خصوصیات یک تخت خواب بادی چیست؟

این محصولات برای میلونها انسان از سراسر دنیا راحتی و ارامش را هدیه می دهند. فرض کنید زمانی که به کمپ رفته اید روی هوا بخوابید و کهکشان را تماشا کنید. این کالاها این حس را به شما الهام می کنند. کودکان و یا افراد خانواده که برای گذراندن تعطیلات به شهر شما امده و در هانه شما سکونت دارند بهترین انتخاب می باشند. این دلایل از مهمترین عوامل طراحی این گونه تخت خواب ها می باشند. شاید شمایی که سال هاست صاحب این محصول هستید بخواهید درباره ان بیشار بدانید و یا با خواندن این مقاله مجاب شوید تا برای خرید این محصول دست به کار شوید. خوب برای اینکه بیشتر با این محصولات اشنا شوید مقاله ی زیر را مطالعه کرده و با ما در ادامه همراه باشید... 

PVC پولینیویل کلورور یا همان پی وی سی یکی از معروف ترین و بهترین مواد برای تولید این محصولات به شمار می رود. اگر کمی جست و جو کنید به مواد دیگری نیز برخورد کنید اما مطمعا باشید PVC بهترین ان است. این ماده باعث می شود که هزینه تولید محصول کاهش یابد و قیمت محصول مناسب باشد. 

ضد اب بودن : استفاده از PVC در تولید محصولات باعث ضد اب بودن این محصولات می شود. این خصوصیت یکی از عواملی است که باعث شده این کالاها پر طرفدار باشند. این باعث می شود که شما بتوانید از این تخت خواب ها روی اب نیز استفاده کرده و لذت بیشتری ببرید.

قابل شست و شو : استفاده از مواد اولیه مناسب بدر تولید باعث شده بتواتیذ به راحتی محصول را شسته و کثیفی اعمال شده روی محصول را به راحتی پاک نمایید. در هنگام خرید دقت کنید برخی تخت خواب های بادی این قابلیت را ندارند پس هنگامی که به بازار رفته اید محصول مورد نظر را انتخاب کنید تا در اینده دچار مشکل نشوید.

نسوز : در رویه بسیاری از این تخت خواب ها از یک نوع ماده استفاده شده تا قابل اشتعال نباشند. این خصوصیت بر خلاف تخت خواب های دیگر که از پنبه و پارچه ساخته می شوند در هنگام اتش سوزی اتش نگیرند و به اتش زیاد منجر نشوند. حتی اگر کمی جست و جو کنید یک خبر را پیدا می کنید که در اتش سوزی یک زن  از هوای داخل تخت خواب برای خاموش کردن اتش سوزی اتاق استفاده کرده و موفق شده است.

هزینه تولید پایین : مهم ترین عامل پر طرفدار بودن این محصولات قیمت ماسب ان می باشد. قیمت پایین این تخت خواب ها باعث شده اند که هر فردی با هر قدرت خریدی بتواند یکی از ان را داشته باشد. تولید کنندگان با استفاده از PVC باعث شده اند تا قیمت این محصول را بیش از پیش کم تر نمایند.

هر محصولی یک سری اشکالاتی نیز دارد که می توانید ان را با رعایت نکاتی بر طرف نمایید الته این مضررات برای شما هیچ ضرری ندارند و جای هیچگونه نگرانی نیست. کافی است دفترچه راهنما محصول را مطالعه کنید یا کمی در اینترنت جست و جو کنید.

امکان تولید مواد سمی : شاید تا اینجا فکر کرده باشید که PVC یک ماده عالی است اما باید گفت این ماده یکسری مضرراتی نیز دارد. می توان گفت PVC زمانی که تولید می شود یک نوع از زباله های زیستی در طبیعت به جا می ماند و در چرخه طبیعت طی میلیون ها سال تجزیه می شود. PVC از ترکیب پلاستیک و نفت تولید می شود و ممکن است دارای یک بوی خاص باشد البتته تولید کنندگان این بو را از بین برده اند ولی شاید در دراز مدت این بو دوباره به مشام شما برسد پس باید نسبت به تمیز کردن ان بصورتی که در سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران نیز امده اقدام کنید. 

ترکیب مواد دیگری با PVC : برای نرم شدن و راحتی بیشتر شما یک سر مواد را با PVC ترکیب می کنند. چرا که PVC به تنهایی دارای سطح اصطحکاک مناسبی برای خواب نیست. این ممکن است چرخه تولید را طولانی تر کند و قیمت محصول را بالاتر ببرد. به این ماده ها Phthalates می گویند که حتی در رژ لب، لاک ناخت کرم ها و ... استفاده می شوند و هیچگونه تهدیدی برای شما محسوب نمی شوند و خطری برای جان شما محصوب نمی شوند قابل تامل است که طراحان و تولید کنندگان مجبورند استانداردهایی را رعایت کنند تا بتوانند محصولات خود را در بازار های جهانی بفروشند پس تمامی این محصولات خطری برای شما ندارند. بلکه یک سری از این محصولات برای بیماران نیز توسط پزشکان توصیه می شوند..

پس از معرفی مضررات یکی از مهم ترین خصوصیات خوب این تخت خواب ها را برای شما بازگو می کنیم تا به عالی بودن این تخت خواب ها پی ببرید.

لایه مقاوم در برابر سوارخ شدن : طراحی دقیق متخصصان این صنعت باعث تولید این محصولات به شکلی شده است که به راحتی دچار اسیب و سوراخ شدن نشوند. البته این لایه باعث نمی شود تا شما راحتی را احساس نکنید بلکه خوابیدن روی این تخت خواب ها یکی از ارامش بخش ترین خواب ها را برای شما به ارمغان خواهد اورد.

حال تصمیم با شماست. ما شما را با خصوصیات اصلی این محصولات اشنا کردیم تا بتوانید یک تصمیم خوب با دقت بالا داشته باشید. البته برای اشنایی بهتر حتما دفترچه راهنمایی که داخل بسته بندی برای شما قرار داده شده است را به صورت کامل مطالعه کنید اگر محصول خریداری شده دارای دفترچه راهنما نیست حتما ان را از فروشنده بخواهید.

امیدواریم توانسته باشیم با بررسی دقیق این محصولات توسط کارشناسانمان به سوالات مد نظر شما پاسخ مناسبی را ارائه کنیم. شما نیز می توانید دانسته های خود را با ما در میان بگذارید تا در اختیار دیگر عزیزانی که می خواهند راجع به تخت خواب های بادی بیشتر بدانند قرار دهیم. هم چنین اگر سوالی دارید می توانید  پاسخ سوالتان را از کارشناسان ما جویا شوید. اگر با توجه به بررسی های انجام شده ما قصد دارید صاحب یک تخت خواب بادی با کیفیت شوید و تخت خواب بادی با قیمت مناسب خریداری کنید می توانید از محصولات داخل سایت دیدن کنید و از نمایندگی محصولات بادی در ایران نسب به سفارش و خرید اقدام نمایید.