده کودکان به بازار عرضه شده است . این شناور بادی کودک در طراحی بدنه خود از شکل های فانتزی بهره می برد تا به خوبی بتواند توجه کودکان را به خود جلب نماید . شناورهای بادی در فصل تابستان از پر فروش ترین محصولات بادی در دسته محصولات بادی تفریحی می باشد که وجود آن ها در استخرها و دریا ها به هنگام سفر و کمپینگ می تواند تجربه های فراموش نشدنی را برای شما رقم بزند . خرید شناور بادی کودک و استفاده از آن در استخرها می تواند به هنگام بلد نبودن شنا توسط کودک ، آن را در کنار شما و بر روی شناور قرار دهد و لذت در کنار خانواده بودن درون استخر را بچشید .

شناورهای بادی امروزه از طراحی های فانتزی بهره می برند تا به خوبی بتوانند در جهت جلب توجه کودکان گام بردارند و به فروش های بالایی دست پیدا کنند . این شناور بادی نیز از این قاعده مستثنی نیست و از طراحی زیبایی به شکل نهنگ بهره می برد که باعث می شود تا جذابیت آن برای کودکان دو چندان شود . در قسمت های کناری این شناور بادی می توانیم دستگیره های نگهدارنده را مشاهده کنیم که ساخته شده از جنس پلاستیک فشرده می باشد و با پرس های دستگاهی به صورت مستحکم به بدنه اصلی متصل شده اند . این دستگیره ها به همراه باله های بزرگ و دم پهن بادی که برای نهنگ در نظر گرفته شده است می تواند در جهت حفظ تعادل کودک بر روی آب بسیار موثر باشد و باعث شود تا کودک خودش بتواند بدون هیچ گونه خطری بر روی آب به بازی بپردازد .

جنس بدنه از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی باید به آن توجه داشته باشید . برند اینتکس در ساخت بدنه این شناور بادی از پی وی سی چرمی یا همان وینیل استفاده کرده است که ماده اصلی تشکیل دهنده محصولات بادی ضد آب می باشد . وینیل از متریال های درجه یکی می باشد که با ضخامت بالا یعنی 0.30 میلی متری در ساخت بدنه این محصول بکار گرفته شده است تا کیفیت ساخت بالای این شناور بادی را به خود به نمایش بگذارد . این نوع وینیل کاملا ضد آب بوده و با توجه به روکش چرمی که دارد ، پوسیدگی و سوراخ شدن در بدنه را به حداقل می رساند و دارای طول عمر بالایی است . همچنین با بهره گیری از این بدنه با کیفیت می توانید با خیالی راحت از آن در آب های شور نیز استفاده کنید و در این خصوص محدودیتی ندارید .

استفاده از متریال وینیل باعث شده است تا وزن این شناور بادی به حداقل برسد و برای جا به جایی آن با مشکل خاصی رو به رو نباشید . وزن این محصول بالغ بر یک کیلو گرم می باشد که نشان از این امر دارد و با توجه به حجم بسیار کوچکی که در حالت جمع شده دارد حتی می توانید آن را درون ساک مسافرتی خود قرار داده و در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید . قابلیت تحمل وزن نیز از جمله فاکتورهایی است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید زیرا رابطه مستقیمی با ماهیت استفاده ای که از این محصول انتظار دارید دارد . تحمل وزن این شناور بادی بالغ بر 40 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری کودکان استاندارد است و به صورت یک نفره می توانید از آن استفاده کنید . خرید شناور بادی اینتکس کودک را می توانید همین حالا از طریق روش های موجود در سایت فروشگاه اینتکس تهران انجام دهید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

سلام ایا وزن ۶۰کیلو رو میتونه تحمل کنه

330 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...