هپی چیر چیست ؟ سوالی که بسیاری از خریداران مبل های شنی ، هپی چیر ها و بین بگ ها با آن رو به رو می شوند . در واقع باید گفت که هپی چیر ها نیز همانند مبل های شنی صندلی های راحتی نرم و منعطلفی هستند که در ابعاد مختلفی برای رده های سنی کودک ، نوجوانان و جوانان و همچنین بزرگسالان تولید می شوند و در بسیاری از موارد ابعاد نسبتا بزرگ تری را به نسبت مبل های شنی دارند . یک هپی چیر کاربردهای بسیاری دارد و می تواند در محیط های مختلف همانند خانه ها برای استراحت و همچنین در سالن های زیبایی برای نشستن افراد به صورت خودمانی و حتی در مهمانی ها در نمونه های هپی چیر چرمی که استایل بسیار شیک و رسمی نیز دارد مورد استفاده قرار بگیرد . در ادامه این مقاله بسیاری از سوالات و نکاتی را که باید قبل از خرید هپی چیر مورد توجه قرار دهید را برای شما بازگو می کنیم تا انتخابی آگاهانه و مطابق با نیازهای خود انجام دهید .

جنس بدنه هپی چیر

ابتدای خرید هپی چیر باید بدانید که می خواهید از آن در چه شرایط محیطی استفاده کنید زیرا این محصولات کاربردهای بسیاری دارند . هپی چیر ها در هنگام خرید دست شما را به خوبی باز می گذارند زیرا دارای سه نمونه جنس بدنه هستند که این تنوع باعث می شود تا بتوانید خریدی مطابق با نیازهای خود داشته باشید و در واقع دست خالی از فروشگاه خارج نشوید . انواع جنس بدنه هپی چیر عبارتند از : چرم صنعتی و طبیعی ، پارچه ای و همچنین جیر یا همان مخمل که بسیار نرم و دوست داشتنی هستند .

اگر قصد خرید هپی چیر برای محیط کاری خود را دارید توصیه ما به شما این است که هپی چیرهای چرمی را مد نظر قرار دهید زیرا در رنگ بندی های مشکی و قهوه ای می توانند بهترین انتخاب برای شیک و خوش استایل کردن محیط های کاری به شمار بیایند . اما اگر قصد دارید تا از هپی چیر انتخابی خود در محیط های خانگی و همچنین اتاق های خواب برای جوانان و نوجوانان استفاده کنید بهتر است تا نمونه های پارچه ای و همچنین خمل و خزدار را مورد نظر قرار دهید زیرا بسیار نرم ، ضد حساسیت و در واقع جوان پسند هستند و با استایل های دوستانه و مدرن تطابق بیشتری خواهند داشت .


مواد داخلی هپی چیر

اما با نگاهی به ابعاد نسبتا بزرگ این محصولات به این فکر فرو می رویم که برندهای سازنده این محصولات در بخش داخلی آن ها از چه متریالی استفاده می کنند که در علاوه بر نرم بودن ، بسیار مستحکم نیز می باشد . باید گفت که فروشگاه اینتکس به عنوان نمایندگی مرکزی فروش این محصولات و همچنین تولیدی هپی چیر برتر در ایران ، در بخش داخلی این محصولات از گرانول یونولیت خرد شده استفاده می کند که به صورت دانه های ریز درآمده است تا بهترین کیفیت را در برای شما به همراه داشته باشد . این یونولیت های مخصوص درون آسترهای پارچه ای قرار می گیرند تا قابلیت جداسازی و همچنین تعویض آن ها برای شما به راحتی امکان پذیر باشد . یکی از بزرگ ترین مزیت های اغلب هپی چیرهای تولیدی توسط برند تهران اینتکس را می توان قابلیت جداسازی مواد داخلی توسط زیپی که در بخش هپی چیرها کارگزاری می شود دانست زیرا پس از چندین سال استفاده این محصولات کمی تحلیل می روند و این امکان برای شما وجود دارد تا مواد داخلی را به صورت جداگانه با قیمت های بسیار پایین تر خریداری نمایید و با جایگزاری آن ها درون محصول ، هپی چیری بهتر از روز اول را در اختیار داشته باشید .

