عنوان مقاله : چرا به تخت بادی نیاز داریم؟

چرا به تخت بادی نیاز داریم؟ شاید این سوالی باشد که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند و در هنگام خرید به ذهن بسیاری از افراد می رسد . در ابتدای این مقاله ابتدا بهتر است تا کمی با ساختار تختخواب های بادی آشنا شوید ؛ در این خصوص باید بگوییم که این محصولات از محفظه های بادی ساخته شده اند که دارای رویه مقاوم در برابر فشار و ضربه البته تا حد استاندارد می باشد و به همین خاطر در ظرفیت های یک نفره و دو نفره در بازار وجود دارند و می توانید از آن ها استفاده کنید . در بخش داخلی این تختخواب های بادی علاوه بر باد در برخی از مدل ها ، از پل های الیاف دار برای بالا بردن سطح مقاومت و همچنین انعطاف پذیری ایده آل تر استفاده شده است که این مدل از تخت ها به تخت خواب بادی طبی معروف شده اند . تختخواب های بادی طبی دارای ساختاری بسیار ایده آل برای خواب شبانه هستند و محیطی استاندارد را برای استراحت فراهم می آورند و همچنین می توانید از آن ها برای افراد دارای دردهای مفصلی و عضلانی نیز با خیالی راحت استفاده کنید .

یکی از بزرگ ترین مزیت استفاده از تختخواب های بادی برای افرادی می باشد که در خانه خود در فضای کوچکی در اتاق می باشند و نمی خواهند این فضا به صورت دائمی اشغال شود . تخت های بادی به دلیل انعطاف پذیری بالای بدنه ای که دارند به راحتی پس از خالی شدن از باد جمع آوری می شوند و درون بسته بندی های کوچکی قرار می گیرند و می توانید آن ها را به درون کمد دیواری اتاق انتقال دهید تا در اتاق خود فضایی بزرگ تر را در اختیار داشته باشید . این قابلیت به هیچ عنوان در صورت داشتن تخت های چوبی اتفاق نخواهد افتاد و امری دردسر ساز برای بسیاری از خانواده ها و زوجین می باشد . پس با توجه به تجربه ای که در این زمینه داریم باید بگوییم که تختخواب های بادی بهترین انتخاب برای افرادی می باشد که در خانه خود با کمبود فضا رو به رو هستند .

یکی دیگر از مزیت های این محصولات را می توان سهولت در جا به جایی دانست ، مزیتی که برای شما این امکان را فراهم می آورد تا بتوانید آن ها را به راحتی در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید و بهترین عملکرد را از آن ها شاهد باشید . این محصولات دارای وزن بسیار سبک تری به نسبت تخت خواب های سنتی می باشند و به این ترتیب قابلیت جا به جایی را به سادگی برای شما امکان پذیر می کند . همچنین بسیاری از مدل های تخت بادی که توسط برندهای مطرح به بازار عرضه شده اند دارای ساک حمل دسته دار درون بسته بندی خود هستند که این قابلیت را به شما می دهند بتوانید آن ها را در پیاده روی ها نیز به همراه خود داشته باشید . گفتنی است که ابعاد این محصولات در بزرگ ترین مدل ها نیز بسیار جمع و جور می باشد و گوشه ای از صندوق ماشین خود می توانید آن ها را قرار دهید و در این خصوص کار سختی را پیش رو نخواهید داشت .

یکی از مواردی که در هنگام خرید تخت بادی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید ، قابلیت تحمل وزن این محصولات می باشد . زیرا مدل های مختلف دارای قابلیت های تحمل وزن متفاوتی می باشند که با توجه به این فاکتور باید به نیازسنجی خود بپردازید و مدلی را انتخاب کنید که پاسخگوی نیازهایتان باشد . قابلیت تحمل وزن استاندارد برای تخت خواب بادی یک نفره بالغ بر 90 تا 110 کیلو گرم می باشد که این قابلیت برای مدل های دو نفره این محصولات به 180 تا 200 کیلو گرم می رسد . این عملکرد در زمینه نگهداری نفرات باعث می شود تا بتوانید به راحتی در ظرفیت های یک و دو نفره بزرگسال به این تختخواب های بادی در مسافرت ها و همچنین استفاده های درون منزل تکیه کنید و محصولی کاربردی را در اختیار داشته باشید .

یکی دیگر از مزیت های تختخواب های بادی را می توان راه اندازی بسیار ساده آن ها دانست ؛ در بسیاری از مدل های دو نفره این محصولات ، بر روی بدنه اصلی یک پمپ باد سرخود تعبیه شده است که قابلیت راه اندازی را برای شما به راحتی آب خوردن می کند . همچنین در صورت عدم پمپ باد سرخود می توانید از پمپ باد به صورت مجزا استفاده کنید که راه اندازی این مدل از تخت ها نیز ساده اما کمی زمان بر می باشد . گفتنی است که مدل های مختلف پمپ باد نیز به صورت مجزا توسط فروشگاه اینتکس تهران عرضه می شود که به صورت دستی و برقی نیز این محصولات وجود دارد و قابل خریداری است . به طور کلی می توان گفت که با توجه به بررسی های صورت گرفته مدت زمان راه اندازی تختخواب های بادی در بزرگ ترین مدل ها نیز دو ال سه دقیقه به طول می انجامد و کار سختی را در این خصوص در پیش نخواهید داشت .

نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس تهران به عنوان عرضه کننده محصولات بادی به ویژه تختخواب های بادی از برترین برندهای جهانی ، یکی از با سابقه ترین و مطمئن ترین فروشگاه های تختخواب بادی می باشد که مدل های بسیار متنوعی را برای شما عرضه کرده است . برای مشاهده قیمت ، تصاویر ، توضیحات کارشناسی شده و همچنین جدیدترین مدل های تختخواب بادی کافیست تا همین حالا به دسته بندی تخت بادی از طریق منوی سایت مراجعه نمایید . همچنین در صورت نیاز به هر گونه مشاوره و پاسخگویی به سوالات و ابهامات کافیست تا با شماره تلفن های درج شده در بخش های مختلف سایت تماس حاصل فرمایید .