عنوان مقاله : نکاتی برای انتخاب بهترین تختخواب بادی

تخت خواب بادی یکی از محبوب ترین و البته پرفروش ترین دسته بندی محصولات بادی می باشد که به خوبی مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است . محصولات بادی با پیشرفت های تکنولوژی به خوبی توانسته اند جای خود را در میان مردم باز کنند و ب برطرف کردن مشکلات محصولات سنتی ، خود را به عنوان جایگزین آن ها معرفی کرده اند . در این میان بسیاری از افراد در هنگام خرید تخت خواب بادی در میان مدل های بسیار متنوعی که وجود دارد سردرگم می شوند و این امر باعث می شود تا به راحتی نتوانند تخت باد متناسب با نیاز خود را انتخاب کنند ؛ به همین خاطر تصمیم بر آن گرفتیم تا در این مقاله نکاتی را برای شما عنوان کنیم تا آشنایی بهتری به این محصولات بادی داشته باشید به راحتی بتوانید تخت بادی متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید .

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید تخت بادی باید مدنظر داشته باشید ، انتخاب بهترین جنس بدنه و متریال ساختاری می باشد ، زیرا این محصولات به صورت مستقیم با پوست بدن در ارتباط هستند و باید ساختاری نرم و سازگار با پوست داشته باشند تا در مجموع راحتی را برای شما به همراه آورند . به صورت کلی محصولات بادی از دو نوع مواد اولیه ساخته می شوند که بسیار شبیه به هم نیز هستند ؛ پی وی سی یا همان وینیل ماده اصلی تشکیل دهنده محصولات بادی می باشد که با ضخامت های لایه ای متفاوتی بسته به کاربردی که محصولات بادی دارند ، در ساختار آن ها مورد استفاده قرار می گیرد . تختخواب های بادی دارای ساختاری تشکیل شده از ترکیب این دو نوع وینیل می باشند تا بهترین شرایط را برای استراحت شما فراهم آورند .

بهترین تختخواب بادی برای استفاده با توجه به بازخوردهایی که در این زمینه داشته ایم ، تخت بادی می باشد که در بخش رویه آن از وینیل جیر یا همان مخمل استفاده شده باشد که بسیار نرم و دارای انعطاف پذیری بالایی است . این نوع متریال به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی تخت نیز به دلیل نرمی استانداردی که دارد ، از آسیب رسیدن به پوست جلوگیری به عمل می آورد و باعث می شود تا حس راحتی و رضایت فوق العاده ای داشته باشید . اما برندهای سازنده تختخواب های بادی به دلیل عدم تماس پوست بدن با بخش های کناری و کف محصول و همچنین افزایش قابلیت تحمل وزن ، در قسمت های کناری و کف تخت بادی از وینیل طرح چرم دو لایه استفاده می کنند تا عملکرد قابل قبول تری را برای شما به همراه داشته باشد و بتوانید در وزن های بالاتر از این محصولات استفاده نمایید .

قابلیت تحمل وزن نیز از دیگر ویژگی های مهم تختخواب های بادی می باشد که باعث می شود تا به صورت استاندارد بتوانید از این محصولات بهره مند شوید . تختخواب های بادی به صورت استاندارد در ظرفیت های یک نفره و دو نفره به بازار عرضه می شوند تا تمامی سبک ها و سلیقه ها را به خوبی پوشش دهند . قابلیت تحمل وزن استاندارد برای تختخواب های بادی یک نفره از 90 تا 137 کیلو گرم می باشد و این پارامتر برای تختخواب های بادی دو نفره به 180 تا 220 کیلو گرم می رسد که با توجه به بازخورد های صورت گرفته به راحتی می تواند وزن افراد بزرگسال و حتی سنگین وزن را بر روی خود مهار نماید . قابلیت تحمل وزن بر روی قیمت بیرونی بسته بندی تختخواب های بادی درج می شود و حتما به خاطر داشته باشید در هنگام خرید تخت بادی مد نظر خود ، این پارامتر را چک نمایید .

یکی از سوالات دیگری که در هنگام خرید تختخواب های بادی به صورت گسترده پرسیده می شود در خصوص بهترین برند تولید کننده تخت بادی می باشد . در این خصوص باید بگوییم که برند بسیاری اقدام به تولید محصولات بادی در سراسر دنیا می کنند اما با توجه به بازخورد های صورت گرفته و همچنین میزان دسترسی به محصولات بادی از برندهای مختلف ، برند اینتکس و بست وی می تواند بهترین و البته مقرون به صرفه ترین انتخاب برای افراد باشد . تخت خواب بادی اینتکس و بست وی علاوه بر قیمت های مقروه به صرفه ای که دارند ، بهترین کیفیت ساخت را نیز در اختیار شما قرار می دهند و از نظر مدل های عرضه شده در بازار نیز ، تنوع بی نظیری دارند که به راحتی می توان گفت تمامی سبک ها و سلیقه ها را پوشش می دهند و دست خالی از نمایندگی فروش تختخواب بادی خارج نخواهید شد .

تخت خواب های بادی دارای کاربردهای بسیاری می باشند که این امکان را برای شما فراهم می آورند تا به راحتی بتوانید از آن ها در محیط های خانگی ، اداری و همچنین مسافرت ها و کمپینگ ها استفاده کنید . یکی از پرکاربردترین مصارف تختخواب های بادی برای استفاده در محیط های خانگی می باشد و مزیت بزرگ آن برای افرادی است که با کمبود فضا در خانه خود رو به رو هستند ، زیرا به همانند تختخواب های سنتی به صورت دائمی فضای اتاق خواب را اشغال نخواهند کرد و به راحتی پس از استفاده می توانید در مدت زمان سه الی چهار دقیقه آنها را خالی از باد کرده و گوشه ای از کمد دیواری قرار دهید . به دلیل انعطاف پذیری بالای متریال استفاده شده در ساختار بدنه تختخواب های بادی ، به هنگام خالی شدن از باد فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و برای به همراه داشتن آن ها در مسافرت ها نیز مشکلی نخواهید داشت .

وزن این محصول در مدل های یک نفره به صورت استاندارد از چهار تا هفت شش کیلو گرم می باشد و این وزن برای مدل هایی با ظرفیت دو نفر به هشت تا یازده کیلو گرم می رسد . برای راه اندازی تختخواب بادی نیز می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی استفاده کنید که مدت زمان تقریبی راه اندازی تخت بادی یک نفره ، دو الی سه دقیقه و مدت زمان مورد نیاز برای تختخواب های بادی دو نفره ، چهار الی پنج دقیقه می باشد که از این رو زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت . بسیاری از مدل های تختخواب بادی نیز دارای پمپ باد سرخود می باشند که به صورت متصل به بدنه است و به راحتی آب خوردن و با زدن یک دکمه و اتصال پمپ به برق شهری راه اندازی و آماده استفاده می شوند .

برای مشاهده جدیدترین تختخواب های بادی کافیست همین حالا به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه نمایید و تصاویر این محصولات به همراه توضیحات کارشناسی شده و قیمت های به روز را مشاهده کنید . همچنین در صورت نیاز به هر گونه مشاوره تخصصی قبل از خرید کافیست تا با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید و با کارشناسان ما در نمایندگی اینتکس تهران در ارتباط باشید .