ساختار هپی چیر از چیست ؟ به عنوان جمع بندی در مورد ساختار اصلی هپی چیرها باید بگوییم که این محصولات ، دارای سه لایه بدنه ای هستند . در بیرونی ترین لایه بدنه این محصولات از سه نوع متریالی که در قسمت های گذشته گفتیم استفاده می شود یعنی متریالی همچون چرم ، پارچه ای و پارچه مخمل یا همان جیر که به انتخاب خود شما می توانید هر کدام از متریال ها را انتخاب کنید . در لایه دوم بیرونی ، آستر پارچه ای قرار می گیرد که در درون آن مواد یونولیتی ریخته شده است تا مواد به هنگام جدا شدن از بدنه اصلی برهم پاچیده نشوند و ساختار اصلی هپی چیر حفظ شود . با توجه به این ساختار مهندسی شده به راحتی می توانید رویه هپی چیر ها را توسط زیپی که در بخش کف این محصولات واقع شده است ، از بدنه اصلی جداسازی کرده و اقدام به شستشو نمایید . همانطور که در بخش های گذشته گفتیم ، علاوه بر رویه هپی چیر ، مواد داخلی یونولیتی نیز قابلیت جدا شدن ، جایگزینی و افزایش و کاهش را به راحتی دارد .

قیمت هپی چیر

قیمت گذاری هپی چیر ها بسته به بسیاری از عوامل است که هر کدام از آن ها می تواند در تعیین قیمت این محصولات به صورت صعودی و یا نزولی اهمیت داشته باشد . یک هپی چیر بسته به جنس بدنه ای که دارد اعم از چرمی ، پارچه ای و مخمل یا جیر می تواند تاثیرات بسیاری در قیمت بگذارد . همچنین ابعاد این محصولات و ظرفیت یک نفره و دو نفره بودن آن ها ، برند سازنده هپی چیر ها و قیمت مواد اولیه نیز از عوامل مهم و تاثیرگذار در قیمت می باشند . قیمت تقریبی این محصولات در زمان تدوین این مقاله در حدود 1.000.000 تومان تا 3.000.000 تومان بسته به پارامترهای ذکر شده متغیر می باشد و این قیمت ها به صورت تقریبی اعلام شده است و توصیه می شود برای بررسی دقیق تر مدل های موجود و همچنین قیمت های به روز شده به دسته بندی مبل شنی و هپی چیر از طریق منوی همین وب سایت مراجعه کنید .

خرید هپی چیر

خرید هپی چیرها با توجه به تازه وارد شدن به بازار ایران و حساسیت های بالایی که در زمان ساخت دارند باید از نمایندگی های معتبر صورت بپذیرد تا خریدی لذت بخش به شمار بیاید و بهترین کیفیت در اختیار شما قرار داده شود . فروشگاه اینتکس تهران با برخورداری از پرسنل کارآزموده و همچنین دستگاه های پیشرفته سال هاست که به عنوان برترین عرضه کننده انواع هپی چیر ، مبل شنی و بین بگ در ایران زیر قیمت بازار و به قیمت عمده فعالیت می کند که از همین رو توانسته است خریدی با کیفیت و مقرون به صرفه را برای شما فراهم آورد . این فروشگاه از تنوع بسیار بالای محصولات برخوردار است و علاوه بر وب سایت جامع ، دارای نمایندگی فروش حضوری نیز است که می توانید خرید خود را چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری انجام دهید . همچنین در پایان باید بگوییم که برای مشاوره رایگان و تخصصی و پاسخگویی به سوالات تان قبل از خرید می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس گرفته از مشاورین ما کمک های آگاهانه ای دریافت کنید .