وب سایت : اینتکس تهران

تخت خواب بادی یکی از کاربردی ترین لوازم بادی می باشد که در محیط های خانگی و همچنین مسافرت ها و کمپینگ ها به وفور مورد استفاده قرار می گیرد . مزیت های بسیاری که این محصولات دارند از جمله وزن سبک ، حجم کم در هنگام خالی شدن از باد و قیمت های مقرون به صرفه ، باعث شده تا به یکی از محبوب ترین محصولات بادی تبدیل شود و به راحتی بتواند جای تخت خواب ها و تشک های سنتی را بگیرد . یک تخت خواب بادی بهترین انتخاب برای خانه هایی می باشد که دارای اتاق خواب کوچک هستند و ب کمبود فضا برای برپایی تخت خواب رو به رو هستید ، زیرا این محصولات را به راحتی می توانید پس از استفاده جمع آوری کرده و درون ساک دسته داری که دارند قرار دهید و به درون کمد دیواری بگذارید تا بخشی از اتاق شما به صورت دائمی اشغال نشود .

حال در این مقاله سعی داریم تا شما را در خرید تخت خواب بادی راهنمایی کنیم و چند مدل از پرفروش ترین و با کیفیت ترین تخت خواب های بست وی را به شما معرفی کنیم . همچنین اگر قصد خرید تخت بادی اینتکس را نیز دارید مقاله های دیگر ما را در بخش مقالات مطالعه کنید زیرا در این زمینه نیز مقاله ای تدوین شده است .

تخت بادی دو نفره کامفورت بالش دار بست وی مدل Bestway 67692

این مدل از تخت بادی بست وی را می توان یکی از باکیفیت ترین و البته مقرون به صرفه ترین مدل های بازار دانست زیرا در بخش های بدنه خود به صورت ترکیبی از متریال درجه یک و مختلف استفاده کرده است . در بخش رویه این محصول می توان وینیل یا همان پی وی سی جیر را مشاهده کرد که به صورت دو لایه می باشد و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . این متریال در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد و علاوه بر آن سازگاری بسیار بالایی با پوست بدن افراد خواهد داشت که از این رو باعث می شود تا بتوانید از آن با خیالی راحت برای انواع پوست بدن استفاده نمایید .

در بخش بالایی این تخت خواب بادی می توان یک بالشت بادی سراسری را مشاهده کرد و همچنین در پایین بدنه پمپ باد برقی به چشم می خورد که قابلیت اتصال به برق شهری را دارد . این پمپ باد قدرت انتقال باد بالایی دارد و با توجه به تست های صورت گرفته می توان مدت زمان راه اندازی تخت را سه الی چهار دقیقه عنوان کرد . همچنین قابلیت تحمل وزن 227 کیلو گرمی این تخت بادی باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را برای دو نفر بزرگسال سنگین وزن استفاده نمایید . با توجه به بکارگیری متریال سبک در بدنه این محصول ، وزن آن به خوبی کاهش پیدا کرده است و به 11 کیلو گرم رسیده که در مقایسه با سایر تخت خواب های بادی دو نفره با پمپ باد سرخود ، استاندارد و سبک تر می باشد .

تخت خواب بادی دو نفره بست وی مدل Bestway 67532

این تخت خواب بادی بست وی که از زیبایی منحصربفرد و قابل قبولی برخوردار است به خوبی توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید و در همان ابتدای رونمایی فروش های فوق العاده ای را به خود اختصاص داد . برند بست وی در ساختار بدنه این محصول از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده کرده است که در بخش رویه به صورت تک لایه و در کناره ها به صورت دو لایه به کار گرفته شده است که با توجه به این مقاومت بدنه ، قابلیت تحمل وزن تخت بادی به 270 کیلو گرم رسیده است که بسیار قابل قبول می باشد و برای نگهداری وزن دو الی سه نفر هیچ دغدغه ای نخواهید داشت . یکی از مزیت های بزرگ این تخت خواب بادی را می توان ارتفاع نسبتا کمتر از سایر تخت خواب های بادی دو نفره دانست که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به راحتی بتوانید از آن درون چادر های مسافرتی و کمپینگ خود نیز استفاده کنید .

همچنین وجود پمپ باد برقی سرخود در بخشی از بدنه باعث شده تا برای راه اندازی آن کار سختی را پیش رو نداشته باشید و به راحتی بتوانید در مدت زمان سه الی چهار دقیقه تختخواب را باد کنید . این پمپ باد به صورت دو کاره می باشد و علاوه بر باد کردن در جهت تخلیه باد نیز می توانید از آن کمک بگیرید . رویه این تخت بادی بست وی به صورت کاملا ضد تعریق ساخته شده است و گردش هوای ایده آلی را میان سطح تخت و بدن شما ایجاد می کند . همچنین وجود ساک دسته دار درون بسته بندی این محصول باعث شده تا در کمپینگ ها و پیاده روی ها برای به همراه داشتن این تخت بادی مشکلی نداشته باشید . اگر به دنبال یک تخت خواب بادی سبک ، کم جا و مقاومت هستید ، یکی از بهترین انتخاب ها برای شما خرید تخت بادی بست وی مدل Bestway 67532 می باشد .

تخت خواب بادی دو نفره تاج دار بست وی مدل Bestway 69020

تخت خواب بادی دو نفره تاج دار بست وی با طراحی زیبا و استانداردی که دارد به خوبی می تواند علاوه بر خوابیدن و استراحت کردن در جهت نشستن نیز برای شما کارایی داشته باشد . این تخت خواب بادی با کیفیت ساخت بالا و رویه مقاومی که در اختیار شما قرار می دهد ، این امکان را برایتان فراهم می آورد تا بتوانید به صورت دو نفره تا وزن 280 کیلو گرم از این محصول استفاده کرده و بهترین عملکرد را از آن مشاهده نمایید . رویه این تختخواب بست وی نیز به همانند دو مدل دیگری که معرفی کردیم به صورت کاملا مواج و ضد تعریق درآمده است که در نهایت این امکان را برایتان فراهم می آورد تا علاوه بر محیط های خانگی بتوانید در محیط های کمپ با آب و هوای مختلف از آن استفاده کنید .

برای راه اندازی هر چه راحت تر این تخت بادی در بخش پایینی بدنه آن یک پمپ باد سرخود قرار داده شده است که این مکان را برای شما فراهم می کند ظرف مدت زمان چهار دقیقه ای تخت را راه اندازی و آماده استفاده نمایید . بخش کناری و کف این تخت بادی ساخته شده از پی وی سی چرم دو لایه می باشد که مقاومت بالایی را برایتان فراهم می آورد . اما برای بخش رویه ین محصول از وینیل جیر یا همان مخمل استفاده شده که کاملا ضد حساسیت و سازگار با پوست بدن افراد می باشد . این تخت خواب بادی یکی از برترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی می باشد و کیفیت قابل قبولی را با توجه به قیمت مقرون به صرفه ای که دارد در اختیارتان قرار می دهد .

فروشگاه اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین نمایندگی فروش محصولات بادی بست وی و اینتکس در ایران ، تمامی مدل های معرفی شده در این مقاله به همراه ده ها مدل دیگر را برای شما فراهم آورده است و همین حالا می توانید اقدام به بررسی ، انتخاب و سفارش تخت بادی مورد نظر خود نمایید . در صورت نیاز به هر گونه مشاوره رایگان کافیست تا همین حالا با تلفن های درج شده در بخش های مختلف وب سایت تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید . همچنین برای دیدن جدیدترین مدل ها کافیست تا به دسته بندی تخت خواب بادی از طریق منوی سایت مراجعه نمایید .